hei.
Tietääkö kukaan olisko sellaista sivustoa missä voisi vaikka chattaillä miesten (tai naisten) kanssa jotka tykkäävät isommista naisista?
Tuntuu että kaikilla sivustoilla miehet hakevat vain niitä hoikempia naisia. Olisi kiva saada vähän seuraa itselleen ja siksi nyt kyselen täällä :)
Vai onko se nyt niin että ei isot naiset kiihota ketään?
BBW nainen seuraa vailla
24
3284
Vastaukset
Täällä olis sinunlaisista tytöistä kiinnostunut mies. Missäpäin vaikutat?
Ja miten sinuun saisi yhteyttä?Bastet kirjoitti:
[email protected] sinne voi laittaa viestiä tulemaa :)
täällä ois missäs vaikutat
Bbw finland saattaiai olla sellainen sivu
Ei isoissa mitään vikaa. On mitä katsoo ja jos lähelle pääsee niin on mistä kiinni ottaa.
Mielellään viestittelen. Itekki isohko....
gmailin sähköpostissa voi jutella chatin tapaan kahdestaan...
Saa myös live kuvaa jos menee silleen....kiihkeeksi...
Mielelään vaihtas kuulumisia....- tykkäänpaksuista
Todellakin bbw naiset ovat kiihottavampia kuin laihat jotenkin tykkään vaan kun hölskyy enemmän :)
- Anonyymi
Hyi saatana 😈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana 😈
Älä muuta sano karmeelta näytät kuvassas,Ei ihme et itseäkin hirvittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana 😈
Peilikuvasiko pelästytti ei mikään ihme.
- mies_bbw-naiselle
Olen hiukan päälle kolmekymppinen sinkkumies Satakunnan suunnalta. Olen kiinnostunut isommista naisista, mutta ihmeen vaikeaa on tuntunut olevan löytää kenenkään sellaisen seuraa täällä päin. Tavallisesti jos joku nainen osoittaa jotain kiinnostusta minua kohtaan, niin hän on vartaloltaan hoikka, eli hoikkia naisia minulle siis olisi kyllä tarjolla, mutta sitten kun koitan lähestyä jotain mieleiseni näköistä eli pyöreämpää naista, niin kerrasta toiseen tulen torjutuksi. Ärsyttävää. Itse olen melko hoikka ja treenattu.
Ja vaikka tämä nyt on seksipalsta, niin en ole kylläkään pelkästään seksin perässä. Toki minua pelkäksi seksiseuraksikin voi halutessaan kysyä (kenen tahansa kanssa en kuitenkaan sänkyyn hyppäisi, en ole epätoivoinen enkä myöskään kokematon), mutta sopisi minulle parisuhdekin jos se oikea löytyisi. Jos joku bbw-neitonen on kiinnostunut tekemään tuttavuutta (millä mielellä vaan), niin viestiä voi laittaa osoitteeseen [email protected]. tykätään eihän naisen koko seksuaalisuutta muuta
Moi. Laita yhteystietoja, niin jutellaan silleen kahdestaan ;)
- Anonyymi
tässä olisi 52v mies ja tykkään yli kaiken rehevistä naisista, lähetäppä aloittaja minulle viestiä ositteeseen [email protected]
- Anonyymi
Tässä oli taas nainen minun makuuni luultavasti, mutta taas tuo Helsinki asuuko kaikki isot tytöt siellä.no se sama tämä nainen taitaa olla jo varattuna moneenkin suuntaan.
- Anonyymi
Sitä on taas käyty yöllä synkkäyksinpuhelu peilin kaa.Ja kuultu totuus, peili ei valehtele.
- Anonyymi
Kyllä ne isot naiset on erittäin kiihottavia. Itse tykkää naisista jotka ovat puristeltavan pehmeitä.
- Anonyymi
Täällä olisi 23 vuotias mies jyväskylästä joka etsii bbw/ssbbw naista iällä ei väliä kuhan on mistä pitää kiinni😉
- Anonyymi
Isot naiset ihania🥰
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124283
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.202266Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1052172Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341829- 1811594
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261511Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170