Saiko kylmis tänään kiinteistöhuollolta ovihyökkäyksen vessan pöntön tarkistuksen merkeissä?
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
Vastaukset 45
Vanhimmat
Miksi se pönttö piti tarkistaa?
Kumman pönttö, vessan vai kylmiksen?
Kulunut vettä holtittomia määriä puohitiellä kun puliukot tiuhaan tahtiin huuhdellut pönttöä yrjöämisen ja ripuloimisen välillä niin tulivat tarkistamaan mihin se kaikki vesi kuluu
Kylmiksen pönttö ainakin kaipaisi pientä huoltoa.
Kusaisin sinne eilen ja toimi moitteetomasti! Kyllä palstalaiset osaa vessan pöntöstä huolen pitää. VVO turhaan ressaa asiasta
Älä aina lässytä jonninjoutavaa paskaa
Miksi teet tuollaisia aloituksia?
Onhan tämä ajanvietettä varsinkin täällä suomi24:lla mutta kun olet rekannut niin jotain järkeä peliin.
Minullahan ei ole vaihtoehtoja kun YP tuntee minut mutta sinä taas,,,
Niin mitä,,, olen toivonut että kertoisit itsestäsi jotain enkä tarkoita sos.tunnusta mutta me ollaan aika harvoja rekanneita täällä joten,,, jatka sinä.
Ei ole mikään keksitty tarina,tänään kiersi Puohitiellä kiinteistöhuollon tyypit pönttöjä tarkistamassa
Tissu kerro miten tuohon saa profiilikuvan? Kun sulla on tuo reaktori merkki ju nou?
Kokeile sähkärin kautta ja setupit,
Okei tehdään testiveto toimiko
Sain kyllä siellä vaihdettua kuvan mutta ei näy prkl kun kirjottaa
Kuva päivittyy hieman myöhässä.
Ai okei. Kiitos
Nyt ei enää vituta yhtään! ♥ Santtu kävi kämppäni puntarilla ja paljastui, että hän painaa tasan saman verran, kuin minä. Olin aikaisemmin todella kyrpiintynyt, että miksi olen niin äärirajoilla fyysisesti tyypin kanssa.
Kasvoista ei ikinä uskoisi, että painaa saman verran, kuin minä, eli 80 kiloa.
Selitys tuli asialle. En ole enää väkivaltainen.
Vittu että huippas käydä kaupasta hakeen loippaa
Ei mua kiinnosta jotkut tarkastukset tai se, että Santtu polttaa tupakkia mun kämpän sisätiloissa. Oikeesti, en edes anna ajatusta. Jotenkin kummallista edes puhua näistä asioista, kun en edes kiinnitä huomiota.
Ite ainakin olin ihan tukka silmillä kun ne tyypit halus tarkistaa mun pöntön ja rupesin miettiin että mitenköhän kylmiksellä..kävikö ne tarkistaan. Sen lapun mukaan ne tarkistaa vasta huomenna kyllä mutta tulikin tänne ainakin jo tänään
Huutaessa kuulostan aivan hintiltä. Katsoin Santun videon, jossa hän yritti ovihyökkäystä. Ei mulla normaalisti ole noin kimakka ääni.
Kunhan koputtelin. Tiesen ettet avaa ovea ja siks kuvasinkin videon. Taattua palsta laatua
Koko tunneskaalan käynyt läpi Santun kanssa, mutta päälimmäisenä on isällinen tunne. Ei ole omia lapsia mulla, mutta koen tyyppiä kohtaan jotain sen suuntaista. Siksi halusin pussata. Kuin tavallaan omaa poikaani, jota ei ole.
Ei alata homosteleen
VItuttaa saada turpaan sen takia, että haluan pussata tyyppiä poskelle. Pieksäminen saa minut todella pahalle tuulelle.
Ok älä hermostu anna asian olla
En todellakaan lähentele homoseksuaalisesti. Jotenkin vain tulee sellaisia isällisiä tunteita sua kohtaan.
Joo okei
Joko sulla santtu on youtubessa kanava, jossa on puohitien elämää käsitteleviä videoita? Tämä uusinkin video kuulostaa kuvauksen perusteella varsin katsottavalta.
No lisää tulee kyllä videoita Puohitieltä. Se on varmaa
Santtu on nähnyt, kun olen pahalla tuulella. Psykoosissa saan adrenaliinin virtaamaan veressä aivan tietoisesti ja tupatuolit rupeavat heilumaan, kuin ne olisivat styroxia. Siinä tilassa tajunta sumenee täysin ja voimat kasvavat kolminkertaiseksi. Kipu lakkaa olemasta. Vaikka löisit puukolla, en tuntisi yhtään mitään eikä se edes hidastaisi.
Sitten ihmettelette, miksi välttelen ihmisiä yli kaiken.
Mulla menee hermot ihan justiinsa nuiden lihapasteijoiden kans. Vasta klo 03.00 voi laittaa ne uuniin prkl. Täytyy tehdä ovihyökkäys Vaasan firmaan
https://www.youtube.com/watch?v=nC0lr5tbyjQ
Tuo on se trans am mistä eilen puhuin kun sanoin että kokemusta on "backseat of trans am"
Vittu ois painanu kaasua. Hhhryöömm.. !
Kyllä sillä kaasua poljettiinkin,usko pois
Itse en jaksa enää tapella, mutta olisi mahtava nähdä Santtu vs. Randy Couture. ♥
https://www.google.fi/search?q=randy couture&biw=1024&bih=622&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Afb4VOztMYWAU5ijg_gJ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ
Ei viiti vanhuksia pieksää
Ukko-punkka!
Itse kerran tilasin vessanpönttöjen tarkistuksen, kun jollain lorotti vettä kokoajan niin meni vähän hermo. No sit loppuikin, kun ne kävi katsomassa jokaisen kämpän et mistä se vuotaa.
Ehkä joku vain virtsasi koko ajan? Kaatoi pöntön ääressä nobea kurkkuunsa ja virtsaa tuli ulos samaa tahtia?
Linnoittautuminen on huono juttu jos kiinteistöhuolto yrittää kämppään tekemään korjauksia. Ne soittaa kytät ja juominen katkeaa kun tulee lähtö suljetulle tarkkailujaksoa varten.
https://www.youtube.com/watch?v=KYkC7gGSXdI
pedofiili
Kylmis voisitko taas kertoa sen jutun siitä sun ovihyökkäyksestä apteekkiin?!
Santtu on siitä jännä tyyppi, ettei se tajua pelätä minua, vaikka puukon kanssa olen oven takana odottamassa läpituloa ja vannonut, että käytän sitä. Ihmettelen. Eikö tyypillä ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa?
Meikä on helvetinmoinen fani, mitä tulee ovikelloni pimputukseen. [/sarcasm]
Sen lyönnit eivät tunnu mulla missään, mutta se vitun ovikellon rämpytys. Se tuntuu, kuin sielu saisi iskun. Se on ihan oikeasti henkistä kidutusta. Olen Santulle kertonut, mistä se johtuu, mutta sadisti aivan kiusalla rinkuttelee sitä.
Haluatko ovikellohyökkäyksen?