Pafos huhtikuussa

11-11

Yritin etsiä tietoa mutta eihän täältä löydy muuta kuin huijatuksi tulleiden pihistelijöiden vuodatuksia.

8

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pafos1

Sitten olet varmaan väärässä paikassa:) Lompsa mukaan ja matkalle!

• just_joo

etippä tietoa pafoksesta ihan vaan suoraan googleen kirjoittamalla...

• Toisellepuolelle

Eipä täältä tunnu oikein löytyvän tietoa / keskusteluja kuin noista pohjois-kyproksen (Turkkilaisen puolen) matkoista. Olisi kiva kuulla enemmän Kyproksen Kreikkalaisella puolella matkanneiden vinkkejä.

• Pikke60

Etsin täs itsekin reissua kyprokselle huhtikuun alus...suomest ei pääse normisti ko vast huhtikuun7pvän jälkeen,meil suunnitelma 1päivä, joten halvat lennot sivuilt etsitty parhait lentoi...kelit näyttäis olevan kohillaan sekä pafoksel et agia napas,jonne tälläkertaa aiomme.Pafos tosi kiva ja helppo kulkea ja ympäristöst löytyy kyl joka makuun tehtävää ja nähtävää. Bussit halpoi ja kannattaakin hypätä kyytiin ja käydä pikkasen kauempanakin! Kannatta ehdottomasti lähtee!!

• KreikkaKypros

Mitä haluaisit tietää? Pafoksesta vai Pafoksesta huhtikuusta?
      Pafos on hyvä monipuolinen paikka . Olen ollut vain toukokuussa

• mummo69

Löytyykö Pafokselta suomalaisia ruokapaikkoja / ruokalistoja suomenkielellä,pärjääkö meidän kiellä siellä...

• Pafos_ihan_ok

Olin jokinen vuosi sitten... Muistelen, että ei ollut suomeksi mitään. Eikä tarvitsekaan - tilaa vain perinteisiä kyproslaisia, joiden nimiä ei suomeksi käännetäkään : )
      Stifado, kleftiko, moussaka ja aina saat hyvää. Pafos on ihan ok paikka, paikallista menoa paljonkin, ei mikään turistikylä pelkästään.

• Pafoksella_voi_varautua

Pieniin huijauksiin.
      Esim. tilaat jonkin pienen ruuan, mutta siitä saatetaankin pokerilla tuodaankin isompi annos (=isompi hinta). Tai sitten esim. ns. "happy hour" drinkit on huijausta (joko hinta tai alkoholin määrä). Kuten esim. Aurinkomatkojen myymässä Dionysos hotellisssa, jossa huijaus perustuu hintaan (ja jossa on muuten myös huono ruoka).

Yleisesti ottaen Pafoksella on mukavaa ja paljon nähtävää. Pieniä huijareita löytyy sieltä sun täältä ja jopa Hotelleista alkaen hotel managereista kuten Dionysos hotellissa.

Eli, perusasenteeksi kannattaa ottaa se, että huijatkaa kuin turkkilaiset, eipä haittaa, koska ei tarvitse elää em. paikassa;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3775
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2656
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58