mietin tuos et nostaako suoraan paikallisesta automaatista rahaa onko kannattavampaa kuin vaihtaa rahaa kummpi on parempi,,
heips apua ongelmaan,,
7
144
Vastaukset
- kai99
et sinä mikään tyhmä ole jos kysyt asiaa.itse olen lukuisia kertoja vienyt tollon euroja mukanani.ei yli 50 :siä.vaihtokurssi huononee sen mukaan,mitä suurempia euroja.siis seteleitä.älä missään tapauksessa vaihda rahaa lentokentällä,automaatista voit nostaa mitä haluat,kurssi on jotain?bangkokin kestussassa on mieleiseni pankki,makkasan.jos vaihdat 200 eu,so what .jos vaihdat 5000 eu,niin alkaa tuntuun.
- kai99
siis tarkoitan vaihtokurssia
- laskesiitä
Automaatista saa huonomman kurssin ja lisäksi siirto maksu ja suomalaisen pankin kulut. Siis käteinen kannattaa nyt eritoten kun euron kurssi huono. Tänään paikan päällä 36.5 vahtia vain. Vuosi sitten 40.
- muusa10
kannattaa katsoa että automaatti ei ole syrjässä. Siellä myös kopiointi laitteet käytössä. Oltiin 2.3-23.3 ja kaveri nosti rahaa ja samalla myös joku Dubaissa nosti hänen tililtä muutamia satasia. Meilä sujui kaikki hyvin mutta provikkaa joutuu maksamaa 100000bath nosto 180bath provikka.
- TOM518
Olen aina vienyt eurot mukanani ja paikanpäällä sitten vaihtanut rahanvaihtopisteessä, ei mistään automaatista. Joskus harrastin sitä, että vaihdoin Suomessa jonkin verran mutta nykyään vain paikanpäällä.
Paras kurssi oli muistaakseni 2000 luvun alussa, jotain 52 , lähden 10.3.reissuun, saa nähdä mitä kurssi nyt, varmaan aika huono !
Ei setelin koko vaikuta vaihtokurssiin ! (joku tuossa kertoi, että vaikuttaa)
20 ja 50 € seteleitä otan mukaan, joita vaihdan. - Ei_lankaan
Normaalisti mitä suurempi(arvoinen) seteli, sitä parempi kurssi. Edellisiä taidettu kusettaa..
- höpöhöpöagain
Tuo on urbaani legendaa, ei setelin arvolla ole mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869