Sano, Santeri, miksi olet kimpussani?

Aito_Kylmis

Haluan tietää todelliset syyt. Sen täytyy olla jotain homoseksuaalista. En keksi muuta.

34

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kk__

      Tapan sinut aivan oikeasti, jos vielä käyt päälleni.

    • ovihyökkääjä_____

      Todellinen syy on se että uhoat jatkuvasti

      • Kylmät_kädet___

        En uhoaisi, ellei se olisi jatkuvasti kimpussani. Kävi taaskin ovellani. Yritin ystävällisesti kehoittaa häntä poistumaan.


      • ovihyökkääjä_____
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        En uhoaisi, ellei se olisi jatkuvasti kimpussani. Kävi taaskin ovellani. Yritin ystävällisesti kehoittaa häntä poistumaan.

        Itsehän aloitit


    • Aito_Kylmäkäsi_

      Se kävi taas ovellani, just äsken. MIKSI? Se on piinannut mua kesästä asti. Mitä vittua se haluaa? En rupea orjaksi.

      • ovihyökkääjä_____

        Eka haastat riitaa ja sitten ihmettelet miksi sua piinataan...annoin vaan mahdollisuuden lunastaa sun suuret lupaukset siitä mitä käy kun pimputtaa sun ovikelloa,tyyppi kuolee yms mutta näinhän siinä kävi https://www.youtube.com/watch?v=u2whHxNxhp4


      • feicut
        ovihyökkääjä_____ kirjoitti:

        Eka haastat riitaa ja sitten ihmettelet miksi sua piinataan...annoin vaan mahdollisuuden lunastaa sun suuret lupaukset siitä mitä käy kun pimputtaa sun ovikelloa,tyyppi kuolee yms mutta näinhän siinä kävi https://www.youtube.com/watch?v=u2whHxNxhp4

        Molemmat haastatte riitaa mutta vain netin kautta? Yrittäkää tehdä se myös livessä jos pääsette näpäimistöä erilleen.


      • feicut kirjoitti:

        Molemmat haastatte riitaa mutta vain netin kautta? Yrittäkää tehdä se myös livessä jos pääsette näpäimistöä erilleen.

        Siis tuossahan on video kun tyyppi menee suoraan kylmiksen ovelle


      • Santtu_mun_ovella
        ovihyökkääjä_____ kirjoitti:

        Eka haastat riitaa ja sitten ihmettelet miksi sua piinataan...annoin vaan mahdollisuuden lunastaa sun suuret lupaukset siitä mitä käy kun pimputtaa sun ovikelloa,tyyppi kuolee yms mutta näinhän siinä kävi https://www.youtube.com/watch?v=u2whHxNxhp4

        Hitto, oman pään sisällä kuulostan paljon matalaäänisemmältä. Tuo on aito.


      • Santtu_mun_ovella kirjoitti:

        Hitto, oman pään sisällä kuulostan paljon matalaäänisemmältä. Tuo on aito.

        Oman pään sisällä asiat voi vaikuttaa aivan eriltä mitä ne todellisuudessa onkaan


      • Kk___
        feicut kirjoitti:

        Molemmat haastatte riitaa mutta vain netin kautta? Yrittäkää tehdä se myös livessä jos pääsette näpäimistöä erilleen.

        Me ollaan tapeltu kesästä asti, mutta koska nuori sankari on ikänsä puolesta hiukan vahvempi, se haluaa alistaa minut. En vain suostu. En rupea kenenkään orjaksi.


    • Kk__

      Onko mulla oikeasti noin kimakka ääni?

    • Kk___

      Olen todella vihamielinen Santeria kohtaan, koska uskon, että haluaa oikeasti tunkea löylykauhan perseeseeni. Sitä ei tule tapahtumaan.

    • Hävettää

      Kuulostan Santerin videolla joltain teiniltä. Ehkä se ääni jotenkin vääristyy oven läpi.

      • Ei kyllä tuo on totuus. Ovihan vain madaltaisi ääntä


    • Aito_Kylmätkädet

      Löin nyrkillä omaan oveeni. Siitä se alku. En todellakaan käyttänyt voimaa.

    • Kylmät_kädet__

      Ei mulla ole noin teinimäinen ääni.

      • Hehee kyllä se vaan on kun kylmiksellä menee vetelät housuun


      • Kylmät_kädet__-
        sauna_timppa kirjoitti:

        Hehee kyllä se vaan on kun kylmiksellä menee vetelät housuun

        Voi vitun Santeri, en pelännyt kuin sinun puolesta. Luuletko, että tulen tappamaan sinut käytävän puolelle. Sun kaikkivoipaisuus tulee todellakin karisemaan iän myötä, let me tell ya.


      • Aito_Kylmäkäsi_
        sauna_timppa kirjoitti:

        Hehee kyllä se vaan on kun kylmiksellä menee vetelät housuun

        Santeri, tykkäät kiusata ja alistaa vammaista, mutta sun aika koittaa, lupaan sen. Vannon.


      • Kylmät_kädet__- kirjoitti:

        Voi vitun Santeri, en pelännyt kuin sinun puolesta. Luuletko, että tulen tappamaan sinut käytävän puolelle. Sun kaikkivoipaisuus tulee todellakin karisemaan iän myötä, let me tell ya.

        Siltähän se kuulostikin :D


      • Aito_Kylmäkäsi_ kirjoitti:

        Santeri, tykkäät kiusata ja alistaa vammaista, mutta sun aika koittaa, lupaan sen. Vannon.

        Joskus tekee ihan hyvää kylmis tyypeille paluu todellisuuteen ja kun ovikello soi niin tilanne on aivan eri entä joku s24


    • Kk___

      Miksi poistuit portaikkoon, kun ekakerran pimputit ja räjähdin aivan tosissani?

      • Ei ollut elon merkkejä. Lähdin pois päin kun rupesi meteli kuulumaan,toki voin tulla uudestaan mutta älä huuda kun naapurusto suuttuu


      • Kk__

        Aloit kuvata vasta sitten, kun uskalsit tulla takaisin ja olin leppynyt.


      • Kk__ kirjoitti:

        Aloit kuvata vasta sitten, kun uskalsit tulla takaisin ja olin leppynyt.

        Tuo on kyllä tuttuun kylmis tyyliin paskapuhetta


      • Kk__ kirjoitti:

        Aloit kuvata vasta sitten, kun uskalsit tulla takaisin ja olin leppynyt.

        Voihan sitä kuvata toisen otoksen?


    • Aito_Kylmäkäsi__

      Santeri, sun täytyy myöntää, että olen sinua älykkäämpi. Miksi aukaisisin oveni, kun aion tappaa sinut? Se olisi tappo ja linnatuomio.

      • Ei sitten varmaan kannata viedä edes roskia jatkossa


    • Santeri_on_pelle

      Pakenit portaikkoon, kuin joku vitun pieni pelokas poika, joka oikeasti olet. Vasta kun aistit, etten enää ole pahalla tuulella, tulit kuvaamaan.

      • Vitun_Peijakas

        Tästä lähtien sun nimi on Santeri. Ei Santtu.


      • No toki voin kuvata uuden pätkän jos haluat?


      • Tai saat käydä mun ovella vuorostaan jos haluat,innolla oottelen että kello soi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      13
      2007
    2. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      108
      1784
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      119
      1301
    4. Olit kiinnostunut mutta

      varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      1024
    5. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

      Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      134
      977
    6. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

      Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      88
      940
    7. No oletko miten paljon miettinyt

      Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      66
      751
    8. Olet hyvin

      rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      38
      748
    9. Mies jos ottaisit yhteyttä

      Minuun.. kysyisit vaikka että mitä kuuluu? Eihän se paha ois..
      Ikävä
      47
      713
    10. On oltava hyvin varovaisia siinä, miten käytämme sanaa ikuisuus

      Aloitetaan tarkastelemalla sanaa ”ikuinen” tai ”loputon” Raamatussa. G. Campbell Morgan on yksi historian tunnetuimmista
      Hindulaisuus
      228
      693
    Aihe