Jahkailevat oinasmiehet !

Harakka

Iskin silmäni todella raamikkaaseen ja komeaan aikuiseen vapaaseen oinasmieheen. Skorppanaisena pyysin suoraan kaffeelle, mies lähti, kovin puhelias on ja juteltiin niitä näitä tuntikausia, lähti toisenkin kerran kaffeille, käytiin myös bilettämässä, tekstailtiin ahkerasti, mutta yhden ainoan nopean suudelman sain ! Itse kerran yhden varastin !
No kyllästyin tilanteeseen. Päätin unohtaa ko. äijän. Mutta skorppanaista moinen saavuttamattomuus jäi kyrsimään ja päätin yrittää tuota unohtumattomuutta uudelleen. Mennyt jo useampi kuukausi samaa rataa. Suorat sanat olen herralle ladellut useampaan otteeseen. Antaa niin ristiriitaista viestiä. Ei sano suoraan ei eikä sano myöskään joo. Lähettää lähestulkoon päivittäin tekstiä ja....JAHKAA KOKO ÄIJÄ ! Ja skorppanainen haluaisi hänet! Miten on, pitääkö vain hätävarana vai onko takana jotain muuta ? Arkuutta, pettymystä ? Kuka osaisi sanoa ?

26

5090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinasman

      Oinas etsii aina parasta vaihtoehtoa, ei lupaa, eikä kiellä. Jos olet jo suoraan ehdottanut, eikä syty, niin sitten pitäsi saada jotenkin haastettua hänet.

      Jotenkin Oinaan pitäisi onnistua käyttämään älyä tai rohkeutta (tai ainakin luulla niitä tarvinneensa:)

      Itse oon skorpparin kanssa ollu tekemisissä aika pitkään ja aina se onnistuu pistämään, vaikka kuinka yrittää sitä varoa. Päästää lähelle ja sitten "jöykkää" :)

    • veskarinainen

      Ehkä se ei ookkaan vapaa! Ehkä mielessä joku entinen tai mielikuva sellaisesta, josta on haaveillut.Oinasmiehet on aika tavoitteellisia, luulisin. Itsellä on oinasmies ja sanoisinko, että sattuman kauppaa!Mutta älykkäällä jutustelulla se alkoi, enkä uskaltanut päälle käydä ollenkaan.Ettei karkaa! Eikä karannut, onneksi. Nyt on oltu yhdessä viisi vuotta. Mutta luulisin nyt kyseessä olevan harkitsevaisen tyypin. Miettii, onko tästä naisesta lastensa äidiksi. Minun mieheni sanoi, että hänen edelliset suhteensa kariutuivat tällaisiin asioihin.

      • Harakka

        ..minusta on selkärangatonta ja epäkohteliastakin pitää toista ihmistä epätietoisuudessa. Miksei voisi selkeästi vastata kyllä tai sitä, kun sitä vastausta kysytään ja odotetaan. Ei luulisi olevan niin vaikeaa. Kerran se kirpaisee, mutta asia on sitten täysin selvä. Nyt on tyttö sellaisessa tilanteessa, että ei tiedä heittääkö rukkaset naulaan ja yrittää unohtaa vai onko mahdollisuus olemassa. Tämä tyttö ei ihastu kovin heppoisin perustein ja mielestäni tämä mies olisi vaivan arvoinenkin....mutta en tahtoisi kuitenkaan, että kokisi minun olevan kiusanhenki, jos ei todellakaan minua halua !


      • vaakaN
        Harakka kirjoitti:

        ..minusta on selkärangatonta ja epäkohteliastakin pitää toista ihmistä epätietoisuudessa. Miksei voisi selkeästi vastata kyllä tai sitä, kun sitä vastausta kysytään ja odotetaan. Ei luulisi olevan niin vaikeaa. Kerran se kirpaisee, mutta asia on sitten täysin selvä. Nyt on tyttö sellaisessa tilanteessa, että ei tiedä heittääkö rukkaset naulaan ja yrittää unohtaa vai onko mahdollisuus olemassa. Tämä tyttö ei ihastu kovin heppoisin perustein ja mielestäni tämä mies olisi vaivan arvoinenkin....mutta en tahtoisi kuitenkaan, että kokisi minun olevan kiusanhenki, jos ei todellakaan minua halua !

