Hei.
Olisko kellään tuoreita kokemuksia ko. hotellista? Suunnittelemme matkaa ensi vuoden alkuun. Tätä kohdetta on tutkailtu yhtenä vaihtoehtona. Kannattaako vai olisiko joku muu parempi vaihtoehto kahdelle aikuisella 40 .
Woraburi Phuket Resort
4
99
Vastaukset
- riitääkö
Joka aamu saa tuoreen aamupalan, Uima-altaan vesikin vaihtuu. Hotelli huoneen seiniä ei ole maalattu pitkään aikaan joten maali ei ole tuoretta. Samoin televisio huoneessa ei ole tuore vaan yli 5 vuotta vanha. Hotellin henkilökunnasta jotkut ovat uusia eli aika tuoreita. Palmujen lehdetkin ovat jotkut tuoreita jotkut ei.
- sunseekers
Kiitos ASIALLISESTA vastauksesta... Hoh hoijaa!
- MietiTuoreeltaan
Vuoden kuluttua menossa ja kysytte tuoretta tietoa. Vuodessa tapahtuu paljon muutoksia.
Tyhmään avaukseen oikeanlainen vastaus.
Mistä sitä tietää vaikka turismi kielletään Phuketiin? Vuosi sitten rannalla oli palvelut ja varjot ja pedit enään ei - Mamuli55
Olin hotellissa tämän vuoden alussa. Hyvä hotelli, hyvällä paikalla. Ystävällinen henkilökunta. Siistiä oli. Hotellissa on useassa paikassa rappusia, sellaisia 2-3 askelmaa. Allasalue ei minua kovasti kiinnostanut, ahdasta ja aurinkolavereita varattiin kilvan. No ranta on kadun toisella puolella. Aamupala oli tyypillinen nuudelikeittoineen ym. Aasialaisia (kiinalaiset, japanilaiset ym) turisteja oli hotellissa paljon. He olivat välillä melko äänekkäitä. Muuten oli rauhallista. Pidin hotellista ja varmaan vielä joskus menen sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703530Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483433Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 312013
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401655Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä931616- 391390