Susien salametsästäjien profilli

kotasoira

Eräs tuttuni asuu susialueella.Hänen kanssa keskusteluissa nousi aiheeksi kerran minulle mielenkiintoisen asia ruotittavaksi,eli mikä on susien salametsästäjien profiili. Kun kysyin kaverilta minkalainen ihmien on susien salametsästäjä ja miten ne viitsii ja jaksaa susien perässä roikkua.Hän vastasi ,että ne on tavallsia pulliaisia. Turveyrittäjiä,maanviljelijöitä tehtaissa töissä hänen kotiseudullaan.Hänen kertomuksen mukaan nämä salametsästäjät ovat jopa hankkineet sellaisen kaluston susien salajahtiin,että ei jää siitä yrittäminen kiini.Lisäksi hän vielä totesi heillä olevan tämän salametsästyksen niin verissä,etteivät he edes sitä laillista kannanhoitollista metsästystä kannattaneet,koska se tuo alueelle rehellisiä susimetsästäjiä ja valvontaa.Kertokaapa tekin minulle omat näkemykset susien salametsätäjien profiilista ja muusta siihen liittyvästä aineistosta.Metsästäjänä mieluiten lukisin muiden metsästäjien ja luontoihmisten näkemyksiä aiheesta.

3

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lorppu

      Kaksi ällää tullut profiili sanaan. Eipäs se sinänsä haittaa.Taitaa olla tämä susiin kohdistuva salametsästys arka aihe loppujen lopuksi.Eiköhän nämä salaa susia lahtaavat ole vähän enemmänkin metsästysharrastuksen parissa vapaa-aikaansa viettäviä enimmiltään Koirabisnes on myös merkittävä tekijä susialueilla saamaan nämä kuumakallet susien perässä roikkumaan pahat mielessä.

    • lopdd

      Ei siinä mikään kuuma-kalle tarvitse olla, jos sudet estävät metsästyskoirien käytön, on se sama kuin estävät metsästyksen. Sitten kun joku menettää koiransa susille, niin kyllä siinä kuumuu viileämpikin metsästäjä. Susi on suuri riesa siellä minne ne asettuvat. Suojelijat argumentoivat aina tietämättöminä, kuinka ei ole sudet ihmisä tappaneet. No sillä ei asian kanssa ole mitään merkitystä, niin kauan kuin tappavat metsästyskoiria. Hirven metsästys alkaa olla tekemätön paikka ilman koiria, ja maaseudulla metsästys on iso asia.

      • lorkku

        Kyllä ne kuumakalleja valtaosin nämä susien salametsästäjät on.Ei sitä laittomuutta voi perustella koirametsästyksen mahdottomuudella susien takia.Laillien metsästys susienkin kohdalla on taa eri asia.Metsästäjien maineen pilaajia nämä julkisilla paikoilla salametsästykselläkin rehvastelevat ovat.Laki on kaikille sama oli metsästysalueella susia enemmän ,tai vähemmän. Koiran menetys on asiana ikävä omistajalle ,mutta mitä se hyvejää lähteä kostontielle.Ei ne sudet voi ymmärtää tekevänsä väärin ravintona koiran syötyään.Se on niille normaalia toimintaa.Susikysymyksistä päättäville voitte murheenne kertoa ja heitä moittiakkin,mutta antakaa viattomien elukukoiden olla katkeruutenne ulkopuolella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe