Terve,
Ao Nangissa matkailleet ja kaksipyöräisen vuokranneet.
Kokemuksia/suosituksia luotettavista vuokraamoista ,kaluston kunto,hinnat, vuokraamon sijainti?
Mopo/skootteri/moottoripyörä
4
136
Vastaukset 4
- moppoilija
Mikä mielestäsi tekee thaikku "vuokraamosta" luotettavan? Pyöriä saa vuokrata joka kuppilasta, miten niitä rankataan paremmuusjärjestykseen?
- Haddivaddi1500
Vuokraamoja on joka puolella pilvin pimein. Samat säännöt jokaisessa: joudut antamaan passin takavarikkoon, muuten ei pyörä irtoa. Vakuutuksia ei myönnetä ulkomaalaisille eli jos pyörä vairioituu omasta tai jonkun toisen toimesta, maksat vauriot, jotta saat passin takaisin. Yrityksillä ei ole myöskään varkausvakuutuksia, joten sekin on omalla vastuullasi.
Ja vinkkinä vaan, että Ao Nangissa kannattaa ennemminkin suunnata merelle kuin pörräillä kuumalla mantereella, jossa on rumaa ja törkyistä. Mutta merellä ja saarissa on mahtavaa!- nou_hätä
Passia en ole koskaan joutunut jättämään "takavarikkoon", lähes mikä tahansa kortti tuntuu kelpaavan. Jos joku passia vaatimalla vaatisi niin ei kun kohti seuraavaa pytinkiä..
- Haddivaddi1500
Tänään yritin kahdessa paikassa samaa, mutta ei onnistunut. Passiani en jätä, joten jätin skootterin vuokraamatta.
Jatkan huomenna kyselyjä, jos tuo on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1331901Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja174875- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35792Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47732- 73691
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat45683Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276679Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34612