luettuani hienon ja pitkän käytöstapa-oppaan jonka kirjoitit. Osuma, osuma ja jälleen kerran osuma. Hyvä kirjoitus toden totta, vaikka noin itämaista alistujaa Suomalaisesta naisesta tuskinpa enään onnistuu kenenkään kouluttaa. Mutta oli siinä muutama kohta joita korjaisin omassakin käytöksessäni. Joten kiitos sinulle, vaikka olikin karkea karikatyyri, mutta kuitenkin.
KIITOS Jetset
4
334
Vastaukset
- Nimetön
Jetset on selkeesti kateellinen suomalais naisten tasa-arvoiseen asemaan. Nainen EI OLE miehen lelu vaan hän on oma itsensä herra. Länsimaissa EI Islamivaltoissa. Minä en koe olevani tuollainen ja säälin kirjoittajaa. Minä en aio mitään muuttaa että mies kiinnostuisi minusta. Jos ei kiinnostu niin ei, se ei maailmaani romuta. Mies saa kiinnostua naisesta sellaisena kuin se on. Ei siihen tarvita paksua pakkelikerrosta ja minihameita. Jetset on joku säälitävä yksilö. Naiset, teidän EI TARVITSE MUUTTUA miestä VARTEN. Muistakaa.
- Globaali nakokulma
Jostain syysta esimerkiksi etela- tai ita-eurooppalaiset naiselliset naiset eivat ole yhtaan kateellisia suomalaisten naisten vapaudesta. Itse asiassa, pitavat suomalaisia naisia kummallisina, koska nama eivat halua perhetta tai lapsia ja kayttaytyvat kuin miehet. Perin kummallista. Eikos niiden "alistettujen" perheenaitien pitaisi olla hulluna hinkumassa Suomen kaltaiseen paratiisiin? Jostain syysta eivat ole, eivatka nae esimerkiksi
pitkassa raskaassa paivatyossa, irtosuhteiden harrastamisessa tai vapaassa kannin vetamisessa mitaan houkuttelevaa. Olen jutellut monien eri kansallisuuksia olevien naisten kanssa, enka ole viela tavannut ketaan, joka olisi ollut kateellinen. Tosin, ruotsalaisilla naisilla on sama harhaluulo kuin suomalaisilla; luulevat koko maailman naisten kadehtivan heidan uskomattomia "vapauksiaan". - tyyli-vieno
minä olen samaa mieltä.
en aio miestä varten muuttua jos en tällaisena kelpaa niin ei sitten, ei maailmani siihen kaadu.
vaan olenpa kelvannut ja olen sitä mieltä että sisin on tärkein, ei se onko pakkelia centti naamassa ja minihame.
pinnallista on porukka jos noilla kriteereillä nainen valitaan. huh.....
- MIES
OLET tervepäinen Nainen jatka samaan malliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5273590- 1602515
Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1732510Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k141895Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81848Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481820Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811534Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien321519Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131516- 101383