Auto Suomi on lamassa.Kalliit tuotteet

salainentieto

Varallisuus ylivelkatilanteessa

Mieti onko sinulla omaisuutta, jota myymällä voit maksaa velkoja. Velkatilanteesi voi ratketa omaisuuden myynnillä.

Velkojen järjestelyn yhteydessä ei ole mahdollista säilyttää moottoripyörää, venettä, kesämökkiä, sijoitusomaisuutta, kuolinpesäosuutta ym.

Velkojen järjestelyn yhteydessä vain perusturvaan kuuluva varallisuus voi olla tietyin edellytyksin mahdollista säilyttää.

Omistusasunnon on oltava omassa käytössä ja perheen tarpeet huomioon ottaen kooltaan sekä arvoltaan kohtuullinen. Maksuvaran on riitettävä omaisuuteen kohdistuvan velan hoitamiseen ja velkojen järjestelyyn. Ylivelkatilanteessa omistusasunnon säilyttäminen on harvoin mahdollista.

Auton säilyttäminen velkojen järjestelyn yhteydessä edellyttää auton käytön todellista tarvetta (työmatkat tai terveydentilan aiheuttama tarve). Liian arvokas auto voidaan joutua vaihtamaan halvempaan.

8

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räkänokat

Ei oo velkoo, eipä oo rahhookaan,mutta siitä huolimatta olen ONNELLINEN:Hyvvee päivän jatkoo kaikille räkänokka trolleille mänkeehän täihin jo

• Kotinionskodani

Vaikeuksista huolimatta on sentään Skoda, jossa voi vaikka asua. Farkku- Fabia on kiva yksiö.

• asialinja

Työt loppu ja velka painaa ei uni anna lainaa..

• KeineBayerisch
        asialinja kirjoitti:

Työt loppu ja velka painaa ei uni anna lainaa..

Asuntolaina vai kesämökkilaina?

PS. autot ostetaan käteisellä.

• galimera
        KeineBayerisch kirjoitti:

Asuntolaina vai kesämökkilaina?

PS. autot ostetaan käteisellä.

Jyrkikö se siellä virkabemarin ratissa köyhien kanssa raataa?
        Moi rysseliin!

• Tourani_takavarikoidaan

Ossin jutut menee aina vain paksummaksi. Tämäkään aloitus ei millään tavalla liity Skodaan. Ossiin se toki voi liittyä, siinähän juurikin todetaan että "Auton säilyttäminen velkojen järjestelyn yhteydessä edellyttää auton käytön todellista tarvetta ( terveydentilan aiheuttama tarve)." Toisaalta en tiedä, voiko psykkisesti häiriintyneelle sallia ajamista, sehän voi tähdätä vastaantulijan keulaan.

• skoda.konkurssi

Aika moni Skodan omistaja ei olekaan Skodan omistama, vaan auto on rahoitusyhtiön!

Politrukki on hööpöttänyt herkkäuskoisen skodahörhön ostamaan skodan, jonka paska laatu porsii nyt vikoja vian perään. Itäritsan velkalyhennykset ja korjauskustannukset on liian kova taakka maksaa skodasepolle, ja vaikeaa tilannetta lisää vielä se kun kukaan ei halua maksaa skeidasta enää juuri mitään (huomattava arvonalentuma.)

• netistäJaABCltä

Että nykyisin skodaseppo, ei enää -Jorma. Olipa taas uutta faktaa jullinjuntilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe