Uuden kissan käyttäytyminen.

villasukka1234567890

käytiin eilen meidän alle 1v poikakissalle 3v leikattu tyttökissa. Tiedän että kissalla on varmasti stressia muutosta tänne ja kun tää poikakissa koko ajan seuraa uutta kissaa ja huutaa sille. tää uus kissa murisee koko ajan, sähisee sillein että sylki lentää, ja meidän poikakissaa raapasee tassulla kun menee lähelle. onko kenelläkään käyny tällein? tää tyttö kissa tulee kyllä silitettäväks ja kiehnäytyy jalkoihin mutta murisee samalla ja kun silittä niin murisee siltikkin. kissa syö normaalisti ja käy laatikolla. Olen yrittänny pitää erillään kissat jottai saisi uusi tulokas rauhassa olla mutta alkaa kauhea huuto molemmilla.. meneekö tämmöinen ohi?

7

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissamiuau

Sillä on syöpä

• jkl----

uppp

• kissanpianhankkiva

Luulen et kyse olis sellasesta että poikakissas aattelee uuden kaverin olevan uhka omalla reviirillä

• Samaa mieltä. Varmaan kun välinsä selvittelee keskenään niin parempi :) kunhan eivät saa riitaa aikaiseksi

• Lebensraum

Kummallekin oma reviiri. Omat vessat, oma ruokanurkkaus yms, niin stressi vähenee.

• villasukka1234567890

Ollaan yritetty pitää erillään kissat mutta se on tosi vaikeeta. Tilanne on nyt se että meidän nuoremmalla kissalla on kuonossa ihan järkyttävä haava kynnestä kun oli tämä uusi kissamme toisen kimppuun käynyt.. :/ korvassaki oli pieni naarmu. ulkona olen tätä uutta kissaa käyttänyt valjaissa useita kertoja päivässä ja ollut siellä jonkin aikaa ja on siellä viihtynytkin ja kun sisälle tulemme niin hetken aikaa on rauhallinen ja kiltti mutta sitten saattaa saada jonkun sekopää kohtauksen ja käy kimppuun ja repii... minulla ja miehelläni molemmilla on jalat ja kädet täynnä kauheita naarmuja ja purema jälkiä. ja nuorempi kissa pelkää tätä tyttöä ihan kauheesti... ymmärrän että uudella kissalla on tottumista täällä olemisee ja se on stressaantunut mut en silti haluu et se melkein tappaa toisen kissan.

• kljhuyjtsetdfgk

up...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      20
      2772
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      184
      2553
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      1464
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      245
      1271
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      105
      1147
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      37
      970
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      957
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      874
    9. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      132
      840
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43