mietin tuos et nostaako suoraan paikallisesta automaatista rahaa onko kannattavampaa kuin vaihtaa rahaa kummpi on parempi,,
heips apua ongelmaan,,
7
176
Vastaukset
- kai99
et sinä mikään tyhmä ole jos kysyt asiaa.itse olen lukuisia kertoja vienyt tollon euroja mukanani.ei yli 50 :siä.vaihtokurssi huononee sen mukaan,mitä suurempia euroja.siis seteleitä.älä missään tapauksessa vaihda rahaa lentokentällä,automaatista voit nostaa mitä haluat,kurssi on jotain?bangkokin kestussassa on mieleiseni pankki,makkasan.jos vaihdat 200 eu,so what .jos vaihdat 5000 eu,niin alkaa tuntuun.
- kai99
siis tarkoitan vaihtokurssia
- laskesiitä
Automaatista saa huonomman kurssin ja lisäksi siirto maksu ja suomalaisen pankin kulut. Siis käteinen kannattaa nyt eritoten kun euron kurssi huono. Tänään paikan päällä 36.5 vahtia vain. Vuosi sitten 40.
- muusa10
kannattaa katsoa että automaatti ei ole syrjässä. Siellä myös kopiointi laitteet käytössä. Oltiin 2.3-23.3 ja kaveri nosti rahaa ja samalla myös joku Dubaissa nosti hänen tililtä muutamia satasia. Meilä sujui kaikki hyvin mutta provikkaa joutuu maksamaa 100000bath nosto 180bath provikka.
- TOM518
Olen aina vienyt eurot mukanani ja paikanpäällä sitten vaihtanut rahanvaihtopisteessä, ei mistään automaatista. Joskus harrastin sitä, että vaihdoin Suomessa jonkin verran mutta nykyään vain paikanpäällä.
Paras kurssi oli muistaakseni 2000 luvun alussa, jotain 52 , lähden 10.3.reissuun, saa nähdä mitä kurssi nyt, varmaan aika huono !
Ei setelin koko vaikuta vaihtokurssiin ! (joku tuossa kertoi, että vaikuttaa)
20 ja 50 € seteleitä otan mukaan, joita vaihdan. - Ei_lankaan
Normaalisti mitä suurempi(arvoinen) seteli, sitä parempi kurssi. Edellisiä taidettu kusettaa..
- höpöhöpöagain
Tuo on urbaani legendaa, ei setelin arvolla ole mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait253148Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3803Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68760Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3710Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601- 41550
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20549Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521