Tradenomista kauppatieteen maisteriksi

minttis91

Minkälaisilla papereilla olette hakeneet maisterinohjelmiin tänä keväänä ja mihin paikkoihin? Minkälaisia sisältöjä teillä on ollut tradenomin tutkintotodistuksessa laskentatoimen pääaineeseen haettaessa?

20

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdadasdasdasdasdasdas

Onko lutin haastatteluosuuteen tullut soittoa ?

• Suffelixx

Torstaina 12.3. tulee soitot haastatteluihin valituille... lukee nyt nettisivulla. En ole tradenomi, hain aiemmalla yliopistotutkinnolla lut:in myös. :)

• sadasdasdada

niinpäs lukee, varmaan lisätty vastikää. tacktack

• maisteriksihaluun

Odottelen soittoa kaiket päivät. Vaikuttaa jo psyykkeeseen, kun soittoa ei kuulu. Aina kun puhelin soi luulen että...............................
        Mutta äiskä se taas oli, kyseli onko soittoa tullut.

• Miisai

Aaltoon yritysjuridiikkaa. Tradenomiopintojen pääaineena oikeus. Jää nähtäväksi riittävätkö oikeuden opintopisteet sekä 3,6 painotettu keskiarvo...

• minttis91

Hain itsekkin sinne, tosin juridiikan opintoja kokonaisuudessaan vain noin 20 op. Lähinnä opinnot keskittyneet laskentatoimeen / rahoitukseen.. Painotettu ka hieman päälle 4. Saa nähdä kuinka käy.. Haitko muihin paikkoihin ja ootko jo valmistunut tradenomi?

• Miisai

Valmistuin tradenomiksi 2009. En hakenut muualle kuin Aaltoon. Mites itse, opiskeletko vielä?

Vähän harmi kun Aallon yritysjuridiikkaan ei tarvinnut kirjoittaa motivaatio/perustelukirjettä kun muihin maisterikoulutuksiin kirjeen kirjoittaminen näyttää olevan yhtenä hakukriteerinä. Jännää myös nähdä kuinka paljon hakijoita oikein on, kun koulutusohjelma toteutetaan pitkästä aikaa suomenkielisenä.

• zadaaa

Keille kaikille tuli lutista soittoa haastatteluun (laskentatoimi)?

• memmmee

Ei ole tullut.. Onko jollekkin puhelua jo tullut sitten?

• 2015lut

Ei ole! :) Te jotka "luulette" pääsevänne, en olisi huolestunut, sillä itse ainakin odottelen soittoa :)) eiköhän ne sieltä soittele!

• tuntematonhe

Lasketaanko tuo keskiarvo kaikista kursseista vai haun kannalta merkittävistä kursseista?

• giraf

Siel jossain luki että kaikista käydyistä kursseista, jotka opintosuoritusotteesta löytyy.

• kdwldj
        giraf kirjoitti:

Siel jossain luki että kaikista käydyistä kursseista, jotka opintosuoritusotteesta löytyy.

Opinnäytetyö kuuluu kai niiden joukkoon?
        Itse unohdin laskea painotetun keskiarvon ottamalla opparin arvosanan mukaan. Keskiarvo olisi noussut huomattavasti... Ensi kerralla sitten :)

• Pöh123

Lutista tuli meili etten päässyt haastatteluun. Eikö teille muille tullu mitään? 12.3. Soittivat jatkoon päässeille.

• lutti

Tuli meilillä kutsu haastatteluun ensi viikolle.. 88 hakijaa ollut yhteensä Lutin laskikseen.

• SanzaAa

Olisi mukavaa jos te jotka saitte kutsun haastatteluun voisitte kertoa millainen oli keskiarvonne, jolla haitte ja pääsitte

• jassemiki
        SanzaAa kirjoitti:

Olisi mukavaa jos te jotka saitte kutsun haastatteluun voisitte kertoa millainen oli keskiarvonne, jolla haitte ja pääsitte

Keskiarvo 4,8.

• lutti

KA 4,6

• fdfdfdfdfdfdfdfdfdfdfd

Mulla on kaikkien aineiden ka 4,5 tasan

• SanzAA

Ohhoh! No onpas korkeita keskiarvoja tosiaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4148
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      109
      2646
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2172
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1823
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      28
      1799
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1556
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1350
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      113
      1193
    9. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      55
      1173
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1168
    Aihe