Hammaslääkäripalvelut Kotkaan Kouvolasta

http://yle.fi/uutiset/jos_hammas_irtoaa_illalla_apu_loytyy_karhulasta/7838938

Onkohan päättäjillä juolahtanu mieleen, että hampaan irtoaminen, runsas verenvuoto suusta tai laaja turvotus suussa tai kasvoilla... olisi sellasia vaivoja jo, ettei siinävaiheessa joudeta enään etsimään hammaslääkäriä 50km päästä. Taksikuskille jos sanot että päivystykseen ja äkkiä Karhulaan, se voi ajaa väärin. Vesivallin hammashoitolaan tai Karhulan terveyskeskuksenkin välillä on eroa vai tarkotettiinko sittenkin Ristinkallion mestaa? Hmmm. kaikki sijaitsevat Karhulassa.

Ota tuosta bussi kun katastrofin ainekset käsillä vai tilataanko ambulanssi viemään? Taksi ei kuskaa jos kyseessä on runsas verenvuoto. Ambulanssia tuskin saa tuommoseen hommaan ellei kyse ole tajuttomasta vähintään. Jäljelle jää se kansalaisen värvääminen tai Bussi, sillä junalta ei viitsi kukaan kävellä Kyminlinnasta hammas suussa 3km. Mitäs jos hammas irtoaa bileiltana törmätessäsi kaiteseen Lehtomäen sykkeessä. No se hemmetinmoinen reissu jos pitää järjestää kyyti Karhulaan. Ensinnäkään, kukaan ei tiedota näistä osotteista ja puhelinnumeroista tarkemmin. Toisekseen kukaan ei osaa varautua taas vaihtuviin päivystysjuttuihin, ihmiset menevät vääriin paikkoihin aluksi.

Onko tarkotus piristää näillä toimilla kenties yksityistä puolta hammashoidossa "säästettäessä" vai pelataanko niin, että ei tartte hoitaa kun on tarpeeksi vaikeasti tavoitettavissa. Ihmisellä ei tulisi mieleenkään kysyä apua tämän enempää.

On se hyvä, että säästetään vaikka hampaat suusta. Ei niitäkään istuttaa takasin voi jos aikaa kuluu mahdottomia!

4

121

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarza-72

Siivu taksilla maksaa satasen ainakin ja hyvä jos saa revittyä sellasia summia jostain yhtäkkiä. Entäs jos jollain ei vain ole mistä ottaa? Juoksutaksiko?

• fggffgfgfgfg

Siis sulla ei ole satasta vai jollain muulla? Voithan ottaa juoksutaksin, mutta se on sitten poliisireissu.

• kummastuttaahanse

Niin, merkillisen asiasta tekee se, että juoksuttaminen paikasta toiseen on älytöntä. Paljoko tuolla säästää Kouvola mutta tuhlaa kouvolalainen on eri asia.

• https://mega.co.nz/#!yogVhQTa!uZkhGKeCBKO_kT7Z-zT5tAlmj6CaYHoKBD6Au8tYShk

Siinäpä pääsette lukemaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      96
      736
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe