Kuulkaahan Jämsänkosken naaraat. Ensi lauantaina on komeita uroksia Wanhassa mestarissa. Kannattaa olla paikalla.
Komeita uroksia Wanhassa mestarissa ensi lauantain
11
280
Vastaukset
- apuuvatyyppi
Ettei vain vanhoja pieruja :D
- Touski
Ei sinne kannata tulla... Siellä saa turpiinsa!
- TäältäEiLöydy
Taitaa koskelaiset "uroot" jäädä muijiensa kanssa lauantaina kotio, kun tuollaisen mainoksen laitoitte. Jännittänee kauheesti.
- koskiwtf
Tona kutsuu. Olen niin naulapäässä lauantaina.
- 8-11
Uskaltaako Jämsänkoskella kajota varattuihin? Tuleeko heti kuonoon?
- eiku_
Kai nyt vapaitakin löytyy...
- Tietäjä555
Niin,
minä,
tuota,
olen ymmärtänyt, että jämsänkoskella on neljä 18-30 vuotiasta miestä jokaista 18-30 vuotiasta naista kohti.
Se on sanomattakin selvää, että vapaita naisia ei ole helppo löytää.
Sitä paitsi, kun urosjoukko on liikkeellä, niin ei silloin ole väliä onko vapaa vai varattu. On jopa mieleisempää monen mielestä, että on varattu, jotta eivät tunteet pääse liian valloilleen.
- Jenni22vee
Minä tulen paikalle. Voin sanoa suoraan, että haluja on.
Ei nimittäin ole häävejä tään kylän poijjat. - lovet
Se tyttö nappisilmä mikä oli ennen wanhassa ja nytten amigassakin olet niiin nätti kuin tyttö voi olla. <3. jos joskus tulee ongelmia suhteessa niin hihkase. <3
- wanhassa
Wanhassa käy vaan vanhoja pulsuja:/
- kerjääjä
Ainakin yksi nappisilmä käy Vanhassa Mestarissa pummaamassa rahaa kaikilta miespuolisilta,ei maksa takaisin.Kuinkan moni on jo rahansa menettänyt.Ei kannattaisi sekaantua,ei tule kun harmia.Häirikkö oikein viimesen päälle.Oman rodun miespuoliset käyvät hakkaamassa ulkooveaan yötä päivää,mitä lie hakemassa,velkojaan?vai hetkellisistä auringonpimennystä.Poliisit harva se päivä vierailee kyseisen asunolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676113- 1325455
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4633375Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091747Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3761266- 321159
- 671071
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46956Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889