Minulla on nelisivuinen esite, josta pitäisi poistaa ensimmäinen sivu. Miten saan sivut 2 ja 3 sijoittumaan vastakkain aukeaman lailla myös poiston jälkeen. En keksi kokeilemalla. Suurkiitokset vastauksesta!!
Aukeama InDesignissa
Rookie3
3
301
Vastaukset
- SuperTiiviste
Tee nelisivuinen, facing pages -tiedosto. Kun lähetät taittosi kopioitavaksi/painettavaksi/tulostettavaksi/verkkoon, tee pdf aukeamiksi ja valitse sivut 2-3 tai 2-4, jätä siis pois ensimmäinen sivu. Ymmärsinkö oikein, mitä haluat.
- proindesign
Tarkoitatko tuota, kun eka sivu jää erilleen?
layout/numberin§ion options...
Jos poistat sen automatic page numbering ja otat sen "start page numbering at" ja aloitat laittamalla siihen kohtaan 2.
Näin saat siis 4 sivuisen esitteen esim. kaikki sivut vierekkäin.- Rookie3
Kiitoksia!! Kokeilemalla päädyin samaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875