Palstatilaa paikallismediassa

KaarinaMitali

Hei Kaarinalainen,

Haluatko palstatilaa mediassamme? - Tässä resepti.

Ryhdy pian eläköityvän ympäristöpäällikön seuraajaksi, pyri valittamaan kaikesta mistä pystyt ja mielellään vaihda mielipidettäsi epäsäännöllisen säännöllisesti. Hyväksi on jos omaksut roolin myös "poliitikkona" vaikka oletkin johtava virkamies.

Lyhyen mutta riittävän mediatutkimuksen perusteella eniten palstatilaa on viime vuonna saanut Kaarinan ympäristöpäällikkö, hyvänä kakkosena tikkukoiaktivisti jumalan armosta.

Edelliselle esitettiin (joltain taholta) myös Kaarina mitalia saavutuksistaan - Valitettavasti demokraattisesti valittu edustustomme eväsi sen häneltä ensimmäisenä Kaarinalaisena ikinä perustellen päätöstään sillä, että ko mitali on tarkoitettu heille jotka edistävät Kaarinan julkista kuvaa ja menestystä. Tässä tapauksessa voitaneen perustellusti todeta, että päätös oli oikea.

Ko seikka lienee ainoa ko virkamiestä koskenut tieto koko vuonna jota ei jostain syystä uutisoitu paikallismediassa sen epäkohtiin puuttuvien toimittajien toimesta.

2

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AkhmedAkhne

Uroteko vailla vertaa kansamme edustajilta, epäilemättä ko virkamies lienee tullut kalliimmaksi kuntalaisille kuin kukaan kollegansa. Nähtäväksi jää mikä on tyyli tulevaisuudessa, vastustajaksi vastustajan paikalle kuin Ahmed Ahne aikoinaan vai rakentava yhteiselo?

• moih

....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe