tupakan syönti!

tupakansyöjä

Söin tänään koulussa tupakan purut paperineen! En tullut pätemään, vaan ajattelin kertoa mitä oireita minulle tuli. (Itse en siis polta tupakkaa, enkä tupakasta paljoa tiedä) kuume nousi 38 asteeseen n. 30-45minuutissa. (Minulla oli jo valmiiksi flunssa) mutta silti tuntuu että nuha olisi lisääntynyt. (En tiedä mitä merkkiä koska kaveri sen antoi.) Minulle tuli myös järjetön huimaus(en tiedä tuleeko monille) en nähnyt kunnolla lukea ja kirjoittaminen oli vaikeaa. Kaikki mitä katsoin värisi. Huimauksen ja muun lisäksi tuli todella kylmä ja kädet olivat jääkylmät! (Kädet ja muu kroppa tärisi) olen normaalin kokoinen tyttö. Enkä tiedä miten muihin vaikuttaa tämä tupakan syönti. Se kai riippuu koosta, kuinka nopeasti myrkky leviiää. Olen siis vieläkin kuumeessa ja pyörryttää. (Tupakka oli kuiva, ei ollut tumppi!) Minulla ei ollu mitään syytä tulla kuumeeseen, mutta söin sen koska halusin kokeilla.. tiedän ei kovin järkevää. Ja ne jotka ovat niin järkeviä ihmisiä niin ei tarvitse tulla valittamaan! Halusin vaan kertoa, kun niin paljon kysytään noista oireista. Mutta kuume nousee ainakin! Luulisin että 4:llä 5:stä nousee kuume. Ei kannata riskeerata ja syödä enempää kuin yksi, vaikka kuume ei nousisi. Koska yksi tuntemistani joutui vatsan huuhteluun. Syöpä on myös mahdollinen paljosta syönnistä! Jos koitatte kerran älkää koittako uudestaan heti seuraavalla viikolla. Ja te jotka olette tulossa pätemään,että "Hei mäpä söin 2 askia eikä tullut mitään, jne jne etc etc" niin ihan sama mitä suustanne päästätte mutta tiedätte itekkin että puhutte vaan paskaa ja luulette olevanne niin kovia. Joten voitte jättää pätemisen ihan kokonaan. Ja en siis ole mikään asiantuntija mutta tiedän ainakin jotain kokemukseni johdolla. Elikkäs tässä oli tietoa niille jotka miettivät syövätkö tupakkaa. En siis suosittele sitä kenellekkään enkä rohkaise ketään syömään sitä. Edelleen sanoin vaaan kun joka paikassa kysytään!

5

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tupakansyöjä

      Lisään vielä, että syötte omalla vastuulla jos niin teette. Enkä edelleenkään suosittele. Enkä rohkaise ketään syömään sitä!! Menkää kouluun, töihin, jaksakaa käydä intti loppuun. Parempi tulevaisuus parempi mieli! Älkää jääkö kotiin jonkun tyhmän päivän takia, sillä ette voi olla joka viikko poissa tuon tyhmän päivän takia. Menkää kouluun, opiskelkaa. Tehkää töitä ja intti loppuun. Ja kaikki muut.

    • MUSTAKISSAMIISU

      Minkä helevetin takia söit tupakan? Mitä tulee koulusta poissaoloon niin itse oon ollu suunnilleen joka viikko pois maanantaisin, koska sillon oli kotitaloutta ja mulla oli niin huono ryhmä että olin sitten yleensä pois

      • tupakansyöjä

        Sanoin jo että halusin kokeilla! Ei ollut järkevää, ei. Ja ei mulla oo mitään syytä olla pois koulusta. Ja jos oot melkein joka maanantai pois niin eikö kukaa ihmettele. Tiedät varmaan että se huonontaa numeroa. Minun kaverillani oli tuossa kuukausi sitten sama tilanne. Hänen kotitalouden ryhmässä oli tyttö, joka kiusasi kaveriani. Ja muutenkin kaverini joutui olemaan yksin. Hän halusi aina olla pois niiltä tunneilta mutta se ei onnistunut. Kerran hän päätti lintsata. Ja siitä tuli sitten jo palaveri koska se oli jo toinen lintsaamis kerta. Palaverissa puhuttiin siitä miksi kaverini lintsasi ja hän kertoi tytöstä joka kiusasi ja siitä että hän joutuu olemaan aina yksin. Hän ei saanut vaihtaa ryhmää vielä ainakaan. Kannattaa kertoa jollekin vanhemmalle jos on jokin koulu aine jossa kiusataan tai et muuten vaan halua olla sielä. Ehkä et tule toimeen niiden muiden kanssa? No, sinulla on syysi, puhu niistä! Voit päästä ryhmään jossa on henkilöitä joiden kanssa tulet toimeen. :)


    • EtVarmaanUskalla

      Itse amiksessa "söin" vedonlyönnintakia tumpin.

      Elikkä veto oli, että pureskelin tupakantumppia KUNNOLLA kymmenen sekunttia ja näin tapahtu (filtterit, paprut ja purut, kaikki mukana, eli TUMPPI). Kuume nousi puolen tunnin sisään, huimasi ja muutenkin paha olo. Äiti tuli sitten hakemaan ja automatkan aikana hallusinaatioita: näin lentäviä traktoreita ja moottoriveneitä (wtf). Kotona mitattiin kuume ja kuumemittarissa luki vaan "HIGH", eli yli 40 asteen kuume. Ja eiku jääkylpyyn, herran jumala muistan edelleen kuinka paleli!! Noh, kuume laski ja kaikki oli hyvin. En suosittele.

    • MoveMortti

      Intissä tuli movetettua moni leiri puruja mättäessä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe