Elämä on parempaa ilman lääkäreitä ja lääkkeitä

Pedantti

Kävin tällä palstalla n. 3 vuotta sitten ja kerroin, etten aio aloittaa Trexania, tai muitakaan lääkkeitä, joita ilman reumalääkärit mm HUSissa kieltäytyivät minua hoitamasta. Olen hoitanut itseäni 80 prosenttisella raakaruokavaliolla, liikunnalla ja tuorepuristetuilla vihannesmehuilla, sekä muutamilla tarkoin valituilla ravintolisällä.
Nivelreumadiagnoosistani huolimatta olen melkein oireeton, enkä käytä mitään lääkkeitä.
Lääkäriin en menisi, ellei tajuttomana viedä. Niistä on mielestäni eniten haittaa terveydelle.

Tämä oli vain päivitys, koska tuolloin kolme vuotta sitten sain aikaiseksi kauhean älämölön ja ennnustuksia invalidisoitumisesta yms..Trexanista kieltäytymisen johdosta.

Helppo tie tämä valintani ei ole, vaan vaatii todella paljon sitoutumista, tiedonhankintaa ja kykyä kieltäytyä täysin esim. Valmisruoista, sokerista, vehnästä jne. Joka päivä on jaksettava tehdä tuorevihannesmehut jne..

7

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sairasperä

      Aivan mahtavaa. Olet hyvä esimerkki siitä miten on otettava vastuu omasta sairaudesta.
      En ymmärrä miten ihmiset hankkivat (syövät väärää ravintoa) ensin sairauden ja sitten olettavat että lääkäri sen hoitaa.

    • voijavoi
    • ravintoa

      Ei paranna, mutta oireista pääsee eroon.

    • anopibed

      Itselläni reuma oli 3 vuotta remissiossa mutta tämän viikon aikana kaikki reuma oireet ovat palanneet. Lisäksi minulla on fibromyalgia jonka takia kipuni on kaksinkertaiset . Mikään lääke ei auta kipuihin enkä edes pääse sängystä ylös kipujeni takia. En silti halua mennä lääkäriin sillä reumalääkärini vetosi aijemmin aina siihen kun koen kipuja tai niveleni ovat turvonneet ja tulehtuneet mutta vain lasten mitoissa että se on vain hullun puhetta Ja että olen mieleltäni sairas. Minulla on lasten reuma ja minulle on aiempi reumatologini sanonut että lastenreumassa jopa aikuisilla saattaa olla lasten mitoissa tulehtuneet nivelet. Minua harmittaa sillä en voi elää normaalia elämää kipujeni kanssa mutta lääkäri ei myöskään suostu hoitamaan kipujeni. Mitä minun kannattaisi tehdä.

    • Paraneminenalkaa

      Funktionaaliselle lääkärille varaa aika.

    • Pöytäsuola

      (kemikaali höystetty): Aiheuttaa mm. reuman ja Ruususuolalla(Kristallisuola) parannetaan luu- ja nivel vaivat!

      ......................>>>>>>>>>*)Vihdoinkin löytyi syy kroonisiin nivelkipuihini:
      -Kehomme pitää natriumkloridia myrkkynä, joka täytyy nopeasti poistaa elimistöstä. Jokaista Natriumkloridi grammaa kohti jota keho ei pysty käsittelemään, tarvitaan 23 g vettä, jotta kehomme pysyisi neutraalina. Tätä varten keho ottaa käyttöönsä solunesteen, ja solut kuihtuvat.
      *)Jos soluneste ei riitä, natriumkloridi kiteytyy proteiineista muodostetun virtsahapon kanssa luihin ja niveliin aiheuttaen mm. reumaa.............................
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/laaketiede-vs-terveystiede/saat-poytasuolaanatriumkloridi-liikaa-mutta-elimistosi-karsii-suolan-puutteesta-mitalue-ja-yllaty/

      Pöytäsuola aiheuttaa ja Ruusuolalla parannetaan!! Tee noin:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-laihduta-itseasi-turvallisesti-tyydyttyneella-maitorasvallaoikein-seka-lihota-itseasi-turvallisesti-tyydyttyneella-maitorasvallaoikein-mita-lue-ja-yllaty/

      • muahhahahhhaa

        Voi mitä potaskahöpinää taas, tällä kertaa suolasta..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2498
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1922
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1393
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1270
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1265
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe