Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Komeita uroksia Wanhassa mestarissa ensi lauantain

OnMitäLöytyy

Kuulkaahan Jämsänkosken naaraat. Ensi lauantaina on komeita uroksia Wanhassa mestarissa. Kannattaa olla paikalla.

11

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuuvatyyppi

      Ettei vain vanhoja pieruja :D

    • Touski

      Ei sinne kannata tulla... Siellä saa turpiinsa!

    • TäältäEiLöydy

      Taitaa koskelaiset "uroot" jäädä muijiensa kanssa lauantaina kotio, kun tuollaisen mainoksen laitoitte. Jännittänee kauheesti.

    • koskiwtf

      Tona kutsuu. Olen niin naulapäässä lauantaina.

    • 8-11

      Uskaltaako Jämsänkoskella kajota varattuihin? Tuleeko heti kuonoon?

      • eiku_

        Kai nyt vapaitakin löytyy...


      • Tietäjä555

        Niin,
        minä,
        tuota,
        olen ymmärtänyt, että jämsänkoskella on neljä 18-30 vuotiasta miestä jokaista 18-30 vuotiasta naista kohti.

        Se on sanomattakin selvää, että vapaita naisia ei ole helppo löytää.

        Sitä paitsi, kun urosjoukko on liikkeellä, niin ei silloin ole väliä onko vapaa vai varattu. On jopa mieleisempää monen mielestä, että on varattu, jotta eivät tunteet pääse liian valloilleen.


    • Jenni22vee

      Minä tulen paikalle. Voin sanoa suoraan, että haluja on.

      Ei nimittäin ole häävejä tään kylän poijjat.

    • lovet

      Se tyttö nappisilmä mikä oli ennen wanhassa ja nytten amigassakin olet niiin nätti kuin tyttö voi olla. <3. jos joskus tulee ongelmia suhteessa niin hihkase. <3

    • wanhassa

      Wanhassa käy vaan vanhoja pulsuja:/

    • kerjääjä

      Ainakin yksi nappisilmä käy Vanhassa Mestarissa pummaamassa rahaa kaikilta miespuolisilta,ei maksa takaisin.Kuinkan moni on jo rahansa menettänyt.Ei kannattaisi sekaantua,ei tule kun harmia.Häirikkö oikein viimesen päälle.Oman rodun miespuoliset käyvät hakkaamassa ulkooveaan yötä päivää,mitä lie hakemassa,velkojaan?vai hetkellisistä auringonpimennystä.Poliisit harva se päivä vierailee kyseisen asunolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe