60V ALKAA OLLA JO VANHUS EDUSKUNTAAN PALVELUTALOSSA OOTETAAN ULKO OVI SELJÄLLÄÄN NURKAN TAKANA OOTTAA DEMENTIA JA PARKINSSONI EIKÄ LULLIKAAN ENÄÄ SEISO NIIN KUIN PITÄISI PANEMINEN ON SELLASTAPUOLI VELTON KULLIN KANSSA LÄKYTTELYÄ
60V ON VANHUS EDUSKUNTAAN I. KANERVA ON YLI 60V
VZ2Q
8
94
Vastaukset
- lokalahtionnnnn
Pierukulli
- hhjj
Jjbvh
- okkkkk
Up.
- onkin
Lokalahdelta
- 2015v
Uki
- palvelutaloon
Pitäähän Arkaadianmäellä olla yksi Liekkisonnikin
- perskele
Eikös poju tiedä,et mitä vanhemopi puu,sitä tukevampi oksa. Nuoren kollin oksa kun näkee reijän,säihkähtää ,ja alkaa tuijottaa maata..
Räkänokat kuvittelevat olevansa jottai.Paree,kun meette äiteen helmoihin. - piuesa
Kanerva on täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Samaa ei voi sanoa tämän aiheen aloittajasta. tekstistä ilmenee, ettei kaikki inkkarit ole kanootissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882