Kaikki ketkä hakevat Helsinkiin; olisi kiva saada lukukavereita. Otatteko valmennuskurssin? Itse olen valmennuskeskuksen valmennuskurssilla, pistäkääs alle viestiä jos kiinnostaa olla yhteyksissä :)
Vastaukset 44
- Oikikseenhakija
Olen hakemassa Hkiin. Mietin vielä valmennuskurssia. Oletko ensikertalainen? Olen itse hakemassa toista kertaa.
- lawlover
Myöskin Hesaan hakemassa ja pääsin varjovalmennuksen valmennuskurssille. Kolmatta kertaa hakemassa ja ihan hyvillä fiiliksillä vielä :)
- iwillseeyouuuu
Siellä nähdään ;)
T. Toista kertaa hakemassa ja Varjovalmennuksen kurssilla. - lawlover
Jee mahtavaa! Oon Tampreelta tulossa, mistä päin ite?
- iwillseeyouuuu
Itse asustelen ihan täällä Helsingissä :)
- Oikikseenhakija
Mäkin Helsingistä :)
- Perthhh123
Heissan! Etelä-Suomessa asun, mutta kurssien takia paljon Helsingissä, sieltä olen vuokrannut kämpän huhti-toukokuuksi, joten siellä tulee sitten aika paljon oltua.
Haen itse Helsinkiin toista kertaa! - oikikseenhakija
Mahtavaa! Moni täällä siis hakemassa Helsinkiin. Jännittääkö jo? Odotatteko innolla vai kauhulla tulevaa? :D
- juu123k
Täälläkin yksi Helsinkiin hakeva. Ensikertalainen olen myös.
- kolmekymppinen123
Onkohan muita vähän vanhempia, ensikertalaisia hakijoita?
- SaHa
Minä haen ensimmäistä kertaa ja kolmeakymmentä lähentelen.
- kolmekymppinen123
Kiva, että löytyy muitakin. Itse vaan miettinyt, että onko kaikki muut suoraan lukiosta melkein hakevia.
- SaHa
Ymmärtääkseni ikäjakauma on laaja. Kerralla tosissaan paahtamista ja sisään ekalla!
- kolmekymppinen123
Kiv kuulla. itseäni jännittää, että jos ei pääse ekalla, niin miten pitää motivaatio ja mieliala hyvänä.
- Tänävuonnaoikikseen
Täällä myös lähes 3-kymppinen hakija! Mitä ystävät tiedekunnassa ovat jutelleet, niin tosiaan ikäjakauma on aika suuri. Toki varmasti enemmistö on siinä 20-alkupuolella. Toivottavasti nyt pääsisi sisään paljon meitä "vanhoja", niin ei yksin tarvitse siellä rollaattorilla kulkea ;)
- SaHa
Hahahah!! Joo, kerralla sisään vielä kun tekarit pysyy suussa!! :D
- xxxcvccssd
Tänävuonnaoikikseen kirjoitti:
Täällä myös lähes 3-kymppinen hakija! Mitä ystävät tiedekunnassa ovat jutelleet, niin tosiaan ikäjakauma on aika suuri. Toki varmasti enemmistö on siinä 20-alkupuolella. Toivottavasti nyt pääsisi sisään paljon meitä "vanhoja", niin ei yksin tarvitse siellä rollaattorilla kulkea ;)
Täällä 30v hakija myös :) Tsemppiä!!
- Justice
Täällä kans Helsinkiin hakeva. Ekaa kertaa asialla.
- Helsinkiin2015
Täällä kans yksi hakija! Toista kertaa "tosissaan" haen, abivuoden jälkeen tilasin kyllä kirjat, mutta ne pölyttyivät kaapissa :D Onko muita Pohjois-Suomesta, jotka ei pääse valmennuskurssille? Itse tilasin Pykälän etäkurssin.
- gaihto
Täällä yksi YTM tutkinto taustalla hakeva. Hain viime vuonna enkä päässyt, tosin luin vain hätinä huhtikuun alkupuolelta ja kävin töissä. Paikka jäi 11 p päähän koepiste jonossa. Saa nähdä miten käy nyt.
- löpötilöö
Minäkin haen helsinkiin teologiaa. Lukupiiri olis kiva.En aatellu käydä valmennuskurssia..ehkä itseopiskelumateriaalit vois tilata
- mitäsmieltä
Olisi kiva saada lukukavereita, ehkä perustaa edes joku some-ryhmä (vaikka kaupungeittain)...
- Yksilukija
Täällä kans yks ensikertalainen hakemassa Helsinkiin! Olis kyllä kiva jutella muiden samassa jamassa olevien kanssa kun muuten kaikki aika menee yksin kirjastossa :D
- Oikis2015
Täällä kans yks Helsinkiin hakeva! :) Olis kiva päästä höpöttelemään muiden hakijoiden kanssa! Esim. Facebook tai Whatsapp ryhmä olis tosi kiva! :)
- oikikseen
Täällä myös Helsinkiin hakeva! Ensimmäistä kertaa. Facebook ryhmä olisi hyvä. "Helsingin Oikeustieteelliseen2015"? Helppo käydä vaikeita asioita yhdessä tai kysellä askarruttavia asioita?
Facebook-ryhmä olisi mahtava juttu! Hmm.. voisin mahdollisesti yrittää luoda ryhmän, jos osaan :D mulle voisi laittaa viestillä teidän sähköpostiosoitteet tai jotain, mutta luultavasti joudun lisäämään teidät kavereihin, jotta voin kutsua teidät ryhmään..? Eli tämä siis Helsinkiin hakijoille :)
- Taijos
Onnistuisiko jos laittaisi tänne linkin sinne ryhmäsivuun?:D
- oikis2015
Mäkin kokeilin pystyykö ryhmää luomaan mut kysyy heti ekana, että ketä "kavereita" siihen liitetään ennen kun pystyy luomaan.. :/
Ton ryhmän voi luoda julkisena eli ei tarvi lisätä ketään kaveriks... tekee vaan ryhmän ja laittaa et julkinen niin kuka vaan vois liitytä. eikö toi olis hyvä?
- Gnkfhjcfhjv
Someryhmä erittäin hyvä idea! Kannatan!
ei kun joo väärä hälytys, kyllä siihen sittenkin tarvii kai lisätä :D entäs jos tekee sivun niin ei tuu tosta lisäämisestä ongelmaa? tai pystyykö tekemään semmosta ryhmää että siihen vaatii hyväksynnän mut kaikki halukkaat pääsee mukaan niin kun esim kimppakyyti ryhmät??
- susannacarolyn
Kenellä taidot riittää niin voisi luoda :)
- Mallas
Olisiko joku ehtinyt luomaan jo ryhmän? :) Täällä olisi yksi kiinnostunut.
https://www.facebook.com/events/352375174965624/
Loin tämän nyt tapahtumana kun ryhmän tekeminen ei oikein onnistu. liittykää mukaan ja käyttäytykää asiallisesti :)- khg687
mahtavaa, kiitos!!
- privaopiskelija
Näkyykö tohon ryhmään littyminen kavereille :D En haluais huudella tästä mun "projektista" kauheena :D
- hmm67546
ei kai?! mietin vähän samaa :D
- Kgtjvfkbh
Näkyy se, itse mietin kuinka sen saisi pois..
- privaopiskelija
Voisiko pari "tapahtuman" osallistujaa nyt perustaa sen ryhmän? :D Salaisen kiitos :D
- IleIlmiantaja
Mikäs siellä niin salaista on?
- oletkoilmiantajatyperä
No varmaan lähinnä se, että ei kaikki facebook-kaverit näe että "x hakee oikikseen"
- becominglawyer
FB:ssä nyt hesaan hakijoille salainen ryhmä johon voi liittyä
https://www.facebook.com/groups/549986705141370/ - sesssss
Onko täällä aiemmin hakeneita? Miten teillä aiemmat pääsykokeet sujui, paljonko pisteitä ja paljonko luitte?
- michael_kors
Viime vuonna luin kirjat kerran läpi, pisteitä 25 :D Jos tänä vuonna sit ihan tosissaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301247- 68876
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42803P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓149667Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss279635- 91619
- 45612
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?37561- 52536
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47520