Viro kolmosdivarin maa

huomioitsija

Viro pelaa maana selkeästi kolmosdivarissa.

10

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otetaan_mallia

Kuitenkin Viro on sarjassa korkeammalla kuin Suomi. Hienoa että veljeskansa yrittää ja edistyy vaikka historia on ollut karsea.

• niihmissä

Ei ainakaan jalkapallossa ole.

• seenthat

Viro on vitsi. Ainoa asia missä Viro on korkealla tasolla on parasiittina loisiminen.

• maantieteilijä

Viro on karsea, ei pelkästään historia. Lilliputti-maa missä on käytännössä vaan 3 kaupunkia, kaksi järveä, kaksi jokea eikä yhtään mäkeä. Asukkaita vähemmän kuin Helsisingissä.

• pikkurysat
        maantieteilijä kirjoitti:

Viro on karsea, ei pelkästään historia. Lilliputti-maa missä on käytännössä vaan 3 kaupunkia, kaksi järveä, kaksi jokea eikä yhtään mäkeä. Asukkaita vähemmän kuin Helsisingissä.

Ja niistäkin puolet venäläisiä ja venäläismielisiä voroloisia.

• esapekka59

Haistakaa te viron vihaajat oikeasti vittua!!! Vittu sä et oo ikinä missään yhdysvalloissa käynytkään. Vittu luuletko että kukaan menis europasta usaan omalla autolla. Mä oon käyny kans yhdysvalloissa enkä kuullut siellä suomen kieltä kun kävelin new yorkissa Manhattanilla. Niin on siellä virossa yli 10 kaupunkia ja helisingissä on puoli miljoonaa asukasta ja virossa 1.5 miljoona. Niin vitun kusipäät. Ei se oo virolaisten vika että teillä menee huonosti

• para-siit

Oliko helppoa päästä sinne Viron passilla? -epäilen. :D

• esapekka59
        para-siit kirjoitti:

Oliko helppoa päästä sinne Viron passilla? -epäilen. :D

Siis millä viron passilla?? Oon suomalainen jos et vielä tiennyt sitä.

• Nuin

Kyllä näin on. Viro ja Latvia ovat Euroopan turhimmat maat kaikilla mittareilla. Viro ehkä Latviaakin turhempi, pelkkä suomalaisten alkoholisten viinakauppa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      133
      1921
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1589
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      80
      1390
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      32
      1351
    5. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1206
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      128
      1166
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      50
      1060
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      24
      1049
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1011
    10. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      868
    Aihe