Voiko netistä löytää kumppanin?

ToivotontakoTreffailla

Millaisia kokemuksia teillä on, voiko tämän kanavan deittipalstalta löytää hyvän kumppanin? Miehen tai naisen?

Haluaisin uuden kumppanin, jonka kanssa voisi tapailla ja harrastaa ainakin jotain yhdessä. Olen käynyt parin ihmisen kanssa treffeillä. Toisen kanssa useampiakin kertoja ja Ruotsin risteilylläkin. Molempien kotona on vierailtu puolin ja toisin. Risteilyn jälkeen vietimme vielä pari yötä yhdessä toisen kotona. Seuraavana päivänä tuo ihminen alkoi kovaäänisesti ja rumasti komentelemaan ja arvostelemaan minua.

Toinen ehdokas oli kamalan negatiivinen jo toisilla treffeillä, kun vietimme vähän pitemmän aikaa yhdessä.

15

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä_niitä_roikkuu

      Täältä löytyy. Nämä kaikki kuuskymppiset täällä on neljännellä ja viidennellä kierroksellaan. Keskenään tehneet yhden ympyrän. Muut suhteet palstan ulkopuolisia. Jokunen näistä on aloittanut kierrokset jo tuolla 50 palstalla ja iän karttuessa ja pettymysten seuratessa toisiaan, tulleet tänne saattohoitoon nuolemaan haavojaan.
      Suosittelen...tjaa-a. Jätänpä arvailuille?

    • uusio

      Olet tehnyt tämän aloituksen jo aiemmin. Risteilyllä kumppanisi ryyppäsi liikaa.

      • AloittajaJatkaa

        Minun matkakumppanini ei juonut ollenkaan.
        Koska se mainitsemasi aloitus oli? Mikä otsikko?


      • Number_101

        Olit tavannut useampiakin ehdokkaita. Jokaisessa oli jotakin vikaa.


      • otsikkoko
        AloittajaJatkaa kirjoitti:

        Minun matkakumppanini ei juonut ollenkaan.
        Koska se mainitsemasi aloitus oli? Mikä otsikko?

        Muistaakseni korppi nokki laivan kannella oksennusta, jota siivoojaparka ei ehtinyt siivota, kun lämmitti roiskeläppää hytin mikrossa.


    • Olen ollut nettideittailijoiden häissäkin, olin laatinut toisen kumppanin treffiprofiilin. Niin että jatka vaan, jos kerta olet valmis ottamaan jonkun sun elämääsi.

    • 1eero

      Veljeni vanhoilla päivillään löysi netin kautta eukon, jos on tarvis väliäkö mistä. Itellänikin olis tossa tyhjä paikka mutta en ole vielä ehtiny liekkö etinkään vai mistä sen tietää.

      • kiinnostaisko

        Kokkeilisit alottajjaa kun hänkin seuraa kaipaa.


    • siilimuori

      En tiiä just tästä mutta eiköhän kumppanin haku netistä nykyisin ole ihan varteenotettava vaihtoehto. Ite otin aikoinaan mutten täältä.

      • 1eero

        Sää päätit ottaa, nykyään noita nettihakupalstoja löytyy vaikka kuin et valinnan varaa o tarjolla.
        Jos sitte rikas nuori kaunis sävyisä myötämielinen.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Sää päätit ottaa, nykyään noita nettihakupalstoja löytyy vaikka kuin et valinnan varaa o tarjolla.
        Jos sitte rikas nuori kaunis sävyisä myötämielinen.

        Joo silloin. Mää kyllä ekka pikkasen harjoittelin :).
        Valinnanvaraa on, pitää vain osata tehdä hyvä ilmoitus tai valita ilmoituksista johon vastaa. Ihan hyvä vaihtoehto kun kotoa ei kukaan tule hakemaan ja jos itse et paljoa liiku. Mun lähipiirissä on paljon netistä onnistuneesti kumppanin löyteäneitä jotn tsemppiä vaan hakuun. Pitäiskö meidän täällä nostaa projeksit pystyyn Morsian Eerolle :) Kapakoista et kunnon kumppania löydä.


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        Joo silloin. Mää kyllä ekka pikkasen harjoittelin :).
        Valinnanvaraa on, pitää vain osata tehdä hyvä ilmoitus tai valita ilmoituksista johon vastaa. Ihan hyvä vaihtoehto kun kotoa ei kukaan tule hakemaan ja jos itse et paljoa liiku. Mun lähipiirissä on paljon netistä onnistuneesti kumppanin löyteäneitä jotn tsemppiä vaan hakuun. Pitäiskö meidän täällä nostaa projeksit pystyyn Morsian Eerolle :) Kapakoista et kunnon kumppania löydä.

        Elä hyvä ihminen mittää kamppanjoita hirvittää ihan ku en oo valmistaunut jos sattuu viel minkälainen pirtti hirmu hui !
        Jaa taiampa lähteä puutavaran ostoon ettei mää päevä hukkaan, olokee ihmisiksi.


      • Siilimori
        1eero kirjoitti:

        Elä hyvä ihminen mittää kamppanjoita hirvittää ihan ku en oo valmistaunut jos sattuu viel minkälainen pirtti hirmu hui !
        Jaa taiampa lähteä puutavaran ostoon ettei mää päevä hukkaan, olokee ihmisiksi.

        No en tietenkää jos et taho. Kumppaninhaussa on aina riskinsä, netissä tai livessä, joten kannattaa harkita tarkkaan :).

        Minä kävin dementiahiihtämässä ja nyt ruoanlaittoon. Pari päivää duunia ja kahden vikon loma, JESs!


    • Se-on-vähän-kuin-

      Vaihtoautoviikot
      Varaosapalvelut
      Vahinkokeskus
      Pakoputken vaihto
      Rengaspalvelu
      Kolarikorjaamot
      Maalaus ja ehostus
      Vakuutukset

    • Varmaan nettideitinkin kautta voi löytyä. Se oikea voi vaikka seistä takanasi kaupan kassajonossa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1163
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      820
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      819
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      794
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe