Millainen kulku yhteys tuolta hotellilta rannalle.
colonia Santa maria
9
129
Vastaukset
- LammintaOn
Ei ole rantaa lahellakaan, ainakin 300km rannalle
- bile
Olet idiootti
- LammintaOn
bile kirjoitti:
Olet idiootti
ehka, mutta colonia Santa maria on useammassakin paikassa. Ehka kysyjan olisi pitanyt tarkentaa hieman kysymystaan.
- sinneppä
Hiekalle on kulkua helpottamaan asetettu matto. Ihan hyvä kulkea.
- reouty
Sen takia kysyn koska esim hotelli vila goesasta on palmujen reunustama kaunis laatoitettu tie/polku suoraan rantaan. Sitä pitkin on ollut kiva mennä rantaan. Kun esim sea breeze inn hotellista kulku rantaan on ihan perseestä polkuja pitkin pihojen läpi.
- ToPet
Tilasin juuri tähän hotelliin Goalle Bagaan helmikuulle 2016 2 vko:n matkan.
Olisi kiva tietää kokemuksia tästä hotellista. Esim. aamiainen, ranta, ympäristö, kaupat lähellä ym?- kvg666
Kannattaa lukea tuo viestiketju aiheesta, antaa viitteet http://keskustelu.suomi24.fi/t/12928875/sea-breeze-beach-hotelli-6-2-1014-27-02.1014-ii
Toiselle kaikki on hyvää toiselle aivan kauheita kokemuksia, itse on jokaisen nämä todettava. Tiedät kyllä jos olet aiemmin käynnyt Goalla. Googlemapsilla pystyt kyllä selvittämään kaupat ym. hotellin lähellä. - kivaalomaa
Tilattiin kans matka 16,2,2016 reissu tähän hotelliin. Siinä on kaikki lähellä ja hyvä ranta. Kaveri kehui aamupalaa ja sijaintia sekä siisteyttä. Nähdään siellä helmikuussa.
- loistoloma
Yhtä helposti pääsee rannalle kuin vila goesaltakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964853Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312711- 342409
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺251992- 1181540
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121158Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351113Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021039- 77988
Kalevantien rivarin tulipalo
Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .23965