Hei, olen päättänyt asettautua Jyväskylään naisen perässä. Etsin upeaa kookasta rantatonttia läheltä kantakaupunkia, noin 20km, - 5km. Mieluiten mäntypuusto koska kissani on koivuallergikko, kohtuullinen tie perille, loiva rinnekin sopii. Tarkoituksenani on rakentaa noin 300- neliöinen yksikerroksinen ympärivuotiseen käyttöön asuttava villa eläkeboksiksi.
Toivon asiallisia ehdotuksia, tai Einon.
Paras rantatontti Jyväskylässä
16
267
Vastaukset
- zfcghjj
Mustankorkealle
- huutonaurua3lla
Pupariin
- zxxchj
Kankitielle
- xxzjhc
Rautalapiopolulle
- zccghjj
Säykkiin
- Lemmenpesäksi
Ei Säynätsaloon, kiitos. Siellä asuu se Sote- huijari joka ei saanut mitään aikaan ministerinä. kaikki mitä se yritti meni pieleen. En halua asua sellaisen demarin lähellä.
- Säynätsalon_rikas
Et sinä köyhä pummi mitään rantatonttia tarvitse lemmenpesäksi. Eihän sinulla rahattomalla luuserilla edes seiso. Käypäs hakemassa Lidlistä halpaa kaljaa sinne Pupuhuhtaan... kyllä se taas alkaa vähäksi aikaa elämä hymyilemään.
- Tervemenoasinne
Kirrinkydöntielle siellä on kaltaisiasi leuhkijoita joilla ei loppupeleissä ole muuta kuin katkokävely ja kuset housuissa
- Vituton
Kyllä on palstalla sairasta sakkia, lähes joka ketjussa asiallisiin avauksiin vain vittuillaan.
- hihiiihohoooo
Vittuilu on hauskaa kun sen oikein oivaltaa
- Hymyherkässä
Se on selvää että puparilaiset köyhät hyökkäävät heti kun huomaavat jonkun varakkaan henkilön ilmaantuvan sivustolle. Sehän on ollut punikkien tyyli iän ajan, katkeruus siitä ettei yhteiskunta ole ilmaiseksi antanut heille samaa mitä varakkaammat ovat älyllään hankkineet.
Pääsääntöisestihän se sitten purkaantuu tuollaisena, sille ihmisryhmälle tyypillisenä, alapääkirjoitteluna. Köyhällä punikilla sukupuolielimien mainitseminen julkisessa mediassa nostaa itsetuntoa aivan valtavasti. Meillä varakkaammilla ei tarvitse egoa pönkittää julkisesti, riittää kun ei tarvitse missään kysellä hintoja. - OOnpäättänyt
Olet päättänyt ? kysy ny friidultas passaako sun tuupata samaan kylään , voit haitata sen elämäääääää
- Samulinranta
Onko se sinun jyväskyläläinen naisesi niin tyhmä hölmiskö, että ei osaa antaa sinulle toiselle tyhmälle hölmiskölle vinkkiä, mistä upeita isoja rantatontteja pitää kysellä? Ei niitä tarjouksia isoista rantatonteista ainakaan täältä kaljankittaajien palstalta tule. Hölmöjä tuntuvat olevan näköjään tuommoiset tonttien kyselijätkin.
- Lemmenpesäksi
Tohtorityttöystäväni on vielä jonkin aikaa YK-tehtävissä maailmalla, joten hän ei pysty vielä auttamaan tonttiasiassa.Itse joudun käymään lähes viikottain Nizzassa enkä luota noihin kiinteistö- ja tonttitrokareihin, kokemuksesta.Yksityisiltä isänniltä saa kaupat suoraan ja parhaat tontit kun ei ole tarvetta tinkiä.
- Jyväskylän_Isäntä
Mieluummin myyn venäläisille, kuin sinulle. Ei muuten nekään tingi. Hyvästä tontista maksavat tuplana sen, mitä on alkuperäinen pyynti, jos alkaa kilpailua tontista tulemaan. Sinulle suosittelen muuttamista eteläiseen Kaliforniaan.
- Lemmenpesäksi
No kiitos suosittelusta, paikka on toki tuttu koska monet ystäväni asuvat siellä ja olen usein vieraillut seudulla. Pidän kuitenkin Suomen luonnosta enemmän, enkä mielelläni lennä yli viiden tunnin lentoja koska ne ovat hyvin ikävystyttäviä huolimatta businesluokasta.
olen nuoruuteni melkein asunut lentokoneissa ja hotelleissa joten en löydä siitäkään mitään glamouria. Rantasauna ja ilta-aurinko Suomen suvessa, toki sähkökiuas kaukosäädöllä, on in. Toki voit myydä venäläisille, tunnen heitä runsaasti eikä minulla ole mitään heitä vastaan, päinvastoin, mukavia kumppaneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759