Onko siellä nuorille mitään tekemistä?

pistepistepilkku

tuumaillaan Hämeenkyröön muuttoa,ihan talon perässä tultais,niinkään ei ko.paikka vedä,mutta vaikuttaa harmittomalle pikkukylälle.Onko siellä mitään eloa?2 kauppaa kylillä?
Lapsille tekemistä?

20

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punanentönö

      Talon perässä tänne mekin tultiin. Hämeenkyrö ei muuten ollut mitenkään tuttu kun emme edes kuorosotaa katsoneet.
      Lidl, kellokauppa joka vaihtaisi kellopatterit, kohta pankki josta saisi paljon käteistä jolla maksaa remppamiehet ja akvaarioharrastajana fisuja kauppaava myymälä puuttuu mutta muut saa onneksi netistä. Puutarhaakin olisi kiva päivittää mutta silloin täytyy mennä Pinsiöön asti. Valmistumassa on uusi koulu ja jonkinsortin monitoimitalo joten onhan siinä nuorille jotain. Vanhuksillekkin rakennetaan 2 uutta hoivakotia.
      Niin kauan kuin tehdas on tässä kylässä niin paikka pysyy kyllä pystyssä.

      Isona miinuksena lukuisat rattijuopot joita poliisi poistaa ihan kiitettävästi.

      • lennu61

        TERVETULOA! TÄÄLLÄ EI MINUN AIKANA OLE NÄHTY MITÄÄN VILLIN LÄNNEN TOUHUA,JOSKUS EHKÅ MUTTA SILLOIN OLI SOTA!!! JA SIITÄ VOIN PUHUA MYÖHEMMIN,NUKUTAAN


      • lennu61

        KUULE JUAPPO.KÄÄNNÄ SUUNTA HOHTI HESAA.MITÄS SÄ OIKEEN HAET TÄÄLTÄ?


      • lennu61

        TEHDAS EI KAADU KOSKAAN.LUPAAN!!! ME TYÖNTEKIJÄT TEEMME KAIKEN ETTÄ TEHTAALLA ON TYÖPAIKKOJA MYÖS SINUN LAPSELLASI,JOS KYRO KAATUU,KAATUU MYÖS HÄMEENKYRÖN TULEVAISUUS!POLTTOLAITOS VOI KÄSITELLÄ TURVETTA NIIN,ETTÅ SITÄ EI TUODA TEHTAALLA.MUITAKIN MAHDOLLISUUKSIA ON KUN MIETITÄÄN,EI TURVE VAAN PURETAAN HÄMEENKYRÖN PALOASEMA SIITÄ SAA HYVÄÄ POLTTOPUUTA!!!MINÄ HALUA ETTÄ SE PURETAAN!!!


    • 1kunnontyöntekijä

      ja ne "punanentönö":n kaiaamat kelloliikkeet, lidl ja rahannostomahollisuudella varustetut pankit löytyykin sitten ikaalisista. Näille seuduin muuttaes, harkitsisin ap:n sijassa muuttoa hämeenkyrön sijaan ikaalisiin.

      • punanentönö

        Ikaalisiin ? Helsingistä löytyy vielä paremmat palvelut mutta kun kyse olikin juuri siitä tietystä talosta .... Kunnollinen ei ole kaikessa hyvä.


    • Kysyttäjä

      Onhan täällä vaikka mitä. Vaan mitä muksusi harrastaa, jos sitä valkaset, niin vois yrittää vastatakkin.

      • lennu61

        sulla vissin on pieni tai jotain?osaakko puhua ees suamee kusipää?mä olen kova älä viitti mulle vittuilla!!!


    • Lettoperän_Mooses

      Siirry omavaraistalouteen. Tekemistä riittää koko perheelle. Kelloa ei tarvi, paitsi vellikellon. Suolaa ja ruutia tarttee naapurin kans lähtee hakeen kerran vuodessa kaupasta, mutta senkin kauppias vaihtaa kirnuvoihin ja pontikkaan. Parsinneula meni poikki ja poika onkin koittanut yön takoa uutta, mutta ei saa tarpeeksi ohutta. Kakarat kulkee risasissa vaatteissa. Ei se tualla kylillä haittaa, kun ei tunneta, mutta täällä kotokulmilla ku kaikki tuntee, tarttis olla vähä koreemmin.

      • lennu61

        onko teidän elämä noin kun mun oli 50 vuotta sitten?elin kurjuudessa mun äiti antoi mulle vähän sillin lientä ja perunan suuhun,OLIN ONNELLINEN!MULLA OLI KOMMEE ÄITI SE EI JÄTTÄNY MUA YKSIN!!!!MÄ EN JÄTÄ OMIA YKSIN!!!JOS JOKU KEHTAA TULLA PÄÄLLE!!! MÄ TAPAN JULMASTI!!! EN TUNNE ARMOA!!!