        Olen myös tilanteessa, jossa olen ihan ymmällä!
        Oinasmies ensin otti minuun kontaktin. Kaikki lähti siitä älyllisestä keskustelusta liikkeelle, pian jo ihastuttiin fyysisestikin, mutta... Nyt sitten jahkailuvaihe iski miehelle päälle, kaikki kuulemma ok mutta etäisyyttä selvästi kasvattelee...
        En tiedä jaksanko odotella kovin kauaa, vaikka hän niin ihana onkin!!


    • 2.hidas

      Kuten tiedät sepällä on monta rautaa tulessa yhtäaikaa. Setvimistä työn ja aitoa kiinnostusta osoittavan ihmisen välillä.
      Varasta toinenkin suukko, hän pitää siitä vaikka sanoisi sen joskus ensi viikolla (vuonna,ehkä!).
      Kyllä jotain on suhteessanne tekeillä jos viestittelette päivittäin. Mutta sille tavoittamattomuudelle et voi mitään. Tai sille jahkailulle. Se kestää iäisyyden. Mitä sinun tulisi hänestä vielä tietää? Arkuutta löytyy varmasti, ja ihmissuhdekiemurat saavat kaverisi koko ajan epävarmemmaksi.

      Varoisit vähän hajottamasta häntä ja yritä saada keskittymään sinuun. Älä kuitenkaan pelota nurkkaan sillä elintilaa pitää olla.

      Kirjoitukseni on ehkä hieman vaikeaselkoista mutta yritä lukea tämä vähän kuin rivien välistä. Minä en osaa selittää tätä sinulle ymmärrettävästi.

    • hohhoi

      Enpä ole vielä tähän päivään mennessä ottanut selvää tästä eräästä oinas-herrasta. Jahkaamista se todella on! En voi paljoa toivoa antaa kertoessani, että meidän välinen soutaminen ja huopaaminen on kestänyt nyt reilut kaksi vuotta. Kaikenlaista on ehtinyt tapahtua, välillä ollaan yritetty "tosissaan", välillä sovittu olevamme pelkkiä ystäviä. No,ollaan edelleen enemmän, muttei kuitenkaan seurustella. Olen onneksi jouskari, joten ei ole mikään pakottava tarve sitoutua. Kunpa vain jonain päivänä hän sanoisi että "asia on näin" ja niin olisi...

      • vaakaN

        Nyt ehkä jaksankin vähän vielä odottaa ihanaa Oinas-miestäni, kun tuntuu, että olen koko ikäni odottanut tapaavani juuri hänet!!

        Kiitos 'selkeistä' viesteistä, lohduttaa, että muitakin samassa tilanteessa enkä ole itse vain kuvitellut tätä jahkailu-piirrettä!!


    • Kaikki tai ei mitään

      Olen Skorpioni,ja rakastunut Oinasmiehen.Mies
      välillä hyrisee ja haluaa seksiä, välillä ärisee eikä halua tavata.Ei siitä miehestä saa selvää.Joskus jopa luulen että miehellä on tunteita minua kohtaan, mutta se sanoo vaan katsotaan.......Kerran päissään se kyllä sanoi olevansa vähän rakastunut, mutta siitä ei ole sen jälkeen puhuttu.Kyllä Oinasmies jahkailee, ja ihan helvetisti.Skorpionina haluan, että asiat puhuttaisiin aina selväksi, mutta Oinas jahkaa.
      Haluaisin kaikki tai ei mitään, nyt tai ei koskaan!Se vaan ei tässä suhteessa onnistu.

      • Harakka

        ...että muillakin on kokemuksia jahkaavista oinas-
        miehistä. En siis välttämättä ole iskenyt silmiäni
        aivan toivottomaan tapaukseen, vaan kyseessä taitaa olla oinasmiesten ominaisuus !
        Minä todellakin haluan tämän miehen, joten ilmeisesti skorppanaisen on taas kasvatettava kärsivällisyyttä ja jatkettava tämän oinaan piiritystä. KOSKA, jos hän todellakin olisi halunnut minusta eroon, niin eihän nainen silloin jatkuvasti tekstareita saa ! Se taitaa olla kuitenkin kiinnostunut ja minä aion saada sen rakastumaan itseeni kyllä tavalla tai toisella !
        Kiitos, piristitte ja tsemppasitte kovasti !!!


    • ..OinasM

      Tunnustan todellakin että ainkin itsestäni löytyy juuri nämä huonot piirteet! Jahkailen suhteissa, enkä osaa edetä vaikka tunteet olisi pelissä. Odotan aina naiselta liikaa aloitteentekoa. Siis vinkkinä: tehkää oinaille asiat selväksi!

