AMPER

Kuten minäkin alkujaan

Heippa! Haluaisin tietoa kaikista Ampereista. Amperit ovat kaiketi lähtösin Perniöstä. Olisi kiva löytää heitä ja jakaa tietoa mahdollisesta sukulaisuudesta. Helsingistäkin olen löytänyt yhden Amperin, joka toimii käsittääkseni lakimiehenä.

12

848

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 48 kpl

Kävin hakemassa sulle tiedon internetin kautta Väestörekisterikeskuksesta.
      Sen mukaan Amper-nimisiä miehiä elää 21 ja naisia 27 tällä hetkellä.

• amppeeri

Ampperi rocks

• sukua

Äitini oli Amper omaa sukuaan, olen tehnyt sukututkimusta, Perniöstä päin ainakin meidän suku tulee, anna s-posti osoite, niin otan yhteyttä sinuun niin voidaan keskustella asiasta. Asun pääkaupunkiseudulla.

• Jone1972

Moikka. En oo aikoihin kattonut tänne. Jos näet tämän, niin mun s-postiosoite on [email protected] Olis kiva saada lisätietoja.

Terveisin,

Jouni

• Anonyymi

Mun isoisä on kans perniöstä. Heitä oli yks poika ja monta tyttöä sisaruksia. Isoisälläni oli monta siskoa salossa asumassa. Mut nyt he on jo kaikki kuollut. Minä asun salossa. Juu olis mukavaa saada sähköpostia sukulaisilta.Tässä on minun sähkö posti osoite nina. [email protected].

• hugfsreaxg

Isoäitini oli kotoisin Perniöstä ja tyttönimeltä Amper, oli monta siskoa ja yksi veli. Isoäitini syntyi 1926 ja muutti Paraisille, jossa perusti mys perheen. Yksi siskoista muistaakseni asui Salossa.

• Jone1972

Moikka. En oo aikoihin kattonut tänne. Jos näet tämän, niin mun s-postiosoite on [email protected] Olis kiva saada lisätietoja.

Terveisin,

Jouni

• Anonyymi
        Jone1972 kirjoitti:

Terveisin,

Jouni

Kenen lapsen lapsi sinä olet.? Minun isoisäni oli lauri amper. T: nina amper. Minun sähköposti osoitteen minä laitoinkin jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen lapsen lapsi sinä olet.? Minun isoisäni oli lauri amper. T: nina amper. Minun sähköposti osoitteen minä laitoinkin jo.

Moi. Mun sähköposti osoite on [email protected]. t: nina amper salosta.

• Anonyymi

Hei, isäni on lähtösin Perniön Kuustosta ja hän oli alunperin Lars Amper. Sukunimiä suomalaistettiin niin hänestä tuli Salmela. Sitten hän otti käyttöön uudelleen Amper sukunimen. Hänellä oli yritys: Amper hitsaus.

Vapputerveisin,
      Katri Amper

• Anonyymi

Ketkä on sun isän vanhemmat.? Sinä mainitsit et sun isän nimi on lars amper. Mun isoisän nimi oli lauri amper. Hän oli perniöstä kans. Minä asun salossa. Mun nimi on nina amper. Mun sähköposti on [email protected]

• Anonyymi

Amper ja Volt menevät naimisiin, mitä lapsista voi tulla kun naapurissa sattuu asumaan herra Ohm?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe