käytiin eilen meidän alle 1v poikakissalle 3v leikattu tyttökissa. Tiedän että kissalla on varmasti stressia muutosta tänne ja kun tää poikakissa koko ajan seuraa uutta kissaa ja huutaa sille. tää uus kissa murisee koko ajan, sähisee sillein että sylki lentää, ja meidän poikakissaa raapasee tassulla kun menee lähelle. onko kenelläkään käyny tällein? tää tyttö kissa tulee kyllä silitettäväks ja kiehnäytyy jalkoihin mutta murisee samalla ja kun silittä niin murisee siltikkin. kissa syö normaalisti ja käy laatikolla. Olen yrittänny pitää erillään kissat jottai saisi uusi tulokas rauhassa olla mutta alkaa kauhea huuto molemmilla.. meneekö tämmöinen ohi?
Uuden kissan käyttäytyminen.
7
190
Vastaukset
- kissamiuau
Sillä on syöpä
- jkl----
uppp
- kissanpianhankkiva
Luulen et kyse olis sellasesta että poikakissas aattelee uuden kaverin olevan uhka omalla reviirillä
Samaa mieltä. Varmaan kun välinsä selvittelee keskenään niin parempi :) kunhan eivät saa riitaa aikaiseksi
- Lebensraum
Kummallekin oma reviiri. Omat vessat, oma ruokanurkkaus yms, niin stressi vähenee.
- villasukka1234567890
Ollaan yritetty pitää erillään kissat mutta se on tosi vaikeeta. Tilanne on nyt se että meidän nuoremmalla kissalla on kuonossa ihan järkyttävä haava kynnestä kun oli tämä uusi kissamme toisen kimppuun käynyt.. :/ korvassaki oli pieni naarmu. ulkona olen tätä uutta kissaa käyttänyt valjaissa useita kertoja päivässä ja ollut siellä jonkin aikaa ja on siellä viihtynytkin ja kun sisälle tulemme niin hetken aikaa on rauhallinen ja kiltti mutta sitten saattaa saada jonkun sekopää kohtauksen ja käy kimppuun ja repii... minulla ja miehelläni molemmilla on jalat ja kädet täynnä kauheita naarmuja ja purema jälkiä. ja nuorempi kissa pelkää tätä tyttöä ihan kauheesti... ymmärrän että uudella kissalla on tottumista täällä olemisee ja se on stressaantunut mut en silti haluu et se melkein tappaa toisen kissan.
- kljhuyjtsetdfgk
up...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202772
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1842553Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1391464Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2451271- 1051147
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37970Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46957Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32874- 132840
- 43764