Söin tänään koulussa tupakan purut paperineen! En tullut pätemään, vaan ajattelin kertoa mitä oireita minulle tuli. (Itse en siis polta tupakkaa, enkä tupakasta paljoa tiedä) kuume nousi 38 asteeseen n. 30-45minuutissa. (Minulla oli jo valmiiksi flunssa) mutta silti tuntuu että nuha olisi lisääntynyt. (En tiedä mitä merkkiä koska kaveri sen antoi.) Minulle tuli myös järjetön huimaus(en tiedä tuleeko monille) en nähnyt kunnolla lukea ja kirjoittaminen oli vaikeaa. Kaikki mitä katsoin värisi. Huimauksen ja muun lisäksi tuli todella kylmä ja kädet olivat jääkylmät! (Kädet ja muu kroppa tärisi) olen normaalin kokoinen tyttö. Enkä tiedä miten muihin vaikuttaa tämä tupakan syönti. Se kai riippuu koosta, kuinka nopeasti myrkky leviiää. Olen siis vieläkin kuumeessa ja pyörryttää. (Tupakka oli kuiva, ei ollut tumppi!) Minulla ei ollu mitään syytä tulla kuumeeseen, mutta söin sen koska halusin kokeilla.. tiedän ei kovin järkevää. Ja ne jotka ovat niin järkeviä ihmisiä niin ei tarvitse tulla valittamaan! Halusin vaan kertoa, kun niin paljon kysytään noista oireista. Mutta kuume nousee ainakin! Luulisin että 4:llä 5:stä nousee kuume. Ei kannata riskeerata ja syödä enempää kuin yksi, vaikka kuume ei nousisi. Koska yksi tuntemistani joutui vatsan huuhteluun. Syöpä on myös mahdollinen paljosta syönnistä! Jos koitatte kerran älkää koittako uudestaan heti seuraavalla viikolla. Ja te jotka olette tulossa pätemään,että "Hei mäpä söin 2 askia eikä tullut mitään, jne jne etc etc" niin ihan sama mitä suustanne päästätte mutta tiedätte itekkin että puhutte vaan paskaa ja luulette olevanne niin kovia. Joten voitte jättää pätemisen ihan kokonaan. Ja en siis ole mikään asiantuntija mutta tiedän ainakin jotain kokemukseni johdolla. Elikkäs tässä oli tietoa niille jotka miettivät syövätkö tupakkaa. En siis suosittele sitä kenellekkään enkä rohkaise ketään syömään sitä. Edelleen sanoin vaaan kun joka paikassa kysytään!
tupakan syönti!
5
284
Vastaukset
- tupakansyöjä
Lisään vielä, että syötte omalla vastuulla jos niin teette. Enkä edelleenkään suosittele. Enkä rohkaise ketään syömään sitä!! Menkää kouluun, töihin, jaksakaa käydä intti loppuun. Parempi tulevaisuus parempi mieli! Älkää jääkö kotiin jonkun tyhmän päivän takia, sillä ette voi olla joka viikko poissa tuon tyhmän päivän takia. Menkää kouluun, opiskelkaa. Tehkää töitä ja intti loppuun. Ja kaikki muut.
- MUSTAKISSAMIISU
Minkä helevetin takia söit tupakan? Mitä tulee koulusta poissaoloon niin itse oon ollu suunnilleen joka viikko pois maanantaisin, koska sillon oli kotitaloutta ja mulla oli niin huono ryhmä että olin sitten yleensä pois
- tupakansyöjä
Sanoin jo että halusin kokeilla! Ei ollut järkevää, ei. Ja ei mulla oo mitään syytä olla pois koulusta. Ja jos oot melkein joka maanantai pois niin eikö kukaa ihmettele. Tiedät varmaan että se huonontaa numeroa. Minun kaverillani oli tuossa kuukausi sitten sama tilanne. Hänen kotitalouden ryhmässä oli tyttö, joka kiusasi kaveriani. Ja muutenkin kaverini joutui olemaan yksin. Hän halusi aina olla pois niiltä tunneilta mutta se ei onnistunut. Kerran hän päätti lintsata. Ja siitä tuli sitten jo palaveri koska se oli jo toinen lintsaamis kerta. Palaverissa puhuttiin siitä miksi kaverini lintsasi ja hän kertoi tytöstä joka kiusasi ja siitä että hän joutuu olemaan aina yksin. Hän ei saanut vaihtaa ryhmää vielä ainakaan. Kannattaa kertoa jollekin vanhemmalle jos on jokin koulu aine jossa kiusataan tai et muuten vaan halua olla sielä. Ehkä et tule toimeen niiden muiden kanssa? No, sinulla on syysi, puhu niistä! Voit päästä ryhmään jossa on henkilöitä joiden kanssa tulet toimeen. :)
- EtVarmaanUskalla
Itse amiksessa "söin" vedonlyönnintakia tumpin.
Elikkä veto oli, että pureskelin tupakantumppia KUNNOLLA kymmenen sekunttia ja näin tapahtu (filtterit, paprut ja purut, kaikki mukana, eli TUMPPI). Kuume nousi puolen tunnin sisään, huimasi ja muutenkin paha olo. Äiti tuli sitten hakemaan ja automatkan aikana hallusinaatioita: näin lentäviä traktoreita ja moottoriveneitä (wtf). Kotona mitattiin kuume ja kuumemittarissa luki vaan "HIGH", eli yli 40 asteen kuume. Ja eiku jääkylpyyn, herran jumala muistan edelleen kuinka paleli!! Noh, kuume laski ja kaikki oli hyvin. En suosittele. - MoveMortti
Intissä tuli movetettua moni leiri puruja mättäessä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601194Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17836Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647