ei vitsi mua hävettäää joskus omat puhumiset ja tälläset pienet jutut..Tästäkin on jo kauan, mutta olin yksissä bileissä joku yli vuosi sitten ja siellä oli sellanen vessa josta näki läpi ääriviivat kun se tyyppi istuu siinä pöntöllä :D niin oltiin siinä vessajonossa ja sielä oli tyttö ja siitä näky ääriviivat et sielä oli myös poika ja se tyttö riisu housujaan ja jotenkin ihmeellisesti aattelin sen silleen että ne harrastais seksiä sielä ja sanoin sen ääneen sillee paneeks ne tuola... siis mua aina hävettää tollaset tilanteet niin paljon, jossa tulkitsen jonku tilanteen väärin ja sit pelkään että muut pitää mua outona, koska ne todellakin kävi vaan vessassa sielä.... Ei helvetti, en oo vieläkään päässyt tosta häpeästä eroon ja toi tilanne aina välillä palaa mieleen.
pienet jutut hävettää!
hjlkjjihh
1
127
Vastaukset
- M42v
Normipäivä. Vaikka olisi yksinään keskellä tundraa ja tapahtumasta olisi 20 vuotta, niin silti tuntee vajoavansa ikiroutaan. Eikä tosiaan tarvitse olla kummoinen juttu... Olisiko liian hyvä ja valikoiva muisti? Ilmiöstä olisi kieltämättä mukava päästä eroon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013