AMPER

Kuten minäkin alkujaan

Heippa! Haluaisin tietoa kaikista Ampereista. Amperit ovat kaiketi lähtösin Perniöstä. Olisi kiva löytää heitä ja jakaa tietoa mahdollisesta sukulaisuudesta. Helsingistäkin olen löytänyt yhden Amperin, joka toimii käsittääkseni lakimiehenä.

12

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 48 kpl

Kävin hakemassa sulle tiedon internetin kautta Väestörekisterikeskuksesta.
      Sen mukaan Amper-nimisiä miehiä elää 21 ja naisia 27 tällä hetkellä.

• amppeeri

Ampperi rocks

• sukua

Äitini oli Amper omaa sukuaan, olen tehnyt sukututkimusta, Perniöstä päin ainakin meidän suku tulee, anna s-posti osoite, niin otan yhteyttä sinuun niin voidaan keskustella asiasta. Asun pääkaupunkiseudulla.

• Jone1972

Moikka. En oo aikoihin kattonut tänne. Jos näet tämän, niin mun s-postiosoite on [email protected] Olis kiva saada lisätietoja.

Terveisin,

Jouni

• Anonyymi

Mun isoisä on kans perniöstä. Heitä oli yks poika ja monta tyttöä sisaruksia. Isoisälläni oli monta siskoa salossa asumassa. Mut nyt he on jo kaikki kuollut. Minä asun salossa. Juu olis mukavaa saada sähköpostia sukulaisilta.Tässä on minun sähkö posti osoite nina. [email protected].

• hugfsreaxg

Isoäitini oli kotoisin Perniöstä ja tyttönimeltä Amper, oli monta siskoa ja yksi veli. Isoäitini syntyi 1926 ja muutti Paraisille, jossa perusti mys perheen. Yksi siskoista muistaakseni asui Salossa.

• Jone1972

Moikka. En oo aikoihin kattonut tänne. Jos näet tämän, niin mun s-postiosoite on [email protected] Olis kiva saada lisätietoja.

Terveisin,

Jouni

• Anonyymi
        Jone1972 kirjoitti:

Terveisin,

Jouni

Kenen lapsen lapsi sinä olet.? Minun isoisäni oli lauri amper. T: nina amper. Minun sähköposti osoitteen minä laitoinkin jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen lapsen lapsi sinä olet.? Minun isoisäni oli lauri amper. T: nina amper. Minun sähköposti osoitteen minä laitoinkin jo.

Moi. Mun sähköposti osoite on [email protected]. t: nina amper salosta.

• Anonyymi

Hei, isäni on lähtösin Perniön Kuustosta ja hän oli alunperin Lars Amper. Sukunimiä suomalaistettiin niin hänestä tuli Salmela. Sitten hän otti käyttöön uudelleen Amper sukunimen. Hänellä oli yritys: Amper hitsaus.

Vapputerveisin,
      Katri Amper

• Anonyymi

Ketkä on sun isän vanhemmat.? Sinä mainitsit et sun isän nimi on lars amper. Mun isoisän nimi oli lauri amper. Hän oli perniöstä kans. Minä asun salossa. Mun nimi on nina amper. Mun sähköposti on [email protected]

• Anonyymi

Amper ja Volt menevät naimisiin, mitä lapsista voi tulla kun naapurissa sattuu asumaan herra Ohm?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe