Jonna17

Äidin uusi mies ja miehen k...

Äidillä ja mulla oli pikkujoulut kummallakin yhtäaikaa. Äidin uusi mies oli Englannista ja tummaihoinen. Jonathanin kaveri oli tullut viikoksi kyläilemään Suomeen ja asui meillä.

Miehet joivat olohuoneessa kaljojaan saunan jälkeen kun me taas puimme ja meikkasimme. Jon oli äidin kanssa samanikäinen, kun taas miehen kaveri oli hieman nuorempi, jotain 35.

Äiti alkoi olla jo valmis ja meni vessaan jatkamaan hiusten parissa. Minulla oli myös meikki valmis, mutta vaatteet pukematta. Mulla oli ylläni vasta mustat alusvaatteet ja stayupit.

Menin äidin vaatehuoneeseen kokeilemaan korkkareita. Kumarruin kokeilemaan kolmansia kenkiä kun huomasin liikettä huoneessa. Jähmetyin paikalleni.

Siinä olin pylly pystyssä stringit jalassa stayuppeineen korkkareita sovittamassa jonkun katseen alla. Kiihotuin koska mies ei tehnyt elettäkään poistuakseen.

Olin toki huomannut Jonin katselleen mua ennenkin, nuori vaalea sinisilmäinen suomalaistyttö. Käytin ehkä liian rohkeita vaatteita, mutta muotoni olivat herkulliset enkä halunnut peitellä niitä. Kiloja ei ollut paljon, mutta tissit c- kuppia ja peppu pieni ja kaunis.

Kumarruin taas alas ja aloin riisumaan stringejä. Olin muka laittanut ne väärinpäin...
Tiesin miehen nähneen mun kauniisti ajellun karvoitukseni.

Kun käännyin mies oli poistunut huoneesta ja minä suunnistin omaan huoneeseeni valittuani sopivat kengät.

Äitiä tultiin hakemaan jo yhdeksältä ja Jon suukotteli äidin matkaan.

Miehet juttelivat olohuoneessa pyyhkeissään kun astelin keittiöön. Päälläni oli musta lyhyt hame ja valkoinen kauluspaita. Ehkä vähän koulutyttömainen, mutta menetteli.

Jon tuli keittiöön ja tarjosi lasillisen punaviiniä, jota kaverinsa oli tuonut. Jon oli jo humalassa aikalailla. Brian tuli myös keittiöön täyttämään lasiaan ja katsoi pitkään vartaloani.

Join hermostuksissani lasilliseni nopeasti. Viini nousi päähän yhtä nopeasti. Sain uuden lasillisen.

Miehet kehuivat minua maasta taivaaseen ja pyysivät minua pyörähtämään ympäri.

Nojasin pöytään mihet takanani. Brian kosketti säärtäni ja kysyi Jonilta oliko tämä nähnyt kauniimpia jalkoja.

Aloin kostua jo pelkästä ihailusta ja koskettelusta. Olin yrittänyt vihjailla poikakaverilleni seksistä jo kauan.

Jon ilmoitti menevänsä vessaan. Käännyin ympäri Brian aivan nenäni edessä. Mies katsoi kasvojani, huuliani, käsiäni, tissejäni jotka liikkuivat hengitykseni tahtiin, lantiotani, reisiäni.

Mies käänsi minut ympäri pöytää vasten ja nosti hamettani ylös. Käsi painoi niskastani minut pöytää vasten. Tiputin sokeriastian lattialle käsilläni haroen tukea pöydästä.

Tunsin kuuman hengityksen pepullani. Pakarani tärisivät odotuksesta. Sormi liikui anuksen yli pimpalle, hitaasti.

Mies nousi ylös ja painoi kuuman kangen peppuni väliin. Katsoin olkapääni yli kiiltävää mustaa terskaa.

Brian laskeutui alas ja siirsi pikkareitani pakaran yli. Kuuma kostea kieli porautui sisääni kiusoitelllen välillä klittaani.

Jon ilmestyi eteeni istumaan ja alkoi runkkaamaan edessäni isoa suonikasta kulliaan.
Katselin miestä hetken täristen pöydällä, kunnes pyysin miestä lähemmäs.

Sain kullin vaivoin suuhuni, Jon otti palmikoistani kiinni ja tahti koveni heti.

En saanut sanottua olevani neitsyt suuni ollessa täynnä mustaa kalua. Brain kiusoitteli kullillaan pimppaani, terska liikui märän pillun pinnalla vaivattomasti.

Kulli painui sisääni saaden minut tirauttamaan kyyneleen. Miehet lopettivat hetkeksi ja sain suuni vapaaksi.

Olin juuri sanomassa olevani neitsyt kun takanani kulli alkoi liikkua hitaasti sisälläni.
Otin Jonista tukea Brianin innostuessa välillä liikaa. Brian veti kalunsa ulos ja purkaantui selälleni.

Selkäni pyyhittyään mies poistui vessaan ja suihkuun.

Jon kaappasi minut syliinsä ja vei huoneeseeni. Sänky näytti pieneltä, joten mies työnsi minut komeroa vasten. Vahvat kädet pitivät mua ylhäällä.
Terska tuntui pimppaani vasten ihanasti.

Mies kaatoi mut lattialle ja levitti jalkani sivuille. Katsoin kun valtava kulli levitti pilluani äärimmilleen. Mies nuoli varpaitani ja minä sormeilin klittaani. Tärisin miehen painuessa vieläkin syvemmälle sisääni. Jon puristi nilkkojani kovaa ja alkoi liikehtiä levottomasti.

Mies vetäytyi sisästäni ja tuli lähelle kasvojani.
Hamusin kalun suuhuni ja vetelin terskaa kiihkoissani. Mies melkein repi saparoistani mua lähemmäs kulliaan. Kuuma suihku lensi kasvoilleni.

Nukahdimme lopulta sylikkäin. Onneksi Brian tuli herättämään Jonin...

3

22578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jon

      olikin kliseinen tarina!

    • D'antoines

      Kirjoita jotain sit vasta kun olet päässyt eskarista...

    • mölkö

      Aika pinnallista.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe