Tosi "hienoa" toimintaa sinulta, joka valkealla pakettiautolla (VW) meinasit tänään ennen kahdeksaa kiilata linja-auton ojaan... Rekkari alkaa O:lla, tunnistat varmaan itsesi, vaikka en laita tänne koko rekisterinumeroa. Tiedätkö, ettei Keltakankaan suora ole leveäkaistatie, eikä siinä ole ohituskaistaa? Siinä ei yksinkertaisesti voi lähteä ohittamaan niin, että ohituksen aikana on rinnakkain linja-auto, pakettiauto ja henkilöauto!
Muutenkin ajotyylisi oli melko holtiton. Ohittelit vilkkua käyttämättä. Kun edestäsi oli koulutaksi kääntymässä oikealle, et voinut ennakoida ja hiljentää vauhtia niin kuin muut, vaan piti jarruvaloja vilauttamatta kiirehtiä ohi, ja taas ilman vilkkua.
Minä en yleensä suutu mistään, mutta tämä liikenteessä possuilu ja ulkopuolisten vaaraan saattaminen omaa itsekkyyttään saa käämit palamaan. Toivon, ettei minun tarvitse kohdata sinua liikenteessä enää ikinä.
Malttia sinne ratin taakse!
6
85
Vastaukset
- ohohovolsu
Jää nössö kotiin niin ei tarvii kohdata. Ja pataan saatat saada jos nähdään kun täällä nimettömänä huutelet. Ei kannata sinun paljon kylillä pyöriä tai saat pesäpallomailan pesreeseesi.
- ohohovoskari
nii just! nimettömänä ku huutelet ni pataas saat nimettömänä! nii just! kaikki nimettömät huutelijat saa tänäyönä pataa! tunnistetaa teidät kaikki nimettömät huutelijat jos paljo pyöritte kylillä ni sitte alkaa pataa tulemaan! aina kaikkia nimetömänä huutelijoita vainoan kylillä kun siellä paljon pyörin ja tunget pesäpallomailoja perseeseen! nii just!
- ohoohovolsu
ohohovoskari kirjoitti:
nii just! nimettömänä ku huutelet ni pataas saat nimettömänä! nii just! kaikki nimettömät huutelijat saa tänäyönä pataa! tunnistetaa teidät kaikki nimettömät huutelijat jos paljo pyöritte kylillä ni sitte alkaa pataa tulemaan! aina kaikkia nimetömänä huutelijoita vainoan kylillä kun siellä paljon pyörin ja tunget pesäpallomailoja perseeseen! nii just!
Voii, pojaltahan pääsi itku. Tunnen kyllä sinut ja turpiis otat.
- tuu.antaa.turpii
ohoohovolsu kirjoitti:
Voii, pojaltahan pääsi itku. Tunnen kyllä sinut ja turpiis otat.
laittelit tossa viestiä että tunnet minut. vaikka ei kiinnosta yhtään kuka sä olet, ni voisitko todistaa väitteesi ja kertoa kuka minä olen? voit myös tulla "antamaan turpii" mulle. puhelinnumeroni on julkinen, joten saat sen selville kun niin mahottoman hyvin tiedät kuka minä olen. ihan siltä varalta soitat ensin ennenku tulet että olen varmasti kotona. ota kavereita mukaan ni teillä on useampi pää tietämässä vielä enemmän kuka minä olen.
- Aavistustapukkaa
Taitaa olla Pukintie päästä kuski kotoisin. Normaalisti ajelee farkkuvolvolla.
- joopajoo1233466
mitä te oikeen myökkäätte...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801995
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591707Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461676- 1231453
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561228Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501092Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 69882
- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26877