Joku tiesi kertoa loistavasta pihvimestasta Jumbo-ostarissa Inglesissä, mikähän oli
nimi, jos muistissa??
Ruokapaikka Jumbossa
24
265
Vastaukset
Olisiko tuo ollut Miramar,ei minusta yksistään pihvipaikka ,siisti monipuolisen ruoan ravintola,Cafe de Paris:in "alla".
- taxitaxi
TORO II ravintola on paras pihvimesta meillä täällä Inglésissä Jumbossa, mutta ei sinulla trollipellellä ole varaa pihvimestoilla käydä. Painuisit muualle trollailemaan niitä iänikuisia "minä olen alkuperäinen" paskojasi. Alkuperäinen don luis asuu meillä täällä ja sinä varastit hänen nimimerkkinsä!!!
Kuinka monta persoonaa ja nimimerkkiä sulla oikein on? - perdone-
taxitaxi kirjoitti:
TORO II ravintola on paras pihvimesta meillä täällä Inglésissä Jumbossa, mutta ei sinulla trollipellellä ole varaa pihvimestoilla käydä. Painuisit muualle trollailemaan niitä iänikuisia "minä olen alkuperäinen" paskojasi. Alkuperäinen don luis asuu meillä täällä ja sinä varastit hänen nimimerkkinsä!!!
Kuinka monta persoonaa ja nimimerkkiä sulla oikein on?Torot on kyllä parhaita pihviravintoloita mitä tiedän, mutta ei junteilla ole varaa siellä käydä päivittäin syömässä. Taitaa niiden vähät työttömyyskassa pennit mennä tuulipukuihin.
Kuten sanoit, Don luis, se oikeahan asuu tietenkin täällä ja usein seikkailemme yhdessä San Fernandossa, rannalla ja kaupungilla. Tuon trollaajan kaltaiset nimimerkkivarkaat pitäisi lähettää siperiaan. No ei maar, yhdeksältä on treffit tuossa ulkona blues brotherin ja lanzan akan kanssa. Tule sinäkin ihmettelemään maailman menoa. Otamme vähän viintä siinä ja nauramme suomalaisille junteille. Olemme ainakin pari tuntia. - onks-viljoo-näkyny
perdone- kirjoitti:
Torot on kyllä parhaita pihviravintoloita mitä tiedän, mutta ei junteilla ole varaa siellä käydä päivittäin syömässä. Taitaa niiden vähät työttömyyskassa pennit mennä tuulipukuihin.
Kuten sanoit, Don luis, se oikeahan asuu tietenkin täällä ja usein seikkailemme yhdessä San Fernandossa, rannalla ja kaupungilla. Tuon trollaajan kaltaiset nimimerkkivarkaat pitäisi lähettää siperiaan. No ei maar, yhdeksältä on treffit tuossa ulkona blues brotherin ja lanzan akan kanssa. Tule sinäkin ihmettelemään maailman menoa. Otamme vähän viintä siinä ja nauramme suomalaisille junteille. Olemme ainakin pari tuntia.Vai että ihan oikea tonluis! Mitä oikein luulette olevanne, jotain parempaa porukkaa? "Viintä, ei maar, naureskelemme suomalaisille junteille, lanzan akan."
Siinähän se junttiuden ydin sit löytyikin. taxitaxi kirjoitti:
Kuinka monta persoonaa ja nimimerkkiä sulla oikein on?Minulla on kokonaista yksi nimimerkki ,jota olen käyttänyt jo vuodesta 2007 lähtien.Sitä ennenkin kirjoittelin satunnaisilla nimimerkeillä,mutta siitä lähtien vain tällä omallani.Aluksi ei ollut tarvetta kirjautua,koska olin ainoa don Luis(näin kirjoitettuna)Kirjautuminen vaati sitten hieman muutosta nimimerkiin.Sillä tuskin on merkitystä missä kukakin asuu.Nimimerkin otin kantakapakkani mukaan,jossa vakituisesti kävin jo 1980 luvun alusta näihin päiviin.Vanhassa sivustosysteemissä pystyi palaamaa ajassa taaksepäin ja todeta asia,joka on kuten kirjoitin.
- unohdatorot
taxitaxi kirjoitti:
Kuinka monta persoonaa ja nimimerkkiä sulla oikein on?Torot on mennyttä aikaa, 20 vuotta sitten oli loistoaika
- Kulinaristi77
Vielä täällä on näitä Toron kannattajia kun eivät muissa paikoissa uskalla edes käydä. Sitten asiaan Torot olivat ennen suorastaan ylivoimaisen parhaita pihvimestoja kun palkkasivat parhaat kokit, mutta kun parhaat kokit siirtyivät muihin mestoihin niin Toroissa alkoi alamäki sen näkee parhaite Kasbahin Torossa joka oli ennen iltaisin aina täysi jokaista paikkaa myöten, nyt puolet pöydistä ammottaa tyhjyyttä. En viitsi edes mainita inglesin parasta pihvimestaa koska tiedän, että täällä heti syytellään omistajaksi tai paikan pitäjäksi mitä en todellakaan ole ainut vihje on, että siellä maksaa pihviannos noin 25€ mutta se on sen verran suussasulavaa, että siellä tulee käytyä ainakin 4 kertaa viikossa ja muina päivinä kelpaa hyvät kalaravintolat.
- taxitaxi
Moro donluis! Ei ole mun kommentti tuolla ylempänä. taxitaxi
- Sunsmile
Heippa, konkarit
Olen mielenkiinnolla seuraillut keskinäistä kirjoitteluanne tai voisiko sanoa jopa nokitteluanne. Riemastuttavaa!
Saavun Inglesiin vkolla 11 ja päädyn epäilemättä jonkun korttelikomitean katselmuksen kohteeksi, tällainen suomalainen hupakko kun olen. Joten. Miten tavoittaa livenä oikeita konkareita voidakseen kysyä seuraavista asioista:
- Mikä saa konkarit palaamaan aina uudestaan juuri Inglesiin? Tai asumaan siellä pysyvästi?
- Kuinka Ingles on muuttunut sitten konkareiden omien ensivisiittien?
- Millainen on Inglesin tulevaisuus lomakohteena?
Ja varoilta, minä en nyt kettuile, vaan kysyn ihan oikeasti.
Valolla ja IlollaPaikka on helppo,monipuolinen,riittävän suuri,jotta palveluissa kilpailu pitää hinnat alhaalla.Eipä tarvitse tutustua alueeseen,se kun on jo tehty.Hyvät ilmat järjestään.Eipä ole turistin kannalta juurikaan muuttunut,ympäristö tietysti laajentunut.Uskollisia kävijöitä riittää,joten muualla maailma muuttuu,ingles on kuin ennen.Konkareista en juurikaan tiedä,kun en kulje Suomipaikoissa.Yritän itsekin pysyä asiassa.
- Sunsmile
Heippa
Näin olen ymmärtänyt, että lomailuun soveltuva sää on saaren ikuinen valtti. Ja kaikkea muuta haluamaansa turisti löytää, varsin pienellä vaivalla.
Erityisesti kuitenkin kiinnostuin lomakohteiden ns. "ingluudi"-kapinasta, jota Suomessa kommentoitiin yrittäjienkin toimesta vuoden alussa. Näkyykö Inglesissä tämä hotellien täyden ruokapalvelun tarjonta paikallisten ruokayrittäjien ahdinkona? Ilmiötä näet pidettiin jopa hyvänä, koska se pakottaa paikalliset ravintolat panostamaan tarjontansa laatuun. Mitä olet mieltä?
Ja mihin ravintolaan itse veisit vieraasi, jos haluaisit tarjota kokonaisvaltaisesti hyvän illalliskokemuksen?
V& I - Vil56
Sunsmile kirjoitti:
Heippa
Näin olen ymmärtänyt, että lomailuun soveltuva sää on saaren ikuinen valtti. Ja kaikkea muuta haluamaansa turisti löytää, varsin pienellä vaivalla.
Erityisesti kuitenkin kiinnostuin lomakohteiden ns. "ingluudi"-kapinasta, jota Suomessa kommentoitiin yrittäjienkin toimesta vuoden alussa. Näkyykö Inglesissä tämä hotellien täyden ruokapalvelun tarjonta paikallisten ruokayrittäjien ahdinkona? Ilmiötä näet pidettiin jopa hyvänä, koska se pakottaa paikalliset ravintolat panostamaan tarjontansa laatuun. Mitä olet mieltä?
Ja mihin ravintolaan itse veisit vieraasi, jos haluaisit tarjota kokonaisvaltaisesti hyvän illalliskokemuksen?
