kylmis lässyn lässyn

ovihyökkääjä_____

Miks et kylmis voi jo uskoa että olet vain puliukko? Ihan ok tyyppi olisit jos ei jatkuva uhoamis ja itselleen todistamis vimma olisi päällä. Usko nyt vaan että parempi kun et haasta riitaa ja ihan turha puolustella että hakkaisin muuten mutta kun ufot sieppais sut ja sitä rataa...jos oot niin kova jätkä niin tulehan suoraan mun ovelle huutelemaan ja voit ottaa vaikka sen sun vihannesveitsen mukaan ihan sama. Tällä puolen ovea ei puukkoja yms tarvita kun kylmis näkyy ovisilmästä

23

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät_kädet____

      Näin silmistäsi jo Talonpojankankaan Potkijaisissa, että pelkäät minua. Kaikista hulluinta on, etten todellakaan haluaisi olla missään tekemisissä sun kanssa reaalielämässä, mutta sun tempaukset kokoajan yllyttää tappamaan sinut.

      Mitä haluat minusta? Vastaa.

      • ovihyökkääjä_____

        En yhtään mitään susta halua. Mutta olet aina tervetullut koittamaan tappaa,jos en avaa ovea niin en ole paikalla tai nukun


    • Kk____

      En ota munaa taikka sitä sun Orthexin seiskaa peräaukkooni. Mikset tajua vaihtaa kohdetta? Haluatko oikeasti kuolla? Sekin käynyt mielessä.

      • ovihyökkääjä_____

        En tosiaan mitään munaa tai ortexi hommia ole vailla. Mutta voit tulla koittamaan tappaa. Oikeestaan voisit tulla samantien nyt heti pimputtaan ovea,avaan kyllä ja ilman aseita


    • Aito_Kylmäkäsi_

      En kehtaa sanoa sinusta, apinasta, kaikkea, mitä oppinut, pakosta. En haluaisi tietää sinusta yhtään mitään, mutta pakosta oppinut kaiken. Jos haluat, lyön koko diagnoosin sinusta esim. tälle palstalle. Vaadi sitä, Santeri, mutta olen varma, ettet pidä kirjoituksestani.

      SInä olet tästä lähtien Santeri, kun kehtasit esittää mulle vaatimuksia.

      • ovihyökkääjä_____

        Sinä ja sun diagnoosit. Tule tuohon ovelle mielummin kertomaan,mutta eihän susta ole siihen kun oot vain kylmis


    • Aito_Kylmäkäsi_

      Ainoa syy, miksi otit minut kynsiisi on se, ettei kukaan muu voi sietää seuraasi.

    • Kk__

      Onko sulla Santtu koskaan käynyt mielessä, ettei kukaan siedä sun seuraasi?

      • ovihyökkääjä_____

        Ei ole


      • Aito_Kylmätkäsi

        Tahtomattani oppinut sinusta aivan kaiken. Niin henkisesti, kuin heikkoutesi tappelussa. Olet niin rankasti kimpussani, että mun on oikeesti ruvettava julmaksi sua kohtaan. Ehkä se johtuu niistä pahoinpitelyistäsi, vaikka lyöt, kuin neiti.

        Tiedän aivan kaiken sinusta.


      • ovihyökkääjä_____
        Aito_Kylmätkäsi kirjoitti:

        Tahtomattani oppinut sinusta aivan kaiken. Niin henkisesti, kuin heikkoutesi tappelussa. Olet niin rankasti kimpussani, että mun on oikeesti ruvettava julmaksi sua kohtaan. Ehkä se johtuu niistä pahoinpitelyistäsi, vaikka lyöt, kuin neiti.

        Tiedän aivan kaiken sinusta.

        Sun pahin heikkous on se että luulet. Toivon että ovikello sois nyt ja kylmis olisi vihaisena oven takana,voi vittu että pamauttaisin niin lujaa sua kaaliin että lähtisit sitten takas "yläkertaan" enkä nyt puhu rappusista. Mutta sehän tiedetään että kylmis on vaan paskanjauhaja juoppo ilmanaikunen suunsoittaja eikä se tosiaan uskalla tulla tuohon ovelle. Tyytyy vain kirjoitteleen s24 ja uhoaan


    • AitoKulmis

      Kun ekakerran tajusit IRL, että olen S24:sen aito Kylmäkäsi, mikä vittu sai sinut kuvittelemaan, että meistä tulisi ystäviä? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska olen humalassa.

