Pohdinnassa nimi esikoisellemme, jonka laskettu aika on jo parin viikon päästä. Toiveissa olisi saada nimi päätettyä syntymään mennessä ja ottaa se heti käyttöön. Olemme karsineet aikamisen määrän nimiä ja jäljellä on Klara/Klaara vs. Greta. Toinen miehen ja toinen minun suosikki :). Molemmat pidetään kyllä molemmista eli mitään perheriitaa tästä ei ole tulossa. Kumpi olisi kauniimpi ja kivoja toisia nimiäkin voi ehdottaa. 2 nimeä ollaan päätetty antaa kun suvussamme on molemmin puolin ollut sellainen tapa ja ajateltiin samalla linjalla jatkaa.
Klara/Klaara vai Greta?
2
51
Vastaukset
- Tyhmä_tantta
Haluatko todella kysyä nimi-asiaa täällä, Suomi24-palstalla, tuntemattomilta ihmisiltä?! Noh, voinhan minä oman mielipiteeni kertoa. Tykkään enemmän Greta nimestä. Mielipiteelläni ei kuitenkaan pitäisi (toivottavasti) olla mitään merkitystä. Jos tähän keskusteluun vastaisi 100 ihmistä, tulisit todennäköisesti saamaan molempia vaihtoehtoja puoltavia kommentteja. Mikä siis oli tarkoituksesi? Tulla kysymään täältä tuntemattomilta ihmisiltä kumpi nimi olisi kauniimpi, kun kuitenkin loppujen lopuksi päätätte itse nimen. Toivon myös sydämeni pohjasta, että tosiaan päätätte ITSE nimen, eikä nimeä anneta esimerkiksi tämän palstan ihmisten mielipiteiden perusteella. Olen puhunut, kiitos :D
- Nimenpähkäilijä
Ja mikä sinusta sitten mahtaa olla tämän palstan tarkoitus? Otsikko on "Mikä vauvalle nimeksi?", joten kai täällä sitä asiaa sopii pohtia. Ei kai me nyt suomi24:n perusteella nimeä valita. Mutta kun on kaksi tasaväkistä vaihtoehtoa jäljellä, niin kunhan ajattelin mielipidettä kysyä. En vanno, että enemmistön mielipiteen mukaan mentäisiin tai edes sitä,e ttä lopulta jompaan kumpaan päädytään. Mutta olisi mukava kuulla kannanottoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772