Mitä teen?
Joulukuussa 2014 syntyneet urosmarsut ovat nyt olleet meillä 2 viikkoa ja toinen hurisee koko ajan kun liikkuu häkissä ja tappelua koko ajan.
Marsuja pidetään sylissä päivittäin.
Kauan marsuilla kestää tämä hierarkian selvittely?
APUA!!!!! Marsut tappelee
5
1379
Vastaukset 5
- mursurouva
Millaista tappelua tarkalleen ottaen? Jos veri lentää, niin kaksi viikkoa on turhan pitkä aika. Jos siellä sen sijaan vain huristellaan ja tehdään lyhyt pyrähdys perätysten, niin seurailisin vielä tilannetta.
- alkup
ajavat toisiaan takaa ja välillä kieppuvat samassa nipussa ja sitten lähtevät hampaat naksuen omiin nurkkiin.. Mutta välillä vain tekevät niitä pyrähdyksiä.
- Mirppu
Onhan marsuilla tarpeeksi iso asumus? Varsinkin kahden uroksen kanssa on tärkeää, että molemmilla on tarpeeksi omaa tilaa ja omat pesämökit, muuten toisen naama alkaa helposti tympimään ja tappeluita syntyy. Onko tilaa mahdollista laajentaa? Marsusi kuitenkin tulevat luultavasti vielä kasvamaan, mikä taas "pienentää" käytössä olevaa tilaa. Tämä ei luonnollisestikaan ainakaan paranna kaksikon välejä. En tietenkään tiedä millaisessa tilassa teillä asutaan, mutta tämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen, koska marsusi ovat sen verran nuoria ettei ns. murrosiän välien selvittelyiden aika pitäisi mielestäni vielä olla :)
- marsuset
Joo tarpeeksi tilaa pitää olla ja molemmille omat mökit. Marsuja ei tarvitse erottaa jos ne eivät satuta toisiaan. Mun tyttömarsut ainakin jahtaa toisiaan ja purisee toisilleen joka päivä, niin ei tuo kuulosta huolestuttavalta :)
mulla oli kaks tyttö marsua ja toinen niistä puri toiselle reijän korvaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568