Nyt olisi viimeinen mahdollisuus,
palkita VETERAANIT:
Kaikki halukkaat pitäisi tuoda linnan juhliin!
Ja viimein konkreettisesti antaa se kunnia heille!
Kaikki nämä pellet jotka nyt vievät huomion ,
asiasta josta he eivät tunnu välittävän VIT....
En ymmärrä VETERAANEJA enään vähän,
kuka heistä välittää?????
EI KUKAAN?
Juhlissa jauhetaan paskaa!
veteraanit
paki
0
443
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761727
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 671187
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 45905
- 52806
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537735- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650