Voisko joku autaa mua?
Mulla on kolme gerbiilisisarusta. Nyt yhden häntä on karvaton (noin puolet) ja siitä kohtaa mistä karvat alkaa, tulee verta. Mitään tietoa ei ole, mitä olis voinut tapahtua. Aamulla kaikki oli ihan kunnossa.
Mitä pitäis tehdä? Kokemusta kellään?
Gerbiilin hännästä tulee verta ja se on karvaton.
6
409
Vastaukset
- Garbiilikaksoset
Oisiko mahdollista että joku gerbiilestäsi parturoi gerbiilisi häntää? Meillä on tällä hetkellä kaks rottaa ja toinen niistä parturoi, eli nyppii karvoja pois sen selästä. Jos joku on nyppinyt sitä niin se on saattanut vahingossa puraista siitä. Kannattaa hieman tarkkailla tilannetta.
- hyppymyyrä
Onko gerbiilisi tapelleet? Jahdannut toisiaan, ja joku purrut tätä häntään.
Onko häntä voinut jäädä johonkin väliin, ja gerbu kiskonut itsensä irti, jolloin hännästä lähtenyt karvaa ja verta tulee.
Gerbiilit ei tietääkseni "parturoi" toisiaan..- gerbukakka
voi olla mahollista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- gerbillove
Kiitos vastauksista. Seurailen niitä. Voi myös olla että meidän kissa on tunkenut tassunsa kannen raoista.
- moi..........moi
se voi johtua siitä jos sun gerbiilt on tapellu tai parturoinu toistensa/toisen häntää. mutta jos veren vuoto jatkuu kannattaa viedä se eläinlääkärille. meillä oli 3 gerbiiliä, 2 niistä kuoli siihen koska niillä oli kasvain mahassa. ja se yks kuoli vanhuuteen :(
- Ei_haittaa
Meillä oli gerbiili, joka eli 3 vuotiaaksi töpöhäntäisenä. Eli puolet hännästä puuttui.
Töpöhäntä ei haitannut sen elämää lainkaan, samalla lailla pystyi kiipeilemään kuin kaverinsakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998