Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Puuterhuisku

Duraselpupunomistaja

Kertokaahan hyvät huiskun omistajat omista huiskuistanne pieni tarina.Olisi tosi kiva tietää millaisia koiria teillä on.Itsellä on aina ollut Saksanpaimenia,mutta siinä rinnalla on myös ollut muita koiria.Tämän kertainen kaveri on juuri tuo huisku,josta aiemmin ei kokemusta ollut,ja onkin ollut erittäin mielenkiintoinen vuosi takana,siis positiivisessa mielessä:)Oma koirani on seurallinen,mutta hyvin itsenäinen,myös ertittäin harkitseva uusien asioiden suhteen,loukkaantuu herkästi(esim.äänen korotus) on omat koirakaverit,ei halua tutustua vieraisiin koiriin,viihtyy omissa touhuissaan pitkiä aikoja,haukkuherkkä,mielellään vahtisi,lenkillä käyttäytyy nätisti.Muutoin voisi yhdellä sanalla kuvata,duraselpupu:)Isokoirakin saa rutkasti "ylimääräistä" liikuntaa,kun tuo pupu juoksuttaa sitä ympäri tonttia,lähes väsyksiin asti.Onko kukaan kesäksi leikannut turkkia lyhyemmäksi?Minulla kun ei ole näyttelykoiraa,niin olen moista harkinnut.

3

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on nyt 6kk ikäinen puuterihuisku, aivan ihana koira. Tykkää leikkiä yksin tai kaverin kanssa ja on todella seurallinen, tykkää tosi paljon rapsutuksista. Tuo minun puuterihuisku tulee hyvin toimeen toisten koirien kanssa ja haukkuu ainoastaan jos kuulee ulkoa kovaa pauketta. Itse tykkään tosi paljon tästä rodusta.

    • Duraselpupunomistaja

      Lähes vaavi vielä sinulla:) Ja kyllä,ihana koira on myös omani.Tuota turkin lyhentämistä ajattelin lähinnä sillä,että tuo huisku ui ainakin viimme kesänä kovasti,joten ehkäpä tuo turkin hoito helpottuisi kesällä,jos tuo uiminenkin vielä jatkuu,ja miksei se jatkukkin,koska isokoira on kova uimaan,ja pieni menee aina perässä:)

    • Täplänahka

      Mulla on 9-vuotias puuteriharjis. Se haukahti ensimmäisen kerran 2-vuotiaana, ja nykyään haukkuu vain jonkun tullessa ulko-ovesta, muuten on hyvin hiljainen ja rauhallinen. Jos kännykkä soi eri huoneessa kuin missä olen, koira laulaa soittoäänen tahdissa. Nuorempana se jäi useammin seisomaan takajaloillaan kun näki jotakin kiinnostavaa. Pari ekaa vuotta oli aika energinen, sen jälkeen sohvaperuna, tosin tykkää lenkkeillä. Tämä on luonteeltaan mukavan avoin ja toimii agissa. Turkki on ollut monessa mitassa ja näyttänyt silti hyvältä, trimmaan itse. Pitkän turkin kanssa ongelmana on pakkassäät, jolloin pakollinen vaatetus takuttaa ja katkoo turkin, kesällä pitkäkin turkki on suht helppo. Ikävin puoli on hankalat allergiat, joiden takia toista tämän rotuista ei enää tule.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe