Hedengren Direct työnantajana

Duunia

Onko tietoa kyseistä työnantajasta? Sain Hedengren Directiltä työtarjouksen mol.fi sivuston kautta. Kyseinen firma tarjoaa proviikka palkalla esim. pölynimurikauppias hommia ja kokemattoman lupaa kouluttaa eli minut. Miten koulutus tapahtuu? Onko teoria koulutus vaiko kentällä? Vaaditaan oma auto. Sitä minulla ei ole kun ei ole ajotaitoakaan. Jos kieltäydyn saan varmaan karenssin. Onko siis pakko suostua edustajan hommiin?

6

1293

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • imuajapuhallusta

Jos ei ole omaa autoa niin eiköhän se ole riittävä syy. Ei karenssia.
      Vai oletetaanko että kierrät lähiöissä kävelemällä ja kuljettamalla imuria perässäsi letkusta vetämällä... Voit vaikka laulaa: kaksi pientä elefanttia marssi näin...

On muuten semmoisia hommia että miuluummin meneisin saunan taakse ammuttavaksi :-)

• Lloooooooolllll

Varmaan sen takia ettet osaa myydä xDdd

• lux1500

sieltä nii hakemaan vaan imureita tervetuloa!!!

• mollivoittonen

No joo minä olen kyseisellä firmalla imurimyyjänä ja möin eka kuukautena 4 imuria . Palkkaa sain 460 eur . Siis takuupalkkaa 1200 ei tule jos jokaisena päivänä ei ole 3 esittelyä . Elikkä kahden viikon aikana jos yhtenä päivänä on 1 esittely niin takuupalkan voit unohtaa. Huhh huh..kyllä on kierretty.

• Noup

Peruspalkasta siellä on puhe, mutta sittenpä selviääkin että KOEAJALLA ei makseta peruspalkkaa ellet ole saanut kaupattua esittelyitä 80kpl/kk. Eli käytännössä saat varautua tekemään ilmaistöitä.
      Kilometrikorvauksiakaan sieltä ei tullut kun sopimus purettiin koeajan puitteissa.
      Toisin sanoen, näppärän kanavan on joku keksinyt teettää ilmaistyötä...

• Ajabrappua

Sovitaanko esittelyt aina etukäteen vai kiertävätkö myyjät myös esim. Kerrostaloja rappu kerrallaan kilkuttaen joka ovella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      81
      5950
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      292
      4887
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2618
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      41
      2547
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      99
      1608
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1481
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1397
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      132
      1345
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      109
      1304
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1271
    Aihe