AMPER

Kuten minäkin alkujaan

Heippa! Haluaisin tietoa kaikista Ampereista. Amperit ovat kaiketi lähtösin Perniöstä. Olisi kiva löytää heitä ja jakaa tietoa mahdollisesta sukulaisuudesta. Helsingistäkin olen löytänyt yhden Amperin, joka toimii käsittääkseni lakimiehenä.

12

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 48 kpl

      Kävin hakemassa sulle tiedon internetin kautta Väestörekisterikeskuksesta.
      Sen mukaan Amper-nimisiä miehiä elää 21 ja naisia 27 tällä hetkellä.

      • amppeeri

        Ampperi rocks


    • sukua

      Äitini oli Amper omaa sukuaan, olen tehnyt sukututkimusta, Perniöstä päin ainakin meidän suku tulee, anna s-posti osoite, niin otan yhteyttä sinuun niin voidaan keskustella asiasta. Asun pääkaupunkiseudulla.

      • Jone1972

        Moikka. En oo aikoihin kattonut tänne. Jos näet tämän, niin mun s-postiosoite on [email protected] Olis kiva saada lisätietoja.


        Terveisin,


        Jouni


      • Anonyymi

        Mun isoisä on kans perniöstä. Heitä oli yks poika ja monta tyttöä sisaruksia. Isoisälläni oli monta siskoa salossa asumassa. Mut nyt he on jo kaikki kuollut. Minä asun salossa. Juu olis mukavaa saada sähköpostia sukulaisilta.Tässä on minun sähkö posti osoite nina. [email protected].


    • hugfsreaxg

      Isoäitini oli kotoisin Perniöstä ja tyttönimeltä Amper, oli monta siskoa ja yksi veli. Isoäitini syntyi 1926 ja muutti Paraisille, jossa perusti mys perheen. Yksi siskoista muistaakseni asui Salossa.

      • Jone1972

        Moikka. En oo aikoihin kattonut tänne. Jos näet tämän, niin mun s-postiosoite on [email protected] Olis kiva saada lisätietoja.


        Terveisin,


        Jouni


      • Anonyymi
        Jone1972 kirjoitti:

        Moikka. En oo aikoihin kattonut tänne. Jos näet tämän, niin mun s-postiosoite on [email protected] Olis kiva saada lisätietoja.


        Terveisin,


        Jouni

        Kenen lapsen lapsi sinä olet.? Minun isoisäni oli lauri amper. T: nina amper. Minun sähköposti osoitteen minä laitoinkin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen lapsen lapsi sinä olet.? Minun isoisäni oli lauri amper. T: nina amper. Minun sähköposti osoitteen minä laitoinkin jo.

        Moi. Mun sähköposti osoite on [email protected]. t: nina amper salosta.


    • Anonyymi

      Hei, isäni on lähtösin Perniön Kuustosta ja hän oli alunperin Lars Amper. Sukunimiä suomalaistettiin niin hänestä tuli Salmela. Sitten hän otti käyttöön uudelleen Amper sukunimen. Hänellä oli yritys: Amper hitsaus.

      Vapputerveisin,
      Katri Amper

      • Anonyymi

        Ketkä on sun isän vanhemmat.? Sinä mainitsit et sun isän nimi on lars amper. Mun isoisän nimi oli lauri amper. Hän oli perniöstä kans. Minä asun salossa. Mun nimi on nina amper. Mun sähköposti on [email protected]


    • Anonyymi

      Amper ja Volt menevät naimisiin, mitä lapsista voi tulla kun naapurissa sattuu asumaan herra Ohm?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe