5lk Historian tuulet koe

hepiw

Onko kellään ollu 5lkn Historian tuulen koe jaksosta Rooma?Tartteen pikasesti apuu!:)

27

2574

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On ollut yli viisi vuotta sitten, enkä muista kokeesta yhtään mitään. Muistan ainoastaan sen, että ala-asteen historian opetus oli erittäin vaikeaselkoista eikä historiassa tarpeellisiin asioihin keskitytty ollenkaan jopa ala-astelaisen näkökulmasta katsoen. Yläasteella historian opiskelusta tuli mielekästä ja helpompaa.

    • siiri9888

      Muistan että alue oli niin lyhyt,,että sen pysty opettelemaan ulkoa.. Lue nyt sitten 210 sivua historiaa....

    • hepiw

      Auttakaa pliide?

      • Minkälaista apua haluat?


    • jokurandom6

      joo oli tossa vuosi sitte ku vitosella olin ja täydet sain

    • hepiw

      Eli voitteko kertoo minkälaisia tehtöviä siin oli?:)

      • Ei kannata miettiä mitä tehtäviä siihen tulee. Sitäpaitsi, teillä tulee olemaan aivan erilaiset koekysymykset verrattuna tehtäviin, joita meillä oli joskus muinaishistoriassa. Lue koealue lävitse ja käske vaikka äitisi kysyä siitä kysymyksiä, niin opit varmasti!


    • jokurandom6

      Ei oo mitää kerrottavaa ja eihän mulla sitä paitsi ees oo enää sitä kirjakaa.

    • hepiw

      Mut jos muistatte mitä tehtävii siin oli niin kertokaa?:)

    • mullaki

      Mullaki on siitä samasta se koe tiistaina. :)

    • Ape11n

      Opiskelkaa, sitä taitoa tarvitsette. Toisaalta on hyvä kerrata vanhojen kokeiden materiaaleilla, jos se on mahdollista.

    • hepiw

      Eteläs vai pohjois savossa " mullaki"?

    • mullaki

      En ihan tajunnu kysymystä, mut jos tarkotit et mis asun nii asun Orimattilassa? En Savossa... mut jos ihan väärin ton kysymyksen tulkitsin nii jos viittiit selventää vähä :) Joo, sori oon tyhmä...

    • hepiw

      Monelta sulla on se koe tnää?:) "mullaki"?
      Koska voisitko sä laittaa sit tänne että mitä siin oli jos sulla on ennen 12?:)

    • mullaki

      Oli kyl ennen 12 mut tuol koulus ei saa olla puhelinta tai mitää mukana... onneks pääsen syksyllä uutee kouluu! Sori...

    • hepiw

      mä sain kokeesta nelosen :(

      • käyttäjänimieikelpaa

        (Tämä viesti on tarkoitettu sinulle, jos olet viestiketjun aloittaja.)

        Olisko kannattanu lukea siihen kokeeseen, eikä pyöriä ratkaisevia hetkiä täällä Suomi24:ssä?


    • mullaki

      Höh :(

    • hepiw

      En saanu nelosta!!Joku muu kävi mun nimimerkil tääl!

      • Anonyymi

        Jeesaa vähä mua niin mitä siin siis kysyttiin


    • mullaki

      No hyvä! Ettet saanu nelosta. Ja mä kävin eilen parturissa ja leikkasin sivusiilin! Tää on ihana ♡♡♡

    • hepiw

      Onko kellään ollu historian tuulet 5lk koe aiheesta suomen historia?:)Ja voisko joku kertoo mitä siin on?

    • 10-

      Mullakin oli aika vasta se koe ja sain 10-. Ihan helppo se on jos vähän harjottelee:) Jos joku kyselee, niin se ei oo es vaikea.

    • 10-

      Mullakin= Mulla

    • historia

      Mitä tehtäviä on Suomen historian kokeessa "10-"

    • nöööök

      mä tarviin apuu 5lk jaksosta antiiki keikka

    • Anonyymi

      huomenna ja kirja koulus:D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe