Vapaaviikonloppu, kun lapseni eivät ole meillä... Olen rentoutunut, vailla jännitteitä. Samalla kuitenkin tunnen syyllisyyttä siitä, että en voi kokea samaa rentoutumista, kun omat lapseni ovat täällä. Perheeni on 2 lasta edellisestä liitostani yksi lapsi nykyisestäni mies.
Uusperheen onnea?
nainen45
1
375
Vastaukset
Se vaatii vähän totuttelemista, että osaa rentoutua kun lapset ovat muualla. Kun nyt vaikka vuodenkin opettelee siihen alkaa tuntua jo ihan kivalta välillä pitää vähän vapaata. Kun itse olen vuosikausia pyörittänyt sellaista rumbaa missä perheeseeni kuului 3-6 lasta aina tilanteen mukaan niin nyt osaa jo nauttia siitä kun ei tarvitse huolehtia aina välillä muista kuin itsestä. Kyllä tämä onnea on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437