onko teillä mitään enkeli runoja?viittisittekö kirjotella niitä tänne olisin tosi onnellinen!!!kiitos jo etukäteen=)!
enkeleistä runoja?
4
1903
Vastaukset
- Säde
Mun ensimmäinen ruono minkä mä oon oppinut ja muistan sen vieläkin:
E on kirjain enkelin. Enkeliä ei näy.
vierelläsi kuitenkin valkosiivin käy.
Estää pientä lasta vaaran joutumasta. - Säde
Tässä myös jonkinlainen. Muistui mieleen...
Ulkona satoi lunta, näinkö unta? Pieni hiutale taivaalla lenteli, selässään jouluenkeli. Kädessänsä onnea kantoi, jouluksi sen sinulle antoi.
En tiedä ovatko nää sellaisia runoja mitä etsit tai tarkoitat mutta kirjoitimpa ne kuitenkin. Palaan tänne jos muistuu mieleen jotain lisää. - sini
Tiedätkö pieni ystävä,
on seurassasi hempeä,
valkoinen puhdas enkeli,
ken nukkuessaankin suojeli.
Ei vihollinen hiipien,
käy ohitse sen siipien,
ei kukaan suo haavoita,
pois taivastieltä johdata.
Jos joudut pahan vääryyksiin,
käy enkelikin kyyneliin,
se katsoo kyynel silmillään,
on murhe sillä mielessään.
Se tarttuu sinun käteesi,
ja kädelläsi ohjaapi,
sä pyydät synnit anteeksi,
niin tulee tuntos puhtaaksi.
Kun jaksat pieni uskoa,
ja taivaan isään turvata,
on hyvä sinun kulkea,
ja kerran silmät sulkea.
Oleppa hyvä... Tää tuli jollain rippileirillä muo vastaan ku pidin isosena tietenkin hartautta..=o) - pöllö
Tahtoisin olla enkelisi joka ratsastaa valkoisella hevosella auringonlaskuun. Tahtoisin olla kanssasi pilvilinnassa, jossa vain rakastetaan.
Tahtoisin lentää kanssasi tähtiin. ja kun yö saapuu,et jättäisi mua yksin, vaan tulisit viereeni. saisin nukahtaa syliisi, ja kun aamulla
heräisin olisit vielä siinä.
en tiedä kelpaako,mut onhan tää jonkimoinen enkeliruno....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427