voi kamala sentään, hei muut lihavat, onko vaiva tuttu. Kuinka hoidatte hautumia hiertymiä, milloin mahan alus niin kamalan punottava ja kipee, pahan tuoksunen, milloin rinnat, nyt viikon ollu rinnan alus ja rinta niin punanen tulehtuneen oloinen, olen suihkutellut ja antanut ilmaa sen minkä nyt onnistuu, ja talkkia päiväs aikaan useemp ikerta, auttakaa jos jollain hyvempi kikka hoitaa hautumia.
rintojen alukset hautuu
pullukkainen
2
118
Vastaukset
- Saailmanreseptiä
Daktacort voidetta apteekista ja sitä pitäisi saada puuterinakin. Tuo punoittava, kipeä ja pahantuoksuinen tarkoittaa sientä tai hiivaa ja tarvitsee apteekin aineet. Itselläni daktacort auttaa heti ja helposti se uusiutuu samoihin paikkoihin sama vaiva.
- pullukkainen
Kiitti sitä sitten apteekista kysymään. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996