      • vaakaN

        Onko tosiaan noin, että oinas-mies kaipaa sysäystä??

        Luulin jo menettäneeni mahdollisuuteni, kun olen antanut ymmärtää omat tunteeni aika selkeästi, ja,
        silti saan välillä odotella...

        Toivottavasti joku muukin oinas-mies vielä vahvistaisi tuon! Milloinkan sitten tiedän, että peli on menetetty? Mitäs oinas-mies silloin tekee??


      • 2.hidas
        vaakaN kirjoitti:

        Onko tosiaan noin, että oinas-mies kaipaa sysäystä??

        Luulin jo menettäneeni mahdollisuuteni, kun olen antanut ymmärtää omat tunteeni aika selkeästi, ja,
        silti saan välillä odotella...

        Toivottavasti joku muukin oinas-mies vielä vahvistaisi tuon! Milloinkan sitten tiedän, että peli on menetetty? Mitäs oinas-mies silloin tekee??

        Kyllä oinasmies katoaa lopullisesti, ainakin jättää kaiken yhteydenpidon jos ei kiinnosta enää.

        Se on sellaista kaikki-tai -ei sitten mitään -tyylistä. on-jos-on: ei-kun ei :)

        Olen jo pian 40-vuotias enkä muista kenenkään pirittäneen minua kyllä kauan. Olen menettänyt aika monta tilaisuutta, kun kukaan ei ole "ravistellut minua hereille."


      • hmmm
        2.hidas kirjoitti:

        Kyllä oinasmies katoaa lopullisesti, ainakin jättää kaiken yhteydenpidon jos ei kiinnosta enää.

        Se on sellaista kaikki-tai -ei sitten mitään -tyylistä. on-jos-on: ei-kun ei :)

        Olen jo pian 40-vuotias enkä muista kenenkään pirittäneen minua kyllä kauan. Olen menettänyt aika monta tilaisuutta, kun kukaan ei ole "ravistellut minua hereille."

        Olen itse skorpparinainen myös ja mulla on ollu oinasmiehen kanssa huopaamista ja soutamista kohta 3vuotta.
        välillä ollaan enemmän, välillä vähemmän yhdes, välil päätetään olla vaan ystäviä, mutta sitten taas päädymme seuraavana päivänä sänkyyn (=mikä on mahtavaa, parasta koskaan:)
        minä olisin jo aivan kypsä suhteeseen, oinas ei tiedä mitä haluaa, mutta silti siltä saa aika ajoin yhteydenottoja yms.
        välillä taas ei.

        ärsyttää, ärsyttää, ärsyttää, juuri sen takia, koska tämä kyseinen oinasmies on ensimmäinen kuka ei ole ollut ns."helppo nakki" ja siksi juuri se on jaksanut kiinnostaakkin...

        apua.


      • naisrapu

        Mitä tai miten pitää toimia, jotta saisi teistä oinasmiehistä selvää. Olen tapaillut useita kuukausia erästä aivan ihanaa pässinpäätä. Tiiviisti ollaan yhdessä ja tapaillaan, mut ei kuulemma edes seurustella. Mitään vastausta suhteemme laadusta en saa, tunteita puhuminen tosi vaikeaa. Itse haluasin tietää missä mennään, näytä ja sanon tunteeni rehellisesti ja sen mitä toivin suhteeltamme. Eli laitanko miehen seinää vastaen kaikki tai ei mitää periaattella, otanko etäisyyttä, annanko olla ja alan katsella muita miehiä vai mitä teen? Omat tunteeni häntä kohtaan vahvistuu kokoajan toivon että tästä kehittyisi kunnon suhde....eli neuvoja alan olla kärsimätön!!


    • vesicat

      Ihan samoja juttuja täälläkin koettu, 5 kk kestetty. Oinas ei vain tunnu tietävän mitä haluaa ja tuntuu odottelevan jonkinlaista ”Ahaa”-ilmiötä itselleen… Yritän vesimiehenä odotella, välillä kyselen rauhallisesti meistä, mutta en vaadi. Ei kuulemma mieti meitä, muttei tarvitse huolestuakaan meistä… Emme tietenkään seurustele, mutta kysyy aina muistinko kertoa ex-miesystävilleni meistä… Tapailuksi kutsun tätä (ei ole kommentoinut käyttämääni termiä ;-) ja kuulemma "tästä tulee mitä tulee, menee miten menee".

