Varallisuus ylivelkatilanteessa
Mieti onko sinulla omaisuutta, jota myymällä voit maksaa velkoja. Velkatilanteesi voi ratketa omaisuuden myynnillä.
Velkojen järjestelyn yhteydessä ei ole mahdollista säilyttää moottoripyörää, venettä, kesämökkiä, sijoitusomaisuutta, kuolinpesäosuutta ym.
Velkojen järjestelyn yhteydessä vain perusturvaan kuuluva varallisuus voi olla tietyin edellytyksin mahdollista säilyttää.
Omistusasunnon on oltava omassa käytössä ja perheen tarpeet huomioon ottaen kooltaan sekä arvoltaan kohtuullinen. Maksuvaran on riitettävä omaisuuteen kohdistuvan velan hoitamiseen ja velkojen järjestelyyn. Ylivelkatilanteessa omistusasunnon säilyttäminen on harvoin mahdollista.
Auton säilyttäminen velkojen järjestelyn yhteydessä edellyttää auton käytön todellista tarvetta (työmatkat tai terveydentilan aiheuttama tarve). Liian arvokas auto voidaan joutua vaihtamaan halvempaan.
Auto Suomi on lamassa.Kalliit tuotteet
8
56
Vastaukset
- räkänokat
Ei oo velkoo, eipä oo rahhookaan,mutta siitä huolimatta olen ONNELLINEN:Hyvvee päivän jatkoo kaikille räkänokka trolleille mänkeehän täihin jo
- Kotinionskodani
Vaikeuksista huolimatta on sentään Skoda, jossa voi vaikka asua. Farkku- Fabia on kiva yksiö.
- asialinja
Työt loppu ja velka painaa ei uni anna lainaa..
- KeineBayerisch
asialinja kirjoitti:
Työt loppu ja velka painaa ei uni anna lainaa..
Asuntolaina vai kesämökkilaina?
PS. autot ostetaan käteisellä. - galimera
KeineBayerisch kirjoitti:
Asuntolaina vai kesämökkilaina?
PS. autot ostetaan käteisellä.Jyrkikö se siellä virkabemarin ratissa köyhien kanssa raataa?
Moi rysseliin!
- Tourani_takavarikoidaan
Ossin jutut menee aina vain paksummaksi. Tämäkään aloitus ei millään tavalla liity Skodaan. Ossiin se toki voi liittyä, siinähän juurikin todetaan että "Auton säilyttäminen velkojen järjestelyn yhteydessä edellyttää auton käytön todellista tarvetta ( terveydentilan aiheuttama tarve)." Toisaalta en tiedä, voiko psykkisesti häiriintyneelle sallia ajamista, sehän voi tähdätä vastaantulijan keulaan.
- skoda.konkurssi
Aika moni Skodan omistaja ei olekaan Skodan omistama, vaan auto on rahoitusyhtiön!
Politrukki on hööpöttänyt herkkäuskoisen skodahörhön ostamaan skodan, jonka paska laatu porsii nyt vikoja vian perään. Itäritsan velkalyhennykset ja korjauskustannukset on liian kova taakka maksaa skodasepolle, ja vaikeaa tilannetta lisää vielä se kun kukaan ei halua maksaa skeidasta enää juuri mitään (huomattava arvonalentuma.)- netistäJaABCltä
Että nykyisin skodaseppo, ei enää -Jorma. Olipa taas uutta faktaa jullinjuntilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358