Yritin etsiä tietoa mutta eihän täältä löydy muuta kuin huijatuksi tulleiden pihistelijöiden vuodatuksia.
Pafos huhtikuussa
8
240
Vastaukset
- Pafos1
Sitten olet varmaan väärässä paikassa:) Lompsa mukaan ja matkalle!
- just_joo
etippä tietoa pafoksesta ihan vaan suoraan googleen kirjoittamalla...
- Toisellepuolelle
Eipä täältä tunnu oikein löytyvän tietoa / keskusteluja kuin noista pohjois-kyproksen (Turkkilaisen puolen) matkoista. Olisi kiva kuulla enemmän Kyproksen Kreikkalaisella puolella matkanneiden vinkkejä.
- Pikke60
Etsin täs itsekin reissua kyprokselle huhtikuun alus...suomest ei pääse normisti ko vast huhtikuun7pvän jälkeen,meil suunnitelma 1päivä, joten halvat lennot sivuilt etsitty parhait lentoi...kelit näyttäis olevan kohillaan sekä pafoksel et agia napas,jonne tälläkertaa aiomme.Pafos tosi kiva ja helppo kulkea ja ympäristöst löytyy kyl joka makuun tehtävää ja nähtävää. Bussit halpoi ja kannattaakin hypätä kyytiin ja käydä pikkasen kauempanakin! Kannatta ehdottomasti lähtee!!
- KreikkaKypros
Mitä haluaisit tietää? Pafoksesta vai Pafoksesta huhtikuusta?
Pafos on hyvä monipuolinen paikka . Olen ollut vain toukokuussa- mummo69
Löytyykö Pafokselta suomalaisia ruokapaikkoja / ruokalistoja suomenkielellä,pärjääkö meidän kiellä siellä...
- Pafos_ihan_ok
Olin jokinen vuosi sitten... Muistelen, että ei ollut suomeksi mitään. Eikä tarvitsekaan - tilaa vain perinteisiä kyproslaisia, joiden nimiä ei suomeksi käännetäkään : )
Stifado, kleftiko, moussaka ja aina saat hyvää. Pafos on ihan ok paikka, paikallista menoa paljonkin, ei mikään turistikylä pelkästään. - Pafoksella_voi_varautua
Pieniin huijauksiin.
Esim. tilaat jonkin pienen ruuan, mutta siitä saatetaankin pokerilla tuodaankin isompi annos (=isompi hinta). Tai sitten esim. ns. "happy hour" drinkit on huijausta (joko hinta tai alkoholin määrä). Kuten esim. Aurinkomatkojen myymässä Dionysos hotellisssa, jossa huijaus perustuu hintaan (ja jossa on muuten myös huono ruoka).
Yleisesti ottaen Pafoksella on mukavaa ja paljon nähtävää. Pieniä huijareita löytyy sieltä sun täältä ja jopa Hotelleista alkaen hotel managereista kuten Dionysos hotellissa.
Eli, perusasenteeksi kannattaa ottaa se, että huijatkaa kuin turkkilaiset, eipä haittaa, koska ei tarvitse elää em. paikassa;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892