heips apua ongelmaan,,

tyhmä

mietin tuos et nostaako suoraan paikallisesta automaatista rahaa onko kannattavampaa kuin vaihtaa rahaa kummpi on parempi,,

7

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai99

et sinä mikään tyhmä ole jos kysyt asiaa.itse olen lukuisia kertoja vienyt tollon euroja mukanani.ei yli 50 :siä.vaihtokurssi huononee sen mukaan,mitä suurempia euroja.siis seteleitä.älä missään tapauksessa vaihda rahaa lentokentällä,automaatista voit nostaa mitä haluat,kurssi on jotain?bangkokin kestussassa on mieleiseni pankki,makkasan.jos vaihdat 200 eu,so what .jos vaihdat 5000 eu,niin alkaa tuntuun.

• kai99

siis tarkoitan vaihtokurssia

• laskesiitä

Automaatista saa huonomman kurssin ja lisäksi siirto maksu ja suomalaisen pankin kulut. Siis käteinen kannattaa nyt eritoten kun euron kurssi huono. Tänään paikan päällä 36.5 vahtia vain. Vuosi sitten 40.

• muusa10

kannattaa katsoa että automaatti ei ole syrjässä. Siellä myös kopiointi laitteet käytössä. Oltiin 2.3-23.3 ja kaveri nosti rahaa ja samalla myös joku Dubaissa nosti hänen tililtä muutamia satasia. Meilä sujui kaikki hyvin mutta provikkaa joutuu maksamaa 100000bath nosto 180bath provikka.

• TOM518

Olen aina vienyt eurot mukanani ja paikanpäällä sitten vaihtanut rahanvaihtopisteessä, ei mistään automaatista. Joskus harrastin sitä, että vaihdoin Suomessa jonkin verran mutta nykyään vain paikanpäällä.
      Paras kurssi oli muistaakseni 2000 luvun alussa, jotain 52 , lähden 10.3.reissuun, saa nähdä mitä kurssi nyt, varmaan aika huono !
      Ei setelin koko vaikuta vaihtokurssiin ! (joku tuossa kertoi, että vaikuttaa)
      20 ja 50 € seteleitä otan mukaan, joita vaihdan.

• Ei_lankaan

Normaalisti mitä suurempi(arvoinen) seteli, sitä parempi kurssi. Edellisiä taidettu kusettaa..

• höpöhöpöagain

Tuo on urbaani legendaa, ei setelin arvolla ole mitään merkitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3132
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1730
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1239
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      127
      1032
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      98
      978
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      855
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      849
    Aihe