Paaljonko maksaa uusi i mac tai e mac kone???!
Hinta?
3
856
Vastaukset
- w.e.c
Tarkempia hintoja kannattaa tutkailla täältä:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/fistore/
Mutta lähtöhinnat ovat eMacille:
849,00 euroa
ja iMacille:
1.429,00 euroa
Koneisiin saa myös jonkinlaisen opiskelija-alennuksen.
Muistia saa halvemmalla erikseen pc-liikkeestä ostettuna. Ulkoisia kovalevyjä ja polttavia dvd-asemia saa myös edullisemmin tavallisista pc-liikkeistä.- jason-blue
paljonko on alennus ja mistä sellasen saa? Olis ihan kiva saada halvemmalla, kun oon tota eMacciä ostamassa.
- w.e.c
jason-blue kirjoitti:
paljonko on alennus ja mistä sellasen saa? Olis ihan kiva saada halvemmalla, kun oon tota eMacciä ostamassa.
Opiskelija-alennus taisi olla viisi prosenttia. Sen saa Apple Storesta muistaakseni lähettämällä kopion opiskelijakortista tai opiskelutodistuksesta.
Osa suomalaisista liikkeistä tarjoaa myös vastaavan opiskelija-alennuksen. Esimerkiksi Oulussa Systema (jossa hinnat ovat muutenkin samat kuin Apple Storessa) antaa saman alennuksen opiskelijakorttia tai vastaavaa todistusta vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574