Olen tilannut itselleni ko. olevan automallin näkemättä ja kokeilematta joten nyt olisi edes hyvä kuulla jos jollain on jo kokemuksia autosta??
Kokemuksia uudesta Kia Optima Emotion 2015 mallist
9
92
Vastaukset
- proceed2015
N. 1h koeajoperusteella voin sanoa, että kateeks käy. Etkä tule pettymään. Hyvät varusteet tossa. Minkä värinen? Metalli valkeako?
- sikasäkissä
Kiitos ensimmäisestä mielipiteestä! Tilasin auton Snow White Pearl värillä eli helmen valkoinen.
- proceed2015
sikasäkissä kirjoitti:
Kiitos ensimmäisestä mielipiteestä! Tilasin auton Snow White Pearl värillä eli helmen valkoinen.
Hyvä väri optimaan. Kauanko joudut odottamaan. Joulukuussa oli vielä 4kk toimitusajat. Päädyin itte sitten proceediin 2kk toimitusajalla. Ja rehellisesti jäi mun kukkarolle liian kalliiksi tuo optima. Mulle tää on jo 2 KIA, ja viatonta on meno ollut.
- sikasäkissä
proceed2015 kirjoitti:
Hyvä väri optimaan. Kauanko joudut odottamaan. Joulukuussa oli vielä 4kk toimitusajat. Päädyin itte sitten proceediin 2kk toimitusajalla. Ja rehellisesti jäi mun kukkarolle liian kalliiksi tuo optima. Mulle tää on jo 2 KIA, ja viatonta on meno ollut.
Kiitos! Minustakin tuo väri yhdistettynä mustaan kattoon sekä mustaan nahkasisustaan näyttää hyvälle, mutta sehän on aina kauneus katsojan silmissä!? :-) Toimistusaika täällä Espanjassa on vain 1-2viikkoa...ehkä...sillä näin lupasivat, mutta voihan siihen tulla pieni mañana lisäkin?? Hinta myös täällä n. 10k pienempi. :-)
- täyspaskajoo
Minullakin on tuollainen, väriltään vaaleanmusta, on myös täyspaska. Myös sika säkissä ostos.
- sikasäkissä
Voisitko hiukan kertoa lisää millaisia ongelmia sinun autossasi on jo ehtinyt olemaan niin voisi seurailla omaansa sitten "sillä" silmällä??
- Ihmettelen
Siis ostaako joku autoja ilman koeajoa. Saat kovan nopeusluokan meluisat renkaat, joiden vaihtaminen hieman pehmeämpiin maksaa sekin. Tietenkin kaikkeen tottuu, mutta kyllä aina kannattaisi koeajaa sitä automallia, jonka aikoo ostaa. Optima on todella hyvän näköinen, mutta et näe sitä ajaessasi sillä. Muut ominaisuudet ratkaisevat.
- kokemusoptima
Emotion 2015 mallista en tiedä mitään, mutta Ex Ecodynamics kokemus. Parasta autossa ehdottomasti ulkönäkö, ihmiset jopa vieraat tulleet puhelemaan autosta. Herättää kyllä huomiota, ja kerää katseita. Kokemuksesta voin sanoa, kun aikaisemmin perus farmareilla ajellu. Koosta huolimatta todella ketterä kaupunkiajossa. Varusteita enemmän kuin tarpeeksi. mm. parkki assistenttia kokeillu kerran, mutta ikinä en käyttäny. Kilometrejä mittarissa 40 000km, ei mitään vikoja viellä ilmenny (1,7 diesel). Negatiivisinta autossa maantieajo-ominaisuudet. Kitkarenkailla vielä korostuu...
- automies421
Heikointa nykymallissa on konepuoli, bensakone laiska ja suurisyömäinen, eikä dieselkään nyt varsinaisesti mikään tehopakkaus ole. Toivotaan että uusi malli korjaa nämä puutteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841