Mitä,ieltä asperiinin käytöstä
http://www.terve.fi/terveyden-abc/aspiriinista-apua-useisiin-vaivoihin
Asperiini..??
8
1148
Vastaukset
- yleinen_lääke
Tällä palstalla varmaan yleisin ja tärkein lääke. Mitä mieltä sitten pitäisi olla?
- Exembolikko
Sydänoireista kärsiville paras ensiapulääke. Lisäksi monelle päänsäryistä kärsivälle parempi kun muut lääkkeet. Kokemusta asperiinin käytöstä henkilökohtaisesti erittäin paljon.
- punnitsesyötkö
Paskaa. Älkää ottako jokaista tutkimusta todesta. Asperiini jota Primaspani-nimellä myös nykyisin suositellaan kaikille, aiheuttaa sisäisiä verenvuotoja jos niihin vähänkään on taipumusta joko geneettisesti tai jonkin vakavan sairauden johdosta.
- bisos
Voiko tuosta Primaspanista tulla jatkuva päänsärky ja sellainen paha olo? Aivan kuin tulisi oksennus mutta ei kuitenkaan tule.
Minulla kyllä on myös Bisoprolol lääke mutta sitä syön vain puolikkaan. - sussiunakkoo
Tuo asperiinin käyttö sv-tautien ehkäisyssä on vähän liioiteltua. Kun pistää vitamiinit, kivennäiset, omegat, ubikinonit yms. kuntoon ja jättää tupakan, suolan ja sokeri minimiin tai kokonaan pois, niin tällaisella muutoksella saa jopa liuotettua jo muodostuneita ahtautumia. Miksi kannustetaan lääkkeiden käyttöön kun luonnosta tässäkin tapauksessa saa jopa PARANTAVAN avun?
- pajunnila
Kaikki ihmiset eivät syö terveellisesti,
usein askorbiinihappoa, foolihappoa ja pantoteenihappoa yms. tarvitaan lisäksi.
Asetyylisalisyylihappo= vanha, toimiva rohto moneen vaivaan, ulkoisesti ja sisäisesti.
Ihmiset ovat nykyään niin vieraantuneita luonnosta.
- RintaaAhistaa
kumpaa sorttia veren ohennukseen...sitä CARDIO 100mg vai Aspiriini 500 mg??? Eivät kerro apteekissa, kiusaavat vain!
Samaa kamaa, Aspirinissa vaan viisi kertaa enemmän. Verisuonitukosten ennaltaehkäisyyn Cardiota ja esimerkiksi päänsärkyyn Aspirinia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540