luettuani hienon ja pitkän käytöstapa-oppaan jonka kirjoitit. Osuma, osuma ja jälleen kerran osuma. Hyvä kirjoitus toden totta, vaikka noin itämaista alistujaa Suomalaisesta naisesta tuskinpa enään onnistuu kenenkään kouluttaa. Mutta oli siinä muutama kohta joita korjaisin omassakin käytöksessäni. Joten kiitos sinulle, vaikka olikin karkea karikatyyri, mutta kuitenkin.
KIITOS Jetset
4
326
Vastaukset
- Nimetön
Jetset on selkeesti kateellinen suomalais naisten tasa-arvoiseen asemaan. Nainen EI OLE miehen lelu vaan hän on oma itsensä herra. Länsimaissa EI Islamivaltoissa. Minä en koe olevani tuollainen ja säälin kirjoittajaa. Minä en aio mitään muuttaa että mies kiinnostuisi minusta. Jos ei kiinnostu niin ei, se ei maailmaani romuta. Mies saa kiinnostua naisesta sellaisena kuin se on. Ei siihen tarvita paksua pakkelikerrosta ja minihameita. Jetset on joku säälitävä yksilö. Naiset, teidän EI TARVITSE MUUTTUA miestä VARTEN. Muistakaa.
- Globaali nakokulma
Jostain syysta esimerkiksi etela- tai ita-eurooppalaiset naiselliset naiset eivat ole yhtaan kateellisia suomalaisten naisten vapaudesta. Itse asiassa, pitavat suomalaisia naisia kummallisina, koska nama eivat halua perhetta tai lapsia ja kayttaytyvat kuin miehet. Perin kummallista. Eikos niiden "alistettujen" perheenaitien pitaisi olla hulluna hinkumassa Suomen kaltaiseen paratiisiin? Jostain syysta eivat ole, eivatka nae esimerkiksi
pitkassa raskaassa paivatyossa, irtosuhteiden harrastamisessa tai vapaassa kannin vetamisessa mitaan houkuttelevaa. Olen jutellut monien eri kansallisuuksia olevien naisten kanssa, enka ole viela tavannut ketaan, joka olisi ollut kateellinen. Tosin, ruotsalaisilla naisilla on sama harhaluulo kuin suomalaisilla; luulevat koko maailman naisten kadehtivan heidan uskomattomia "vapauksiaan". - tyyli-vieno
minä olen samaa mieltä.
en aio miestä varten muuttua jos en tällaisena kelpaa niin ei sitten, ei maailmani siihen kaadu.
vaan olenpa kelvannut ja olen sitä mieltä että sisin on tärkein, ei se onko pakkelia centti naamassa ja minihame.
pinnallista on porukka jos noilla kriteereillä nainen valitaan. huh.....
- MIES
OLET tervepäinen Nainen jatka samaan malliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396619
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495709- 1234871
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434470Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523872- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522946Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242352- 352228
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187