Ensin:
Siis MINÄ laita kyllä lapseni STEINER-kouluun, kun SE jos mikä on HIENOA MINULLE. Voin sitten ELVISTELLÄ kaikille köyhille kuinka MINUN lapseni on niin HIENOSSA koulussa, että sinne eivät KÖYHÄT pääse.
Sitten:
Piro-Fredrika lukee lehdistä, että muutaman euron tukimaksut ovatkin olleet vapaaehtoisia. Hän suuttuu. Vaivoin kun on saanut aina ylimääräiset rahat kokoon jne. Sitten se alkaa: MINÄ ainakin ota lapseni POIS tuollaisesta koulusta. POLIISIN pitäisi tutkia tuollainen toiminta.
Ehkä poliisin pitäisi tutkia miksi Pirjo-Fredrika laittoi lapsen paikkaan, josta ei tiennyt YHTÄÄN MITÄÄN.
Steiner-kouluista en tiedä yhtään mitään. Steiner-pedagogiikasta lukenut liian vähän ottaakseni kantaa sen kummemmin. Ja kyllä, olen käynyt sen normaaliksi kutsutun koulun. Kyllästyttää vain ihmiset, jotka eivät vaivaudu ottamaan selvää asioista.
Pirjo-Fredrikan tarina
Pirjo_Fredrika_Steiner
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622