Tietääkö kukaan minkä ikäinen kissa on jos se on ihmisen iässä 11
kissan ikä
9
88
Vastaukset
- kissa154ihmisenä
Kissan ikää verrataan 7 vuodella ihmiseen.
Eli puolitoistavuotias kisu.Mutta eipäs mene tasavuosin nuo :) eli esim. 1-vuotiaalle kissalle ihmisvuosia on kertynyt kokonaiset 15, kun taas vaikka juuri 11-vuotiaana niitä on suhteessa vähemmän: 60 :)
- parastahoidonlaatua
Jos kissan hoitaa hyvin,se pysyy terveenä, eikä joudu onnettomuuksiin,ja elää jopa kaksikymmentä vuotiaaksi tai ylikin.Eli, olis ihmiseniässä 140 vuotta.
Jos hoitelee kissaansa osaamattomasti,vastuuttomasti ja huonosti, kissa elää .....alle neljä vuotta.Eli ihmisen iässä noin puolivuotta vain :( - Kissanikä
http://www.ipsitilla.fi/Kasvatus/kissa vanhenee v2.htm
- sesilmiäkirvelöö
Juu ,ei kannata ottaa kissaa ikää.Kitkerän tuoksu tarttuu omistajan vaatteisiin,ja aiheuttaa sen,ettei ole kiva kutsua kissanaista kylään -_-
- EauDeCat
En ymmärrä laisinkaan tuota edellistä kommenttia. Minun kissani tuoksuu vähän savulle, ihan vähän popcornille. Hyvin miellyttävä, lämmin tuoksu! Kun potan pitää puhtaana, niin ei ole muutenkaan hajuongelmia.
- auttelentäälläxd
http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/tassuklubi/neuvola/kissanpennun-ensimmaiset-elinviikot--lue-huimaavat-faktat/2013/09/1799426
tän taulukon mukaan kyseessä olis noin 60-vuotias kisu :) - hb01
yksi ihmisen ikä vuosi on kissan iässä 7v. miulla oli kissa joka oli 17v eli ihmisen iässä 94v.
eli se menee niin,että ihmisen ikä kerrotaan lemmikin iällä. - parikymmentävuottakin
Onko sillä niin väliä mitä olisi ihmisen iässä, ihmisen keksintöä koko harhakuva.
Tieto siitä että kissa elelee hyvin ja vastuullisesti hoidettuna yli kaksikymmentävuotta, riittänee satsaamaan hyvään ja vastuulliseen hoitoon, siis mikäli haluaa että kissa elää pitkän ja hyvän elämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171090124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392440Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252318Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31660- 1941245
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491214- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591049Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77999