Malttia sinne ratin taakse!

KanssaAutoilija

Tosi "hienoa" toimintaa sinulta, joka valkealla pakettiautolla (VW) meinasit tänään ennen kahdeksaa kiilata linja-auton ojaan... Rekkari alkaa O:lla, tunnistat varmaan itsesi, vaikka en laita tänne koko rekisterinumeroa. Tiedätkö, ettei Keltakankaan suora ole leveäkaistatie, eikä siinä ole ohituskaistaa? Siinä ei yksinkertaisesti voi lähteä ohittamaan niin, että ohituksen aikana on rinnakkain linja-auto, pakettiauto ja henkilöauto!

Muutenkin ajotyylisi oli melko holtiton. Ohittelit vilkkua käyttämättä. Kun edestäsi oli koulutaksi kääntymässä oikealle, et voinut ennakoida ja hiljentää vauhtia niin kuin muut, vaan piti jarruvaloja vilauttamatta kiirehtiä ohi, ja taas ilman vilkkua.

Minä en yleensä suutu mistään, mutta tämä liikenteessä possuilu ja ulkopuolisten vaaraan saattaminen omaa itsekkyyttään saa käämit palamaan. Toivon, ettei minun tarvitse kohdata sinua liikenteessä enää ikinä.

6

137

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohohovolsu

Jää nössö kotiin niin ei tarvii kohdata. Ja pataan saatat saada jos nähdään kun täällä nimettömänä huutelet. Ei kannata sinun paljon kylillä pyöriä tai saat pesäpallomailan pesreeseesi.

• ohohovoskari

nii just! nimettömänä ku huutelet ni pataas saat nimettömänä! nii just! kaikki nimettömät huutelijat saa tänäyönä pataa! tunnistetaa teidät kaikki nimettömät huutelijat jos paljo pyöritte kylillä ni sitte alkaa pataa tulemaan! aina kaikkia nimetömänä huutelijoita vainoan kylillä kun siellä paljon pyörin ja tunget pesäpallomailoja perseeseen! nii just!

• ohoohovolsu
        ohohovoskari kirjoitti:

nii just! nimettömänä ku huutelet ni pataas saat nimettömänä! nii just! kaikki nimettömät huutelijat saa tänäyönä pataa! tunnistetaa teidät kaikki nimettömät huutelijat jos paljo pyöritte kylillä ni sitte alkaa pataa tulemaan! aina kaikkia nimetömänä huutelijoita vainoan kylillä kun siellä paljon pyörin ja tunget pesäpallomailoja perseeseen! nii just!

Voii, pojaltahan pääsi itku. Tunnen kyllä sinut ja turpiis otat.

• tuu.antaa.turpii
        ohoohovolsu kirjoitti:

Voii, pojaltahan pääsi itku. Tunnen kyllä sinut ja turpiis otat.

laittelit tossa viestiä että tunnet minut. vaikka ei kiinnosta yhtään kuka sä olet, ni voisitko todistaa väitteesi ja kertoa kuka minä olen? voit myös tulla "antamaan turpii" mulle. puhelinnumeroni on julkinen, joten saat sen selville kun niin mahottoman hyvin tiedät kuka minä olen. ihan siltä varalta soitat ensin ennenku tulet että olen varmasti kotona. ota kavereita mukaan ni teillä on useampi pää tietämässä vielä enemmän kuka minä olen.

• Aavistustapukkaa

Taitaa olla Pukintie päästä kuski kotoisin. Normaalisti ajelee farkkuvolvolla.

• joopajoo1233466

mitä te oikeen myökkäätte...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      372
      1682
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1256
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      129
      1211
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      148
      1111
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      25
      954
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      852
    7. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      57
      611
    8. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      607
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      113
      544
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      510
    Aihe