Hei Kaarinalainen,
Haluatko palstatilaa mediassamme? - Tässä resepti.
Ryhdy pian eläköityvän ympäristöpäällikön seuraajaksi, pyri valittamaan kaikesta mistä pystyt ja mielellään vaihda mielipidettäsi epäsäännöllisen säännöllisesti. Hyväksi on jos omaksut roolin myös "poliitikkona" vaikka oletkin johtava virkamies.
Lyhyen mutta riittävän mediatutkimuksen perusteella eniten palstatilaa on viime vuonna saanut Kaarinan ympäristöpäällikkö, hyvänä kakkosena tikkukoiaktivisti jumalan armosta.
Edelliselle esitettiin (joltain taholta) myös Kaarina mitalia saavutuksistaan - Valitettavasti demokraattisesti valittu edustustomme eväsi sen häneltä ensimmäisenä Kaarinalaisena ikinä perustellen päätöstään sillä, että ko mitali on tarkoitettu heille jotka edistävät Kaarinan julkista kuvaa ja menestystä. Tässä tapauksessa voitaneen perustellusti todeta, että päätös oli oikea.
Ko seikka lienee ainoa ko virkamiestä koskenut tieto koko vuonna jota ei jostain syystä uutisoitu paikallismediassa sen epäkohtiin puuttuvien toimittajien toimesta.
Palstatilaa paikallismediassa
KaarinaMitali
2
82
Vastaukset
- AkhmedAkhne
Uroteko vailla vertaa kansamme edustajilta, epäilemättä ko virkamies lienee tullut kalliimmaksi kuntalaisille kuin kukaan kollegansa. Nähtäväksi jää mikä on tyyli tulevaisuudessa, vastustajaksi vastustajan paikalle kuin Ahmed Ahne aikoinaan vai rakentava yhteiselo?
- moih
....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940