Tradenomista kauppatieteen maisteriksi

minttis91

Minkälaisilla papereilla olette hakeneet maisterinohjelmiin tänä keväänä ja mihin paikkoihin? Minkälaisia sisältöjä teillä on ollut tradenomin tutkintotodistuksessa laskentatoimen pääaineeseen haettaessa?

20

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdadasdasdasdasdasdas

Onko lutin haastatteluosuuteen tullut soittoa ?

• Suffelixx

Torstaina 12.3. tulee soitot haastatteluihin valituille... lukee nyt nettisivulla. En ole tradenomi, hain aiemmalla yliopistotutkinnolla lut:in myös. :)

• sadasdasdada

niinpäs lukee, varmaan lisätty vastikää. tacktack

• maisteriksihaluun

Odottelen soittoa kaiket päivät. Vaikuttaa jo psyykkeeseen, kun soittoa ei kuulu. Aina kun puhelin soi luulen että...............................
        Mutta äiskä se taas oli, kyseli onko soittoa tullut.

• Miisai

Aaltoon yritysjuridiikkaa. Tradenomiopintojen pääaineena oikeus. Jää nähtäväksi riittävätkö oikeuden opintopisteet sekä 3,6 painotettu keskiarvo...

• minttis91

Hain itsekkin sinne, tosin juridiikan opintoja kokonaisuudessaan vain noin 20 op. Lähinnä opinnot keskittyneet laskentatoimeen / rahoitukseen.. Painotettu ka hieman päälle 4. Saa nähdä kuinka käy.. Haitko muihin paikkoihin ja ootko jo valmistunut tradenomi?

• Miisai

Valmistuin tradenomiksi 2009. En hakenut muualle kuin Aaltoon. Mites itse, opiskeletko vielä?

Vähän harmi kun Aallon yritysjuridiikkaan ei tarvinnut kirjoittaa motivaatio/perustelukirjettä kun muihin maisterikoulutuksiin kirjeen kirjoittaminen näyttää olevan yhtenä hakukriteerinä. Jännää myös nähdä kuinka paljon hakijoita oikein on, kun koulutusohjelma toteutetaan pitkästä aikaa suomenkielisenä.

• zadaaa

Keille kaikille tuli lutista soittoa haastatteluun (laskentatoimi)?

• memmmee

Ei ole tullut.. Onko jollekkin puhelua jo tullut sitten?

• 2015lut

Ei ole! :) Te jotka "luulette" pääsevänne, en olisi huolestunut, sillä itse ainakin odottelen soittoa :)) eiköhän ne sieltä soittele!

• tuntematonhe

Lasketaanko tuo keskiarvo kaikista kursseista vai haun kannalta merkittävistä kursseista?

• giraf

Siel jossain luki että kaikista käydyistä kursseista, jotka opintosuoritusotteesta löytyy.

• kdwldj
        giraf kirjoitti:

Siel jossain luki että kaikista käydyistä kursseista, jotka opintosuoritusotteesta löytyy.

Opinnäytetyö kuuluu kai niiden joukkoon?
        Itse unohdin laskea painotetun keskiarvon ottamalla opparin arvosanan mukaan. Keskiarvo olisi noussut huomattavasti... Ensi kerralla sitten :)

• Pöh123

Lutista tuli meili etten päässyt haastatteluun. Eikö teille muille tullu mitään? 12.3. Soittivat jatkoon päässeille.

• lutti

Tuli meilillä kutsu haastatteluun ensi viikolle.. 88 hakijaa ollut yhteensä Lutin laskikseen.

• SanzaAa

Olisi mukavaa jos te jotka saitte kutsun haastatteluun voisitte kertoa millainen oli keskiarvonne, jolla haitte ja pääsitte

• jassemiki
        SanzaAa kirjoitti:

Olisi mukavaa jos te jotka saitte kutsun haastatteluun voisitte kertoa millainen oli keskiarvonne, jolla haitte ja pääsitte

Keskiarvo 4,8.

• lutti

KA 4,6

• fdfdfdfdfdfdfdfdfdfdfd

Mulla on kaikkien aineiden ka 4,5 tasan

• SanzAA

Ohhoh! No onpas korkeita keskiarvoja tosiaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      99
      4341
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      361
      1095
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1032
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1002
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      881
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      871
    7. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      826
    8. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      79
      823
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      817
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      796
    Aihe