APUA!!!!! Marsut tappelee

marsuliinikka

Mitä teen?
Joulukuussa 2014 syntyneet urosmarsut ovat nyt olleet meillä 2 viikkoa ja toinen hurisee koko ajan kun liikkuu häkissä ja tappelua koko ajan.
Marsuja pidetään sylissä päivittäin.
Kauan marsuilla kestää tämä hierarkian selvittely?

5

1379

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mursurouva

Millaista tappelua tarkalleen ottaen? Jos veri lentää, niin kaksi viikkoa on turhan pitkä aika. Jos siellä sen sijaan vain huristellaan ja tehdään lyhyt pyrähdys perätysten, niin seurailisin vielä tilannetta.

• alkup

ajavat toisiaan takaa ja välillä kieppuvat samassa nipussa ja sitten lähtevät hampaat naksuen omiin nurkkiin.. Mutta välillä vain tekevät niitä pyrähdyksiä.

• Mirppu

Onhan marsuilla tarpeeksi iso asumus? Varsinkin kahden uroksen kanssa on tärkeää, että molemmilla on tarpeeksi omaa tilaa ja omat pesämökit, muuten toisen naama alkaa helposti tympimään ja tappeluita syntyy. Onko tilaa mahdollista laajentaa? Marsusi kuitenkin tulevat luultavasti vielä kasvamaan, mikä taas "pienentää" käytössä olevaa tilaa. Tämä ei luonnollisestikaan ainakaan paranna kaksikon välejä. En tietenkään tiedä millaisessa tilassa teillä asutaan, mutta tämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen, koska marsusi ovat sen verran nuoria ettei ns. murrosiän välien selvittelyiden aika pitäisi mielestäni vielä olla :)

• marsuset

Joo tarpeeksi tilaa pitää olla ja molemmille omat mökit. Marsuja ei tarvitse erottaa jos ne eivät satuta toisiaan. Mun tyttömarsut ainakin jahtaa toisiaan ja purisee toisilleen joka päivä, niin ei tuo kuulosta huolestuttavalta :)

• mulla oli kaks tyttö marsua ja toinen niistä puri toiselle reijän korvaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe