uusin ovihyökkäys

Saiko kylmis tänään kiinteistöhuollolta ovihyökkäyksen vessan pöntön tarkistuksen merkeissä?

45

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pönttötarkastus

      Miksi se pönttö piti tarkistaa?

      • TupIatarkistus

        Kumman pönttö, vessan vai kylmiksen?


      • Kulunut vettä holtittomia määriä puohitiellä kun puliukot tiuhaan tahtiin huuhdellut pönttöä yrjöämisen ja ripuloimisen välillä niin tulivat tarkistamaan mihin se kaikki vesi kuluu


      • Antero_Terska
        TupIatarkistus kirjoitti:

        Kumman pönttö, vessan vai kylmiksen?

        Kylmiksen pönttö ainakin kaipaisi pientä huoltoa.


      • Antero_Terska kirjoitti:

        Kylmiksen pönttö ainakin kaipaisi pientä huoltoa.

        Kusaisin sinne eilen ja toimi moitteetomasti! Kyllä palstalaiset osaa vessan pöntöstä huolen pitää. VVO turhaan ressaa asiasta


    • hrttt

      Älä aina lässytä jonninjoutavaa paskaa

    • Miksi teet tuollaisia aloituksia?
      Onhan tämä ajanvietettä varsinkin täällä suomi24:lla mutta kun olet rekannut niin jotain järkeä peliin.
      Minullahan ei ole vaihtoehtoja kun YP tuntee minut mutta sinä taas,,,
      Niin mitä,,, olen toivonut että kertoisit itsestäsi jotain enkä tarkoita sos.tunnusta mutta me ollaan aika harvoja rekanneita täällä joten,,, jatka sinä.

      • Ei ole mikään keksitty tarina,tänään kiersi Puohitiellä kiinteistöhuollon tyypit pönttöjä tarkistamassa


      • Tissu kerro miten tuohon saa profiilikuvan? Kun sulla on tuo reaktori merkki ju nou?


      • sauna_timppa kirjoitti:

        Tissu kerro miten tuohon saa profiilikuvan? Kun sulla on tuo reaktori merkki ju nou?

        Kokeile sähkärin kautta ja setupit,


      • ex-tissu kirjoitti:

        Kokeile sähkärin kautta ja setupit,

        Okei tehdään testiveto toimiko


      • ex-tissu kirjoitti:

        Kokeile sähkärin kautta ja setupit,

        Sain kyllä siellä vaihdettua kuvan mutta ei näy prkl kun kirjottaa


      • pcture

        Kuva päivittyy hieman myöhässä.


      • pcture kirjoitti:

        Kuva päivittyy hieman myöhässä.

        Ai okei. Kiitos


    • Kylmät_kädet__

      Nyt ei enää vituta yhtään! ♥ Santtu kävi kämppäni puntarilla ja paljastui, että hän painaa tasan saman verran, kuin minä. Olin aikaisemmin todella kyrpiintynyt, että miksi olen niin äärirajoilla fyysisesti tyypin kanssa.

      Kasvoista ei ikinä uskoisi, että painaa saman verran, kuin minä, eli 80 kiloa.

    • Kk__

      Selitys tuli asialle. En ole enää väkivaltainen.

      • Vittu että huippas käydä kaupasta hakeen loippaa


    • Kk__

      Ei mua kiinnosta jotkut tarkastukset tai se, että Santtu polttaa tupakkia mun kämpän sisätiloissa. Oikeesti, en edes anna ajatusta. Jotenkin kummallista edes puhua näistä asioista, kun en edes kiinnitä huomiota.

      • Ite ainakin olin ihan tukka silmillä kun ne tyypit halus tarkistaa mun pöntön ja rupesin miettiin että mitenköhän kylmiksellä..kävikö ne tarkistaan. Sen lapun mukaan ne tarkistaa vasta huomenna kyllä mutta tulikin tänne ainakin jo tänään


    • Aito_Kylmäkäsi_

      Huutaessa kuulostan aivan hintiltä. Katsoin Santun videon, jossa hän yritti ovihyökkäystä. Ei mulla normaalisti ole noin kimakka ääni.

      • Kunhan koputtelin. Tiesen ettet avaa ovea ja siks kuvasinkin videon. Taattua palsta laatua


    • Kk__

      Koko tunneskaalan käynyt läpi Santun kanssa, mutta päälimmäisenä on isällinen tunne. Ei ole omia lapsia mulla, mutta koen tyyppiä kohtaan jotain sen suuntaista. Siksi halusin pussata. Kuin tavallaan omaa poikaani, jota ei ole.

      • Ei alata homosteleen


      • Kk__

        VItuttaa saada turpaan sen takia, että haluan pussata tyyppiä poskelle. Pieksäminen saa minut todella pahalle tuulelle.