      Tämä pässi ei myöskään vastannut ensimmäiseen suudelmaan, muttei tiedä itsekään miksi. Pusut ovat yleensä ok, joten odottelenkin aina innoissani milloin sieltä tulee sitten taas suutelua ja sellainen ylläri vasta ihanaa onkin! Molemmat kuitenkin tietävät, että jotain kohtalokasta ja kummia sattumia tässä on...

      Kesästä lähtien mies on kuitenkin reippaasti pyörinyt mielessä. Hieman helpotusta sain Unio Mystican parisuhdehoroskoopista (laskettu tarkoista syntymäajoista) ja kertoo kyllä juuri meistä! Eipä ole tuollaistakaan tarvetta tullut muiden kohdalla ;-)

      Välillä tuntuu tietenkin, että löytyisi varmaankin helpompikin kumppani ja kauanko tätä jaksan/kannattaako, mutta kun kaikki muuten tuntuu klikkaavan ja yhteiselostakin tulisi varmasti hauskaa, niin pakko vain ”kiduttaa” itseään ja odotella…

      Ja minä olen kuulemma meistä se vaikealuontoisempi ;-)

      • vesicat

        Hei kanssasiskot ;-)

        Saimme joulun aikaan puheltua punaviinin lomassa - pidin kuulemma "avioliittopuheita" vaikka ne vain olivat kivoja kysymyksiä, heh ;-)

        Kiinnostusta kuulemma löytyy minua kohtaan, pässi ei vain tiedä mitä haluaa ja on lähdössä pitkälle työkeikallekin.

        Mutta ihania päiviä ollaan vietetty yhdessä eli odotus on kannattanut ja suhdekin on syventynyt entisestään!

        Muistakaa silitellä, kehua ja näyttää HIEMAN! mustasukkaisuuttakin, näytin saavan sen myöntämisen jälkeen huomiota ja tahtonikin jopa hieman paremmin läpi... ;-)
        Ja aina välillä väliin vapaailtoja molempien hengähtämiseen ;-)

        Vesimiehenä en kuulemma päästä muita helposti lähelle itseäni, mutta eipä taida oinaskaan nähdä ominaisuuksiaan ihan selvästi... ;-)


      • 'chigagosta'
        vesicat kirjoitti:

        Hei kanssasiskot ;-)

        Saimme joulun aikaan puheltua punaviinin lomassa - pidin kuulemma "avioliittopuheita" vaikka ne vain olivat kivoja kysymyksiä, heh ;-)

        Kiinnostusta kuulemma löytyy minua kohtaan, pässi ei vain tiedä mitä haluaa ja on lähdössä pitkälle työkeikallekin.

        Mutta ihania päiviä ollaan vietetty yhdessä eli odotus on kannattanut ja suhdekin on syventynyt entisestään!

        Muistakaa silitellä, kehua ja näyttää HIEMAN! mustasukkaisuuttakin, näytin saavan sen myöntämisen jälkeen huomiota ja tahtonikin jopa hieman paremmin läpi... ;-)
        Ja aina välillä väliin vapaailtoja molempien hengähtämiseen ;-)

        Vesimiehenä en kuulemma päästä muita helposti lähelle itseäni, mutta eipä taida oinaskaan nähdä ominaisuuksiaan ihan selvästi... ;-)

        Jos sattumoisin oot suomen 'sikakossa' keski-ikäisen oinaan pyörityksessä, niin tarkistahan ny kenen seurassa ne teiän vapaaillat miehelläs kuluu...
        Toi työmatka ny vaan sattuu samaan mun epäröivän oinaan kaa... skele!! Ja jouluna, oli varmaan muutaman tunnin ent.perheen luona jne...


      • vesicat
        'chigagosta' kirjoitti:

        Jos sattumoisin oot suomen 'sikakossa' keski-ikäisen oinaan pyörityksessä, niin tarkistahan ny kenen seurassa ne teiän vapaaillat miehelläs kuluu...
        Toi työmatka ny vaan sattuu samaan mun epäröivän oinaan kaa... skele!! Ja jouluna, oli varmaan muutaman tunnin ent.perheen luona jne...

        Hei!

        Itärannikolla ollaan ja alle kolmekymppisen oinaan seurassa, joten onnea metsästykseen sinullekin :-)


      • vesicat
        vesicat kirjoitti:

        Hei!

        Itärannikolla ollaan ja alle kolmekymppisen oinaan seurassa, joten onnea metsästykseen sinullekin :-)

        Länsirannikolla :-)


    • kokemusta löytyy

      Mielestäni kannattaa unohtaa oinasmies, jos se jahkaa liikaa.Onhan näitä miehiä muitakin, ja helpompia tapauksia.Kannattaa kysyä oinaalta suoraan, onko se vakavissaan ja haluaako jatkaa ja kehittää suhdetta.Jos ei osaa vastata, antaa mennä.Ei ole oikein pitää toista epätietoisuudessa.Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata puhua tunteistaan, miehenkin.

      • hmmm

        mutta entä elle halua mitään helppoa tapausta?
        tylsiä.


      • Harakka

        ...että ei ole oikein pitää toista epätietoisuudessa. Ja hänen takiaan, kun olen tyrmännyt useammankin aivan varteenotettavan seurustelukumppanin. Kuinka moni mies voi täällä maailmassa kehaista sillä, että nainen on sanonut haluavansa hänet ja vain hänet. Eikä ketään muuta!
        Päätin pistää miehen seinää vasten ja sanoin, että kysyn viimeistä kertaa ja haluan ehdottomasti vastauksen ja arvatkaa...vastaus oli
        KYLLÄ !


      • köh
        Harakka kirjoitti:

        ...että ei ole oikein pitää toista epätietoisuudessa. Ja hänen takiaan, kun olen tyrmännyt useammankin aivan varteenotettavan seurustelukumppanin. Kuinka moni mies voi täällä maailmassa kehaista sillä, että nainen on sanonut haluavansa hänet ja vain hänet. Eikä ketään muuta!
        Päätin pistää miehen seinää vasten ja sanoin, että kysyn viimeistä kertaa ja haluan ehdottomasti vastauksen ja arvatkaa...vastaus oli
        KYLLÄ !

        Itsekin vastikään, jonkin aikaa kestäneen epävarmuuden jälkeen, edennyt suhteessani oinaaseen! Välillä vaivuin toivottomuuteen, mutta lopulta päätin uhmakkaasti riskeerata ja kysyä suoraan hänen mielipidettään tämänhetkisestä tilanteestamme. Lämpö hänen vastauksessaan yllätti!


      • vesicat

        Itse olen päättänyt katsoa tilannetta vielä joulun ja uuden vuoden ajan, jonka viettämämme yhdessä. Mutta sen jälkeen on kunnon vastauksien aika ellei niitä siihen mennessä tule - uudet kujeet uuden vuoden kunniaksi ellei muuta ;-)


      • rapu_nainen
        vesicat kirjoitti:

        Itse olen päättänyt katsoa tilannetta vielä joulun ja uuden vuoden ajan, jonka viettämämme yhdessä. Mutta sen jälkeen on kunnon vastauksien aika ellei niitä siihen mennessä tule - uudet kujeet uuden vuoden kunniaksi ellei muuta ;-)

        Olen päättänyt myös katsoa yli joulun ja uudenvuoden, jonka vietämme myös yhdessä. On aikamoisia pässinpäitä nämä oinasmiehet. Välillä niin lämmin ja ihana, puhuu kaikkea ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta ja sit yhtäkkiä puhumaton, ei koske, haluaa olla omissa oloissan jne. Haluan tämän miehen teen kaikkeni että suhteemme kehittyy. Onnea teille muillekkin oinaittenne kanssa.


    • oinas4

      Olen oinasmies 49v kokkolasta. olen sitä mieltä ainakin itseni kohdalla,että en yleensä jahkaile jos todella haluan elämänkumppanin. sitä ei ole vielä ainakaan vakituista sellaista saapunut elämääni. kyllä ainakin aion panna tuulemaan sitten tai kun se oikea tulee. enkä aio jahkailla sitten. ehkä oinas on vähän varovainen ihmissuhteissa varsinkin naisten suhteen haluaa varmistua,että nainen ei vedä ns nenästä. ts oinasmies haluaa olla järkevä solmiessaan ihmissuhteen ainakin omalla kohdallani se pätee, en pidä mitenkään vaikeana tapauksena itseäni, mutta ainakin itselleni seurustelu on ihan vakavasti otettava asia , joten muistakaa naiset myös oinaasta voi saada kunnon miehen ,mutta oinasta ei saa huijata eikä aliarvioida ikinä .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      696
      5380
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3564
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3347
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2593
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2419
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1507
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1389
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe