Olen 15-vuotias luotettava lastenhoitaja helsinki

719

Olen 15-vuotias tyttö luotettava olen aijemminkin hoitanut paljon lapsia ja niitten äidit on jälkeen päin kehunut että kui hyvin olen saanut ne esim nukkumaan tai syömään ja helsingin seudulta hakisin lapsenvahdiksi.

7

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinma
      • lyba

        juu laitoin viestin lyba fedorova nimellä


    • Kilttiäiti

      Et varmaan ole kovin tosissasi. Ei kukaan voi kirjoittaa noin ala-arvoista kieltä, jos aikoo lastenhoitotöitä saada. Tekstisi kuvastaa suunnatonta huolimattomuutta ja suoranaista oppimiskyvyn puutetta. Ihmettelen suuresti, jos kukaan vastuuntuntoinen vanhempi antaa lapsensa edes kymmeneksi minuutiksi sinun vastuullesi. Ajattelisit vähän!

      • puhetyyli

        onko sillä väliä että kirjoittaako puhe- vai kirjakieltä? jos osaa oikeesti olen hyvä lastenhoidossa ethän sä voi puhetyylistä ihmisiä lähteä arvostelemaan


      • Kilttiäiti
        puhetyyli kirjoitti:

        onko sillä väliä että kirjoittaako puhe- vai kirjakieltä? jos osaa oikeesti olen hyvä lastenhoidossa ethän sä voi puhetyylistä ihmisiä lähteä arvostelemaan

        Miten niin "en voi puhetyylistä ihmisiä lähteä arvostelemaan"? Kylläpäs vaan voin. Tekstisi antaa ensivaikutelman ja se ratkaisee, haluaako joku sinut lastenvahdiksi. Ennen kaikkea arvostelen kirjallista ulosantiasi.

        En varmasti ole ainoa, joka katsoo, että tuollaista tekstiä suoltava on joko hirveän tyhmä tai hirveän huolimaton. Lastenhoitajia ja lastenhoitajiksi haluavia on markkinoilla pilvin pimein, joten on varaa valita, ottaako tyhmän ja huolimattoman vaiko fiksun ja huolellisen. Juuri siksi en uskonut, että olet tosissasi.

        Eivätkö vanhempasi voisi neuvoa sinua työhakemuksen teossa? On siitä varmaan koulussakin ainakin alustavasti ollut puhetta. Työhakemuksissa on yleensä tarkoitus antaa itsestään mahdollisimman positiivinen kuva. Sinä teet juuri päinvastoin - ja rupeat vielä vänkäämään!

        Se, että kehut olevasi oikeasti hyvä lastenhoidossa, ei sano yhtään mitään. Sinulla pitäisi olla referenssejä, niin voisit sen jollakin tavoin todistaa.

        Otapa viesteistäni opiksesi, niin sinulla on suurempi mahdollisuus tienata taskurahoja lastenvahtina.


      • Kivamutsi
        Kilttiäiti kirjoitti:

        Miten niin "en voi puhetyylistä ihmisiä lähteä arvostelemaan"? Kylläpäs vaan voin. Tekstisi antaa ensivaikutelman ja se ratkaisee, haluaako joku sinut lastenvahdiksi. Ennen kaikkea arvostelen kirjallista ulosantiasi.

        En varmasti ole ainoa, joka katsoo, että tuollaista tekstiä suoltava on joko hirveän tyhmä tai hirveän huolimaton. Lastenhoitajia ja lastenhoitajiksi haluavia on markkinoilla pilvin pimein, joten on varaa valita, ottaako tyhmän ja huolimattoman vaiko fiksun ja huolellisen. Juuri siksi en uskonut, että olet tosissasi.

        Eivätkö vanhempasi voisi neuvoa sinua työhakemuksen teossa? On siitä varmaan koulussakin ainakin alustavasti ollut puhetta. Työhakemuksissa on yleensä tarkoitus antaa itsestään mahdollisimman positiivinen kuva. Sinä teet juuri päinvastoin - ja rupeat vielä vänkäämään!

        Se, että kehut olevasi oikeasti hyvä lastenhoidossa, ei sano yhtään mitään. Sinulla pitäisi olla referenssejä, niin voisit sen jollakin tavoin todistaa.

        Otapa viesteistäni opiksesi, niin sinulla on suurempi mahdollisuus tienata taskurahoja lastenvahtina.

        Kiltti äiti sanoi asian niin kuin se on. Ota opiksesi, aloittaja!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe