Ensin:
Siis MINÄ laita kyllä lapseni STEINER-kouluun, kun SE jos mikä on HIENOA MINULLE. Voin sitten ELVISTELLÄ kaikille köyhille kuinka MINUN lapseni on niin HIENOSSA koulussa, että sinne eivät KÖYHÄT pääse.
Sitten:
Piro-Fredrika lukee lehdistä, että muutaman euron tukimaksut ovatkin olleet vapaaehtoisia. Hän suuttuu. Vaivoin kun on saanut aina ylimääräiset rahat kokoon jne. Sitten se alkaa: MINÄ ainakin ota lapseni POIS tuollaisesta koulusta. POLIISIN pitäisi tutkia tuollainen toiminta.
Ehkä poliisin pitäisi tutkia miksi Pirjo-Fredrika laittoi lapsen paikkaan, josta ei tiennyt YHTÄÄN MITÄÄN.
Steiner-kouluista en tiedä yhtään mitään. Steiner-pedagogiikasta lukenut liian vähän ottaakseni kantaa sen kummemmin. Ja kyllä, olen käynyt sen normaaliksi kutsutun koulun. Kyllästyttää vain ihmiset, jotka eivät vaivaudu ottamaan selvää asioista.
Pirjo-Fredrikan tarina
Pirjo_Fredrika_Steiner
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653