onko riksussa enää? jos ei niin hyvinkääkö lähin?
kahvitupa, mt yhdistys
31
1460
Vastaukset
- sinikkavirtanen
Kyllä on Öllerinkadulla, mutta ei kannata mennä . Siellä on tällä hetkellä mielisairaat ja monen sortin uskovaiset samassa sopassa, pahin niistä helluntailaiset, jotka ovat alkaneet teettää likaisia töitään mielisairailla. Itse olen juuri joutunut tekemään rikosilmoituksen helluntailaisesta henkisen väkivallankoulutuksen saaneesta kahvituvalla käyvästä Einosta, joka manipuloitiin hyökkäämään kimppuuni.
- mielenmyrkyt
Pj ja kahvituvalla "valvova" uskovais-Erkki ovat juonessa mukana. Nyt on sovittu,ettei Eino vähään aikaan käymään, ettei kahvituvan uskovaisia yhdistetä asiaan.
- Hölynpöly
Että näin.
- Anonyymi
Haha
- Anonyymi
Kahvituvalla ei oo mitään tekemistä mielenterveyden kanssa, on vaan raamattukerho johon koittavat saada lisää jäseniä
- Anonyymi
On sillä mielenterveyden kanssakin tekemistä. Vaikka kaupungilta avustuksia heru, jotakin virkistystoimintaa kuitenkin on ollut.
Koronan takia parhaillaan suljettu. - Anonyymi
Uskovaiset hallitsee. Myrkyttivät tosi mukavan uuden pj:n lähtemään kesken kauden. Kuka täällä Riihimäessä on oikeasti mielenterveyskuntoutujan asialla? Kas siinä kysymys. Ei ainakaan kahvitupa on yksi vastaus.
- Anonyymi
Ei kukaan.
- Anonyymi
Äsken Temppelikadulla törmäsin diakonissa Eira Latvalaan.
Kysyin häneltä pidetäänkö tänäkin kesänä liiterin edessä mt-porukalla kuukauden ajan kerran viikossa kahvitilaisuus. Vastasi, että on auki, voidaanko, riippuu tästä tilanteesta...
Kysyin pidetäänkö Hirvijärvellä loppukesästä mt-leiri. On vielä auki sekin. - Anonyymi
Stemppiä!
Koittakaa pitää yhdistys pystyssä ja kahvitupa toiminnassa. Joskus ennen oli sääntönä, ettei politiikasta eikä uskonnosta saa puhua. - Anonyymi
Soitelkaa Hyvinkään yhdistykseen. Käykää siellä juttelemassa, Varmaan ottavat sinne muutaman jäsenen riksustakin.
Mielenterveyden keskusliittoon voi soittaa. Luulen, että monella yhdistyksellä on ollut tilanne, että toimijoita ei ole. Tai että homma laatuu riitoihin. - Anonyymi
Onko Piitu vielä hengissä? Onko löytänyt zeesuksen? Vai kaksoisolentoko tuossa vastapäätä ketjussa polttaa.
- Anonyymi
Kävin tarkistamassa vastapäätä rivarin terassilla ketjussa polttavan tyypin. Ei ollut piitu. Ylimielinen tyyppi. Istui siinä koko eilisen päivän ja kyttäsi liikkeitäni- -Testasin sen.
- Anonyymi
Mistähän voisi tarkistaa, toimiiko koko yhdistys enää. Kun ei ole puheenjohtajaakaan.
- Anonyymi
Kahvitupa on näköjään auki taas, Ma,ti, ke klo 12- 15, samoin perjantaina.
- Anonyymi
Vanha pj on taas puheenjohtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha pj on taas puheenjohtaja.
Pitäisiköhän tuoda kakkuja sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän tuoda kakkuja sinne.
mitäs hullu näyttelijä sanois
- Anonyymi
terveisiä mt-yhdistyksen pj. Raine Selinille
Ajattelin kirjoittaa kirjeen, mutta parempi tehdä julkisesti.
Olemme jo jonkin aikaa ruvenneet "kohtaamaan". Urheilupuistossa, kaupassa ja viimeksi kahvituvan nurkalla. Minä olen TI ja sinä stalkkeri. Me TI:t emme ole pystyneet selvittämään, miten näitä kohtaamisia saadaan tehdyksi, mutta teknologian avulla kuitenkin. - En tiedä miten minulle on tehty se, että alan aina nauramaan kun kohtaamme. Siis se on TEHTY. Ei kannata välittää.- Anonyymi
Miksi minä neuvon stalkkeria. En neuvokaan vaan sitä vanhaa Rainea.
Ihan oikeasti tapasimme kahvituvalla. Rainen kohtaloksi koitui diagnostisoimaton uniapnea, johon melkein ehti kuolla. - Lääkärit kun eivät osanneet diagnostisoida. leimattiin sitten hulluksi.
Kerron "viimeisestä" päivästä. Raine laahautui kahvituvalle ihan kauheassa kunnossa, puoli tajuttomana. Pj Pirjo vei autollaan lääkäriin. Ei mitään apua. Yöllä Raine sinnitteli aluesairaalaan omalla autollaan?? vai taksilla ja vaati päästä hoolinnan keskussairaalaan, Siellä lääkärit totesivat tulleen aivan viime hetkellä, ihan kohta olisi kuollut. -Raine sai shepab-laitteen ja alkoi kuntouttaa itseään.
Raine ei missään vaiheessa ollut mielenvikainen. Osasi kuntouttaa itseään fyysisesti ja psyykkisesti ja parisuhteensakin hoiti. (Kissan hoitoon minä annoin neuvoja). On ilmeisen älykäs, omassa ammatissaan ollut taitava.
Miten tällaisesta ihmisestä tuli stalkkeri. Ehti kokea paljon huonoa kohtelua ja vääryyttä. Katkeruutta jäi mielen pohjalle, - Sitten kääntyi uskoon. Riihimäellä se tarkoitti , että hänestä tuli stalkkerini, jolle minut on perusteellisesti mustamaalattu.- MINÄ EN KOSTA HÄNELLE: - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeasti tapasimme kahvituvalla. Rainen kohtaloksi koitui diagnostisoimaton uniapnea, johon melkein ehti kuolla. - Lääkärit kun eivät osanneet diagnostisoida. leimattiin sitten hulluksi.
Kerron "viimeisestä" päivästä. Raine laahautui kahvituvalle ihan kauheassa kunnossa, puoli tajuttomana. Pj Pirjo vei autollaan lääkäriin. Ei mitään apua. Yöllä Raine sinnitteli aluesairaalaan omalla autollaan?? vai taksilla ja vaati päästä hoolinnan keskussairaalaan, Siellä lääkärit totesivat tulleen aivan viime hetkellä, ihan kohta olisi kuollut. -Raine sai shepab-laitteen ja alkoi kuntouttaa itseään.
Raine ei missään vaiheessa ollut mielenvikainen. Osasi kuntouttaa itseään fyysisesti ja psyykkisesti ja parisuhteensakin hoiti. (Kissan hoitoon minä annoin neuvoja). On ilmeisen älykäs, omassa ammatissaan ollut taitava.
Miten tällaisesta ihmisestä tuli stalkkeri. Ehti kokea paljon huonoa kohtelua ja vääryyttä. Katkeruutta jäi mielen pohjalle, - Sitten kääntyi uskoon. Riihimäellä se tarkoitti , että hänestä tuli stalkkerini, jolle minut on perusteellisesti mustamaalattu.- MINÄ EN KOSTA HÄNELLE:siis vielä RAINE,
MINÄ EN OLE NAURANUT SINULLE. jollakin konstilla minut on pantu saamaan sellainen naurureaktio, kun näen sinut.
En tiedä, mikä tavoite tällä on. Mahdollisesti saada sinut suuttumaan, ja tekemään mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tällaisesta ihmisestä tuli stalkkeri. Ehti kokea paljon huonoa kohtelua ja vääryyttä. Katkeruutta jäi mielen pohjalle, - Sitten kääntyi uskoon. Riihimäellä se tarkoitti , että hänestä tuli stalkkerini, jolle minut on perusteellisesti mustamaalattu.- MINÄ EN KOSTA HÄNELLE:Ensin päätin olla kertomatta enempää yksityosasioistaan, mutta kun ovat myös yleisiä, noin ylimalkaisesti kerron.
Terveyden huollon mokat eivät loppuneet. Naama harmaana tuli kahvituvalle ja kertoi, että oli taas hengenvaarassa sairaalassa, kun ei saanut apua ajoissa nenäverenvuotoon,
Sitten kertoi tai oliko ennen, miten älytön moka nenäleikkauksessa oli tehty. Oli vaikea ymmärtää vahingoksi.
Sittemmin kuulin rikostarinaa, joka paheni hengenvaaralliseksi, kotona oli vaarallista asua. (Näille rikollisille tiedoksi, en yhtään tiedä, ketä olette)
Että kun joku sitten tuli kertomaan,että zeesus voi auttaa, en ihmettele, että avuntarjous kelpasi.
- Anonyymi
Minähän oli gs-vainon ja e-häirinnän kohteena jo kahvituvalla käydessä. Olin vaarallinen vieras muille.
- Anonyymi
Vaarallinen sikäli, että toin perässäni stalkkereita. Varsinkin pikkujouluihin ja kesäretkille ja kylpylöihin.
- Anonyymi
Vielä lisää Rainen kehumista.
Tuli Pirjon jälkeen puheenjohtajaksi. Hoiti homman jämptisti ja lain kirjaimen mukaan. Yritti jo aikaisemminkin luopua tästä tehtävästä. Ei onnistunut, kun ei ollut ketään tilalle.
Nyt tuli uusi pj, mutta hommat menivät jotenkin mönkään. Ja taas Raine pelasti yhdistyksen.
Tämmöinen henkilö on stalkkerini. Tiedän paskastalkkauksia, joissa on ollut mukana tai itse tehnyt. Ja kaikkea en edes tiedä, - Anonyymi
Vielä Rainelle: sinä olet stalkkeri, en minä.
- Anonyymi
Ja vielä Rainelle, kyllä minä muistan muunkin, minkä kohteeksi jouduit. Vieläkö sinulla on kesäpaikka Lopella?
Vaikka olet stalkkeri, toivon sinulle hyvää!
- Anonyymi
On taas kohdattu Raine-stalkkeri. Kiitti kirjeestä eli tämän ketjun kopiosta. Arvasin, ettei lue suomi24keskusteluja.
Ei yhtään naurattanut.
Ei-tavallisessa kaupassa kävin aamulla pähkinöitten takia. Oven vieressä mennen tullen seisoi stalkkeri röökiä vedellen. Oli ilmeisen ylpeä itsestään ja huvittunut minusta. - Anonyymi
Minulla oli pitkään ollut mielessä, että pitäisi tehdä joku kannanotto mielenterveysyhdistyksen ja kahvituvanporukan osuudesta vainossani. En ole viitisinyt. kun siinä on vaara, että jotkut ottaa asian henkilökohtaisesti. He sattuivat käymään siellä silloin, kun tämä gs-uhri, TI sinne tupsahti ja juuttui puhekyvyttömäksi zombiksi lamattuna.
Useat mielenterveyspuolelle muilutetut TI:t ovat kirjoitelleet siitä, että mielenterveysyhdistyksen ovat osallistuneet stalkkaukseen, myös suuressa maailmassa.
Että se siitä. - Anonyymi
SRK oli teettänyt lehden mm-mielenterveysasioista.
Raine siinä kertoi, että kun unipulmiin syötettiin 10 v masennuslääkettä, se vei toimintakyvyn.
SIIS ÄLKÄÄ SYÖKÖ NIITÄ MASENNUSLÄÄKKEITÄ. LIEVÄN JA KESKIVAIKEANKIN MASENNUKSEN VOI HOITAA MUILLA KEINOILLA. useimmiten. - Anonyymi
Nyt kahvituvan pitäisi siirtyä sinne Rautatiepuiston punaiseen pitkään taloon. Minulle kerrottiin, että kolmena päivänä viikossa saavat pari tuntia kokoontua.
Eipä ole mainostettu asiaa. Mahtaako toteutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812