V& IChez Luigi, La Sandian ostarilla
Chez Luigi ei ehkä olisi ykkösvaihtoehto,vaikka mahdollinen kylläkin.Hiukan riippuu vieraan toiveista,Las Cumbres on hyvä lammaspaikka,hyvä on myös Espetada,kalaa Rias Bajas ravintolasta,jos hiukan hienostellaan, niin La Toja voisi olla vaihtoehtona.Paikkoja on runsaasti.A I:stä, hiukankin "kinthaalla"olevat ravintolat ovat varmasti vaikeuksissa ja jotain on tehtävä.Usein tehdään ruoka hosuvammin ,huonommista aineista,jos asiakas tämän huomaa tuskin tulee toista kertaa.Näin on meille käynyt muutamia kertoja.
- pojito
Yksi parhaista ruokaravintoloista Yumbossa on MARTEL HOUSE !!!!!
- Sunsmile
Kiitos.
Nyt on tärpit kirjattu ylös ja lupaan käydä tänne naputtelemassa, että kuinka ne omalle makukartalleni sijoittuivat. Vaikka pakko on myöntää, että heikkouteni ovatkin jälkiruuat, joilla huonommatkin suoritukset maailmalla ovat siloittuneet vähintäänkin menetteleviksi, heh heh. No, Yumbosta minulle onkin jo vinkattu mahtavaa kahvilaa, jossa leivonnaiset tavoittelevat kuulemma taivasta.
Vielä muutama yö, sitten koittaa kesä.
V&I - cafedeparis
Sunsmile kirjoitti:
Kiitos.
Nyt on tärpit kirjattu ylös ja lupaan käydä tänne naputtelemassa, että kuinka ne omalle makukartalleni sijoittuivat. Vaikka pakko on myöntää, että heikkouteni ovatkin jälkiruuat, joilla huonommatkin suoritukset maailmalla ovat siloittuneet vähintäänkin menetteleviksi, heh heh. No, Yumbosta minulle onkin jo vinkattu mahtavaa kahvilaa, jossa leivonnaiset tavoittelevat kuulemma taivasta.
Vielä muutama yö, sitten koittaa kesä.
V&INo se kahvila on varmaan Cafe de Paris.
- Sunsmile
Heippa
Juurikin se. Ja rannalla kahvittelunautintoja leivonnaisten kera tarjoaa kuulemma cafe Mozart.
Mahtaakohan espanjalaisessa keittiössä olla jotakin sellaista erikoista jälkiruokaa tai leivonnasta, jota tulisi ehdottomasti maistaa??
Intoilee kantapäät jo ilmassa - TSK1
Kuparipannu. Viime keväänä "eksyttiin" sinne loman viimeisenä iltana. Reissun paras ruoka. Viikonpäästä Ingles kutsuu, ja pannuun ehkä jo ensimmäisenä iltana syömään. Chez Luigissakin käytiin, mutta ei sillä kertaa natsannut.
- TSK1
Sori, kumpikaan edellistä ruokapaikoista ei ole Yombossa
- Sunsmile
Heippa
Yumbon cafe Parin oli joka kehun arvoinen, tilaapa sitten leivosta tai jäätelöannosta. Kiitos vaan paikasta vinkanneille! Hintataso oli suurin piirtein kotimaan tasoa, esimerkiksi jumalainen appelsiinijuustokakku maksoi 3,20e ja kolmen pallon jäätelöannos tuoreilla mansikoilla 5,25e.
Ruokapaikoista tuli kokeiltua El Chuleton Kashabissa ja ihan oli pihviannos pottuineen hintansa väärti. Paikka valikoitui sisäänheittäjän ystävällisen lähestymisen vuoksi. Yhden henkilön ruokailu maksoi juomineen reilut 20 euroa. Palvelu oli ystävällistä ja vissiin yleiseen kohteliaisuuskonseptiin kuuluvan darlinginkin lopettivat pyynnöstä. Lasten kanssa tuumailtiin, että tässä ravintolassa voisimme käydä uudestaan.
Myös Kasbahin läheisyydessä sijaitsevalla kulmasnäkärillä söimme, annokset 3,50-5,00e. Ja euron maitokahvi, isolla peukulla vahvaa ja hyvää!
Valolla ja ilolla kirjoittelee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664087Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823721- 423215
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522216- 482055
- 471778
- 361730
- 301576