      • Kk__ kirjoitti:

        VItuttaa saada turpaan sen takia, että haluan pussata tyyppiä poskelle. Pieksäminen saa minut todella pahalle tuulelle.

        Ok älä hermostu anna asian olla


      • Kk__
        sauna_timppa kirjoitti:

        Ei alata homosteleen

        En todellakaan lähentele homoseksuaalisesti. Jotenkin vain tulee sellaisia isällisiä tunteita sua kohtaan.


      • Kk__ kirjoitti:

        En todellakaan lähentele homoseksuaalisesti. Jotenkin vain tulee sellaisia isällisiä tunteita sua kohtaan.

        Joo okei


    • puohitien_spuget

      Joko sulla santtu on youtubessa kanava, jossa on puohitien elämää käsitteleviä videoita? Tämä uusinkin video kuulostaa kuvauksen perusteella varsin katsottavalta.

      • No lisää tulee kyllä videoita Puohitieltä. Se on varmaa


    • Aito_Kylmäkäsi_

      Santtu on nähnyt, kun olen pahalla tuulella. Psykoosissa saan adrenaliinin virtaamaan veressä aivan tietoisesti ja tupatuolit rupeavat heilumaan, kuin ne olisivat styroxia. Siinä tilassa tajunta sumenee täysin ja voimat kasvavat kolminkertaiseksi. Kipu lakkaa olemasta. Vaikka löisit puukolla, en tuntisi yhtään mitään eikä se edes hidastaisi.

      Sitten ihmettelette, miksi välttelen ihmisiä yli kaiken.

      • Mulla menee hermot ihan justiinsa nuiden lihapasteijoiden kans. Vasta klo 03.00 voi laittaa ne uuniin prkl. Täytyy tehdä ovihyökkäys Vaasan firmaan



      • Kk__

      • Kk__ kirjoitti:

        Vittu ois painanu kaasua. Hhhryöömm.. !

        Kyllä sillä kaasua poljettiinkin,usko pois


    • Kylmät_kädet____

      Itse en jaksa enää tapella, mutta olisi mahtava nähdä Santtu vs. Randy Couture. ♥

      https://www.google.fi/search?q=randy couture&biw=1024&bih=622&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Afb4VOztMYWAU5ijg_gJ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ

      • Ei viiti vanhuksia pieksää


    • ukko.punkka

      Ukko-punkka!

    • 09877655567

      Itse kerran tilasin vessanpönttöjen tarkistuksen, kun jollain lorotti vettä kokoajan niin meni vähän hermo. No sit loppuikin, kun ne kävi katsomassa jokaisen kämpän et mistä se vuotaa.

      • jatkuva_lorina

        Ehkä joku vain virtsasi koko ajan? Kaatoi pöntön ääressä nobea kurkkuunsa ja virtsaa tuli ulos samaa tahtia?


    • linnan_herra

      Linnoittautuminen on huono juttu jos kiinteistöhuolto yrittää kämppään tekemään korjauksia. Ne soittaa kytät ja juominen katkeaa kun tulee lähtö suljetulle tarkkailujaksoa varten.

      https://www.youtube.com/watch?v=KYkC7gGSXdI

    • ddhhd

      pedofiili

    • lässytissu

      Kylmis voisitko taas kertoa sen jutun siitä sun ovihyökkäyksestä apteekkiin?!

    • Kylmät_kädet__

      Santtu on siitä jännä tyyppi, ettei se tajua pelätä minua, vaikka puukon kanssa olen oven takana odottamassa läpituloa ja vannonut, että käytän sitä. Ihmettelen. Eikö tyypillä ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa?

      Meikä on helvetinmoinen fani, mitä tulee ovikelloni pimputukseen. [/sarcasm]

      • Kylmät_kädet__

        Sen lyönnit eivät tunnu mulla missään, mutta se vitun ovikellon rämpytys. Se tuntuu, kuin sielu saisi iskun. Se on ihan oikeasti henkistä kidutusta. Olen Santulle kertonut, mistä se johtuu, mutta sadisti aivan kiusalla rinkuttelee sitä.


      • Kylmät_kädet__ kirjoitti:

        Sen lyönnit eivät tunnu mulla missään, mutta se vitun ovikellon rämpytys. Se tuntuu, kuin sielu saisi iskun. Se on ihan oikeasti henkistä kidutusta. Olen Santulle kertonut, mistä se johtuu, mutta sadisti aivan kiusalla rinkuttelee sitä.

        Haluatko ovikellohyökkäyksen?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      133
      1768
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1411
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1159
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      82
      1026
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      881
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      739
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      39
      711
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      663
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      661
    Aihe