    • mummumannista

      Tänne on paljo muuttanut työnperässä väkeä,tekemättömiä töitä on vaikka kuinkapaljon,veroja ei peritä,aurinko paistaa enempi kun afrikassa,hyvät paikoitustilat kulkuneuoille jos liikkuu kelkalla tai kävellen,terveyskeskus suljetaan kun kaikki on terveitä,mielisairaita tai muita persoonallisia ihmisiä piisaa,hyvä paikka asua,kylän läpi virtaa joki jota tehdas käyttää vienärinä menee myös paikkakuntalaisten omat ureat kesällä se kuplii kivasti kertoen sen raikkaasta vedestä

    • lennu61

      TÄÄLLÄ ON SILLANPÄÄN LUKIO,JOSSA ON VARMASTI HYVÄT OPETTAJAT,OLEN KÄYNYT KOULUA SIELLÄ.USKON ETTÄ VIIHDYT!JOS PITÄÄ MAALAISMAISEMASTA JOSSA ON SÄPINÄÄ VIIKONLOPPUISIN!JOS TULET PÄÄKAUPUNKISEUDULTA,SANOISIN ETTÄ KANTSII PITÄÄ TERÄASEET JA POMMIT POIS TASKUISTA!!!!!

    • lennu61

      OLEN IKÄNI ASUNUT TÄÄLLÄ KOSKAAN MINUA EI OLE UHATTU PYSSYLLÄ.MUTTA VILJAKKALAN KOULUN LAPSIA UHATAAN SE MIES TAI NAINEN ON JO KOUKUSSA

      • lennu61

        MINÄ EPÄILEN,JOS MIES UHKAA NÄIN MONTA KERTAA,MULLA ON VIHJE


    • Hämppäkyrö

      No onhan täällä tekemistä. Lapsille/nuorille jääkiekkoa Hokkareissa, jalkapallon Apasseissa, pesäpalloa Räpsässä. Nuorisotilat löytyy. Kerhotoimintaa jotain. Ratsastusta. yms.. Kauppoja on Supermarket, K-market, Valintatalo, Siwoja kaksi, S-market, Tokmanni, Hintakaari. Ja jos lidliä kaipaa löytyy Ikaalisista 15 km päästä, jossa on myös kauppakeskus Komppi. Terveyspalvelut toimii. Tampereellekkaan ei paha matka 0,5 h ajomatka. Kaikki tarpeellinen siis löytyy. Ikaalisiin en muuttaisi, tässä muutaman vuoden varrella noita nuorisoa pistetty kylmäksi tai liikenneonnettomuudessa kuolleet, Mikä Ikaalista vaivaa?

      • fjusghff

        Otse asiassa hämeenkyrössä on kuollut paljon enempi väkee liikenteessä kuin ikaalisissa. Täällä on myös onnistuneesti paloiteltu ja polteltu ruumihia... liikenteen selittää 3 tie mutta loppu menee paikallisen mielenlaadun piikkiin. Myös rattijuoppoja on väkilukuun suhteutettuna eniten seutukunnan alueelta.


      • 1kunnontyöntekijä
        fjusghff kirjoitti:

        Otse asiassa hämeenkyrössä on kuollut paljon enempi väkee liikenteessä kuin ikaalisissa. Täällä on myös onnistuneesti paloiteltu ja polteltu ruumihia... liikenteen selittää 3 tie mutta loppu menee paikallisen mielenlaadun piikkiin. Myös rattijuoppoja on väkilukuun suhteutettuna eniten seutukunnan alueelta.

        Tuohon on hyvä lisätä se tosiasia että Ikaalilaisilla on niin hyvä itsetunto ettei me parjata Hämeenkyröläisiä siinä määrin mitä he meitä!


    • ikaalinen on siitta hyva paikka asua etta sia on ianajan ollut ulkonaliikkumiskielto 21.00 jalkeen...

      • jgdsfufgj

        On sama kialto levinnyt tännekin. Riittää kun ajaa kosken raitin 21 jälkeen nuutilta palvaamolle. Toisaalta mielestäni tämä pikkukylien iltahiljaisuus on vain plussaa.


    • RotanaamainenLurkki

      On on on: Pilvenpoltto, kaljanjuonti, mopon huudatus 24/7 koripallokentällä, huumeiden myynti, koulupinnaus, koulukiusaaminen, käsiaseiden varastelu jne. jne.

      Tänne vaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe