Pafos huhtikuussa

11-11

Yritin etsiä tietoa mutta eihän täältä löydy muuta kuin huijatuksi tulleiden pihistelijöiden vuodatuksia.

8

389

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pafos1

Sitten olet varmaan väärässä paikassa:) Lompsa mukaan ja matkalle!

• just_joo

etippä tietoa pafoksesta ihan vaan suoraan googleen kirjoittamalla...

• Toisellepuolelle

Eipä täältä tunnu oikein löytyvän tietoa / keskusteluja kuin noista pohjois-kyproksen (Turkkilaisen puolen) matkoista. Olisi kiva kuulla enemmän Kyproksen Kreikkalaisella puolella matkanneiden vinkkejä.

• Pikke60

Etsin täs itsekin reissua kyprokselle huhtikuun alus...suomest ei pääse normisti ko vast huhtikuun7pvän jälkeen,meil suunnitelma 1päivä, joten halvat lennot sivuilt etsitty parhait lentoi...kelit näyttäis olevan kohillaan sekä pafoksel et agia napas,jonne tälläkertaa aiomme.Pafos tosi kiva ja helppo kulkea ja ympäristöst löytyy kyl joka makuun tehtävää ja nähtävää. Bussit halpoi ja kannattaakin hypätä kyytiin ja käydä pikkasen kauempanakin! Kannatta ehdottomasti lähtee!!

• KreikkaKypros

Mitä haluaisit tietää? Pafoksesta vai Pafoksesta huhtikuusta?
      Pafos on hyvä monipuolinen paikka . Olen ollut vain toukokuussa

• mummo69

Löytyykö Pafokselta suomalaisia ruokapaikkoja / ruokalistoja suomenkielellä,pärjääkö meidän kiellä siellä...

• Pafos_ihan_ok

Olin jokinen vuosi sitten... Muistelen, että ei ollut suomeksi mitään. Eikä tarvitsekaan - tilaa vain perinteisiä kyproslaisia, joiden nimiä ei suomeksi käännetäkään : )
      Stifado, kleftiko, moussaka ja aina saat hyvää. Pafos on ihan ok paikka, paikallista menoa paljonkin, ei mikään turistikylä pelkästään.

• Pafoksella_voi_varautua

Pieniin huijauksiin.
      Esim. tilaat jonkin pienen ruuan, mutta siitä saatetaankin pokerilla tuodaankin isompi annos (=isompi hinta). Tai sitten esim. ns. "happy hour" drinkit on huijausta (joko hinta tai alkoholin määrä). Kuten esim. Aurinkomatkojen myymässä Dionysos hotellisssa, jossa huijaus perustuu hintaan (ja jossa on muuten myös huono ruoka).

Yleisesti ottaen Pafoksella on mukavaa ja paljon nähtävää. Pieniä huijareita löytyy sieltä sun täältä ja jopa Hotelleista alkaen hotel managereista kuten Dionysos hotellissa.

Eli, perusasenteeksi kannattaa ottaa se, että huijatkaa kuin turkkilaiset, eipä haittaa, koska ei tarvitse elää em. paikassa;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1008
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      293
      876
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      75
      720
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      631
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe