Toshiba kuumenee?

Kuuma_Toshiba

Olen ajatellut Toshiban 17-tuumaisen läppärin ostoa, mutta parilla englanninkielisellä arviointisivulla kerrotaan Toshiban kuumenevan enemmän kuin esimerkiksi Acer ja Asus. Tämä kuulemma johtuu kovin pienestä ilmanpoistoaukosta. Samasta syystä Toshiba pitää aika kovaa ääntä, eli ilma suhisee kovaa, koska joutuu poistumaan kovin pienestä aukosta.

Onko palstalaisilla kokemusta Toshiboista? Käyvätkö ne turhan kuumina? Ne, joiden älyllinen kapasiteetti riittää vain alakoulutasoisiin heittoihin, voivat kertoa kommenttejaan toisilleen.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toshläpp

      Mulla on Toshiba Satellite 17-tuumanen noin 3-vuotta vanha.Käyttöjärjestelmä on Windows 7 ja Linux Mint 17. Kone on mielestäni hiljainen eikä käy kuumana, tosin en pelaa mitään pelejä.Prossuna Intelin 1,7Ghz. Joskus olen mitannut lämmöt ja ne on olleet vähän päälle 40astetta, mutta Asuksen miniläppärissä lämmöt nousee lähes 60asteeseen mutta siinä on AMD-prossu.

      • Kuuma_Toshiba

        " en pelaa mitään pelejä."

        En minäkään. Joskus vuosia sitten pelasin shakkia itseäni vastaan, mutta lopetin, kun hävisin aina. :o) Mukava kuulla tällaisia kommentteja. Jotkut testaajat ovat kuitenkin mitanneet 70 asteen lämpötiloja ilmanpoistoaukkojen luota. Tiedä tuota sitten...

        Kiitos kommentistasi joka tapauksessa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      132
      8221
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      97
      4454
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1353
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1135
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1092
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1037
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      137
      933
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      758
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      755
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      741
    Aihe