Millainen kulku yhteys tuolta hotellilta rannalle.
colonia Santa maria
9
152
Vastaukset
- LammintaOn
Ei ole rantaa lahellakaan, ainakin 300km rannalle
- bile
Olet idiootti
- LammintaOn
bile kirjoitti:
Olet idiootti
ehka, mutta colonia Santa maria on useammassakin paikassa. Ehka kysyjan olisi pitanyt tarkentaa hieman kysymystaan.
- sinneppä
Hiekalle on kulkua helpottamaan asetettu matto. Ihan hyvä kulkea.
- reouty
Sen takia kysyn koska esim hotelli vila goesasta on palmujen reunustama kaunis laatoitettu tie/polku suoraan rantaan. Sitä pitkin on ollut kiva mennä rantaan. Kun esim sea breeze inn hotellista kulku rantaan on ihan perseestä polkuja pitkin pihojen läpi.
- ToPet
Tilasin juuri tähän hotelliin Goalle Bagaan helmikuulle 2016 2 vko:n matkan.
Olisi kiva tietää kokemuksia tästä hotellista. Esim. aamiainen, ranta, ympäristö, kaupat lähellä ym?- kvg666
Kannattaa lukea tuo viestiketju aiheesta, antaa viitteet http://keskustelu.suomi24.fi/t/12928875/sea-breeze-beach-hotelli-6-2-1014-27-02.1014-ii
Toiselle kaikki on hyvää toiselle aivan kauheita kokemuksia, itse on jokaisen nämä todettava. Tiedät kyllä jos olet aiemmin käynnyt Goalla. Googlemapsilla pystyt kyllä selvittämään kaupat ym. hotellin lähellä. - kivaalomaa
Tilattiin kans matka 16,2,2016 reissu tähän hotelliin. Siinä on kaikki lähellä ja hyvä ranta. Kaveri kehui aamupalaa ja sijaintia sekä siisteyttä. Nähdään siellä helmikuussa.
- loistoloma
Yhtä helposti pääsee rannalle kuin vila goesaltakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768