      • En kyllä sillä hetkellä ajatellut muuta kuin ovihyökkäystä


      • Kylmät_kädet___
        sauna_timppa kirjoitti:

        En kyllä sillä hetkellä ajatellut muuta kuin ovihyökkäystä

        En koskaan ole pelännyt sinua. Olen mulle pelkkä työtön amismölli, s-koon lippiksen kanssa. Ihme, ettei sulla ole keho täynnä tatuointeja.


    • e5ry4s

      Temptation Island Suom

    • Kylmät_kädet____

      Santeri on 90-luvun laman alussa siitettyjä äpäriä, jotka hylättiin, kun niistä ei saatukaan tarpeeksi rahaa. Pienikalloinen apina, joka kaipaa takaisin kohtuun, koska aivojen kaikki osa-alueet eivät ole kehittyneet tai niitä ei ole lainkaan. Siksi ryyppää vaatekopissa, jossa rääkkää muijansa kotieläimiä. Kuvittelee alitajuisesti olevansa kohdussa.

      Olen vuosikausia vihannut pienikalloisia apinoita, mutta Santerissa on myös paljon positiivista. Yritän keksiä. Se itsensä ylistämin vain hämää ajatukseni juoksua.

      Mitä mieltä diagnoosista, Santeri?

      • Aito_Kylmäkäsi_

        Ovihyökkäys ei muuta mielipidettäni. Olet tosi pienillä aivoilla varustettu simpanssi, joihin törmää jatkuvasti sossussa ja työkkärissä.

        Tervetuloa, kuolet tällä kertaa.


      • ovihyökkääjä_____

        Aika pieleen menee diagnoosit


      • ovihyökkääjä_____
        Aito_Kylmäkäsi_ kirjoitti:

        Ovihyökkäys ei muuta mielipidettäni. Olet tosi pienillä aivoilla varustettu simpanssi, joihin törmää jatkuvasti sossussa ja työkkärissä.

        Tervetuloa, kuolet tällä kertaa.

        Ai että tervetuloa, no kyllä se käy! Voin tulla vaikka samantien sun oven taakse eikä ole mitään yllätyksiä tai muuta. Reilu peli


      • Aito_Kylmäkäsi_ kirjoitti:

        Ovihyökkäys ei muuta mielipidettäni. Olet tosi pienillä aivoilla varustettu simpanssi, joihin törmää jatkuvasti sossussa ja työkkärissä.

        Tervetuloa, kuolet tällä kertaa.

        Tuossa vaiheessa kylmis vielä toivotti tervetulleeksi,no pari minuuttia myöhemmin kun menin sitten pimputtaan ovea kun oikein kutsutaan niin kylmis vikisi kuin pikku tyttö että mee pois yms hahaa


    • Kylmät_kädet__

      Fyysisiä heikkouksiasi en paljasta, koska tulen käyttämään niitä hyväkseni, kun seuraava kohtaaminen eskaloituu.

      • Siitähän sinä et päätä millon se käy


    • piste.kirjainspämmi

      Minäkin haluan ovihyökkäyksen!! Muuten alan viljelemään pisteitä ja kirjaimia plastat täyteen. Taas sain pienen palan kylmisinfoa toisella plastalla. Hihihooii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      13
      2007
    2. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      108
      1784
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      119
      1301
    4. Olit kiinnostunut mutta

      varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      1024
    5. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

      Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      134
      977
    6. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

      Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      88
      940
    7. No oletko miten paljon miettinyt

      Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      66
      751
    8. Olet hyvin

      rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      38
      748
    9. Mies jos ottaisit yhteyttä

      Minuun.. kysyisit vaikka että mitä kuuluu? Eihän se paha ois..
      Ikävä
      47
      713
    10. On oltava hyvin varovaisia siinä, miten käytämme sanaa ikuisuus

      Aloitetaan tarkastelemalla sanaa ”ikuinen” tai ”loputon” Raamatussa. G. Campbell Morgan on yksi historian tunnetuimmista
      Hindulaisuus
      228
      693
    Aihe